Hop til indhold

Ny tatoo til jul?


Gæst The dogfather
 Share

Ja eller?  

18 stemmer

  1. 1. Ja eller?

    • God idé
      4
    • God idé
      2
    • God idé
      6
    • Ved ikke...
      6


Recommended Posts

  • Svar 88
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

g015.gif hvorfor har jeg ikke set den her tråd før nu!??! BRIAN! c045.gif

 

Tonksen HAR jo sagt NEJ!!!! d030.gif

 

Men glade, frigjorte Tonks - Buddhaen har jo talt, og det blev et ja :engel:

 

Venter spændt på svar fra Brian som åbenbart mener at andet er vigtigere :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Fik et sponsorat på 800kr. til tusning, i julegave...kan så ud af det tolke at min mor og mormor(dem med de opfindsomme pengegaver) mener jeg skal have den...:-D...

 

tjek forresten ham her:

 

[media]http://pitbull.dk/dbimages/scaled/12518_350x0.jpg[/media]

 

det er jo ik spor slemt...:-D

 

så jeg tror snart jeg skal have lavet en aftale med tatovøren...:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fik et sponsorat på 800kr. til tusning, i julegave...kan så ud af det tolke at min mor og mormor(dem med de opfindsomme pengegaver) mener jeg skal have den...:-D...

 

tjek forresten ham her:

 

[media]http://pitbull.dk/dbimages/scaled/12518_350x0.jpg[/media]

det er jo ik spor slemt...:-D

 

så jeg tror snart jeg skal have lavet en aftale med tatovøren...:engel:

 

Jo...

Link til indlæg
Del på andre sites

Fik et sponsorat på 800kr. til tusning, i julegave...kan så ud af det tolke at min mor og mormor(dem med de opfindsomme pengegaver) mener jeg skal have den...:-D...

 

tjek forresten ham her:

 

[media]http://pitbull.dk/dbimages/scaled/12518_350x0.jpg[/media]

det er jo ik spor slemt...:-D

 

så jeg tror snart jeg skal have lavet en aftale med tatovøren...:engel:

 

:roll: Jo det er slemt :evil: og han er brun, Brian du er en blegfis med stort B :lol:

 

HVORFOR skal det absolut være på halsen?? :vedikke: det ER da ved gud også ulovligt i DK :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hey hey, det faktisk et billede af mig og min mand:fornaermet:

 

 

Og PIGER! Hvis manden vil ha det, så skal han da ha det, vi sidder da heller ikke og siger i ikke må farve hår :vuf:

 

Hårfarve er ikke permanent og FOR LIFE :rolleyes: og selvom han er i job nu, hvad så hvis han står i en jobløs sitation igen. Tror Brian husker at det IKKE er spor sjovt at sortere peanuts med hjernedøde tåber :fornaermet:

Og en halstatovering GØR det altså sværre at få et job fordi det er det første arbejdsgiveren ser og bedømmer ud fra :genert:

 

Synes bare det er SÅ dumt! Brian du VED jeg synes du er skøn, men det er squ en dårlig beslutning som jeg tror du kommer til at fortryde :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Hårfarve er ikke permanent og FOR LIFE :rolleyes: og selvom han er i job nu, hvad så hvis han står i en jobløs sitation igen. Tror Brian husker at det IKKE er spor sjovt at sortere peanuts med hjernedøde tåber :fornaermet:

Og en halstatovering GØR det altså sværre at få et job fordi det er det første arbejdsgiveren ser og bedømmer ud fra :genert:

 

Synes bare det er SÅ dumt! Brian du VED jeg synes du er skøn, men det er squ en dårlig beslutning som jeg tror du kommer til at fortryde :(

 

 

:ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hårfarve er ikke permanent og FOR LIFE :rolleyes: og selvom han er i job nu, hvad så hvis han står i en jobløs sitation igen. Tror Brian husker at det IKKE er spor sjovt at sortere peanuts med hjernedøde tåber :fornaermet:

Og en halstatovering GØR det altså sværre at få et job fordi det er det første arbejdsgiveren ser og bedømmer ud fra :genert:

 

Synes bare det er SÅ dumt! Brian du VED jeg synes du er skøn, men det er squ en dårlig beslutning som jeg tror du kommer til at fortryde :(

 

Det synes jeg er lidt stridt skrevet. Min mand er tatoveret, men han er ikke dum som en dør, og ingen af os ved om han skal være tattovør resten af sit liv - det kan vi da bare ikke vente 60 år på at finde ud af. Vil han have et andet job, får han det da. Han er også uddannet industriel designer, der tror jeg nu heller ikke at det er et problem at få arbejde, selvom man har tatoveringer. Så vidt jeg ved er uddannelser for alle, så man kan vel bare vælge en til et job man kan lide + man har mulighed for at få - om det så er med lilla hårfarve eller en halstatovering.

 

Jeg siger ikke at man ikke skal tænke sig om, men bliver lidt skuffet når du sætter folk med synlige tatoveringer i en bås der hedder hvis i er fyret, så er i dømt til et liv i rendestenen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det synes jeg er lidt stridt skrevet. Min mand er tatoveret, men han er ikke dum som en dør, og ingen af os ved om han skal være tattovør resten af sit liv - det kan vi da bare ikke vente 60 år på at finde ud af. Vil han have et andet job, får han det da. Han er også uddannet industriel designer, der tror jeg nu heller ikke at det er et problem at få arbejde, selvom man har tatoveringer. Så vidt jeg ved er uddannelser for alle, så man kan vel bare vælge en til et job man kan lide + man har mulighed for at få - om det så er med lilla hårfarve eller en halstatovering.

 

Jeg siger ikke at man ikke skal tænke sig om, men bliver lidt skuffet når du sætter folk med synlige tatoveringer i en bås der hedder hvis i er fyret, så er i dømt til et liv i rendestenen.

 

Det var så absolut da heller ikke det jeg gjorde :shock: jeg har selv tatoveringer på begge håndled, og jeg ved hvor belastende det er at måtte skjule dem, når man skal på arbejde.

 

Sagde ikke at man var dum hvis man fik en synlig tatovering, men jeg sagde at jeg synes det er dumt at Brian at få én.

 

Du tager det ALT for personligt søde :( jeg henvendte mig til Brian. Dit og din kærestes liv og jeres livsstil er jo noget helt andet. Men hvis du hører fx en som Ami James. Han er "set for life" med penge og forretninger, men han fortryder squ sin halstatovering, for han blir bedømt på den HVER gang nogen ser ham.

Sleeves og back pieces osv er ved at være rimlig mainstreem, men halstatoveringer er bare ikke helt der endnu og det er nok fordi folk forbinder dem med rockere og tæskehold, mordere og sindsyge hooligans :vedikke:

 

Brian er dum fordi han ikke hører efter hvad jeg siger til ham - ved han kan tåle det :blink: siger ikke at DU er dum. Men synes stadig man skal tænke sig godt om inden man lader sin krop udsmykke.

 

Ved godt at han har tænkt længe over det - men for fanden da! Synes stadig han er dåååm :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Det var så absolut da heller ikke det jeg gjorde :shock: jeg har selv tatoveringer på begge håndled, og jeg ved hvor belastende det er at måtte skjule dem, når man skal på arbejde.

 

Sagde ikke at man var dum hvis man fik en synlig tatovering, men jeg sagde at jeg synes det er dumt at Brian at få én.

 

Du tager det ALT for personligt søde :( jeg henvendte mig til Brian. Dit og din kærestes liv og jeres livsstil er jo noget helt andet. Men hvis du hører fx en som Ami James. Han er "set for life" med penge og forretninger, men han fortryder squ sin halstatovering, for han blir bedømt på den HVER gang nogen ser ham.

Sleeves og back pieces osv er ved at være rimlig mainstreem, men halstatoveringer er bare ikke helt der endnu og det er nok fordi folk forbinder dem med rockere og tæskehold, mordere og sindsyge hooligans :vedikke:

 

Brian er dum fordi han ikke hører efter hvad jeg siger til ham - ved han kan tåle det :blink: siger ikke at DU er dum. Men synes stadig man skal tænke sig godt om inden man lader sin krop udsmykke.

 

Ved godt at han har tænkt længe over det - men for fanden da! Synes stadig han er dåååm :fornaermet:

 

 

:kys:

 

Du er sød...:hjerte:

 

 

kom lige til at tænke på en forælder der kom ned mens jeg var på arbejde...hehe...sad i kortærmet og med et forklæde på...og hendes reaktion var "hold da op hvor ser du maskulin ud" med et stort grin....:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var så absolut da heller ikke det jeg gjorde :shock: jeg har selv tatoveringer på begge håndled, og jeg ved hvor belastende det er at måtte skjule dem, når man skal på arbejde.

 

Sagde ikke at man var dum hvis man fik en synlig tatovering, men jeg sagde at jeg synes det er dumt at Brian at få én.

 

Du tager det ALT for personligt søde :( jeg henvendte mig til Brian. Dit og din kærestes liv og jeres livsstil er jo noget helt andet. Men hvis du hører fx en som Ami James. Han er "set for life" med penge og forretninger, men han fortryder squ sin halstatovering, for han blir bedømt på den HVER gang nogen ser ham.

Sleeves og back pieces osv er ved at være rimlig mainstreem, men halstatoveringer er bare ikke helt der endnu og det er nok fordi folk forbinder dem med rockere og tæskehold, mordere og sindsyge hooligans :vedikke:

 

Brian er dum fordi han ikke hører efter hvad jeg siger til ham - ved han kan tåle det :blink: siger ikke at DU er dum. Men synes stadig man skal tænke sig godt om inden man lader sin krop udsmykke.

 

Ved godt at han har tænkt længe over det - men for fanden da! Synes stadig han er dåååm :fornaermet:

 

Næh ikke at du mener jeg/vi er dumme, men situationen du ridser op med, hvad hvis han mister sit job. Og tja, alle de ting du nævner nu.

Hvem tænker tæskehold om en med en tatovering på halsen? Jeg gør ikke. Hvis jeg ser en flok banke en der ligger ned, SÅ tænker jeg det nok.

 

Ham Ami kan da bare få den fjernet med laser, hvis det er så stort et problem for ham.

 

Ja undskyld hvis jeg tager det personligt... Må hellere gå i seng nu. Fred på jord, jeg er ikke sur. Go hjul og sådan :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Næh ikke at du mener jeg/vi er dumme, men situationen du ridser op med, hvad hvis han mister sit job. Og tja, alle de ting du nævner nu.

Hvem tænker tæskehold om en med en tatovering på halsen? Jeg gør ikke. Hvis jeg ser en flok banke en der ligger ned, SÅ tænker jeg det nok.

 

Ham Ami kan da bare få den fjernet med laser, hvis det er så stort et problem for ham.

 

Ja undskyld hvis jeg tager det personligt... Må hellere gå i seng nu. Fred på jord, jeg er ikke sur. Go hjul og sådan :vuf:

 

Kunne det ske at det er fordi jeg holder meget at hundefar, at jeg tænker i de baner?...:vedikke:

 

Gider ikke være uvenner med dig Buddha for kan faktisk godt lide dig og din livsstil, men det er også lidt langt fra mange menneskers. Og det at du er care-free og ikke bekymre dig om et fremtidigt job er sindsygt lækkert.

 

Men det gør jeg altså, for jeg husker hvordan det er at have næsten ingen penge da jeg var lille. Og jeg ved at når man står og er sulten, så forbander man alt og alle over at man ikke kan få et job. Uanset hvilket job, så bare et job der gir mad på bordet. Og hvis man står i en sådan situation og tænker at alle er røvhuller fordi man ikke kan få et job, så kunne det jo have noget at gøre med ens udseende.

 

Al respekt for ens ret til at være personlig og individuel, men det gør altså ikke noget at tænke lidt på fremtiden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Kunne det ske at det er fordi jeg holder meget at hundefar, at jeg tænker i de baner?...:vedikke:

 

Gider ikke være uvenner med dig Buddha for kan faktisk godt lide dig og din livsstil, men det er også lidt langt fra mange menneskers. Og det at du er care-free og ikke bekymre dig om et fremtidigt job er sindsygt lækkert.

 

Men det gør jeg altså, for jeg husker hvordan det er at have næsten ingen penge da jeg var lille. Og jeg ved at når man står og er sulten, så forbander man alt og alle over at man ikke kan få et job. Uanset hvilket job, så bare et job der gir mad på bordet. Og hvis man står i en sådan situation og tænker at alle er røvhuller fordi man ikke kan få et job, så kunne det jo have noget at gøre med ens udseende.

 

Al respekt for ens ret til at være personlig og individuel, men det gør altså ikke noget at tænke lidt på fremtiden.

 

Jeg er heller ikke uvenner og jeg kan da bestemt også godt lide dig.

 

Så forskellige er vores livsstil altså heller ikke. Jeg har et ganske normalt dagsjob i en butik hvor jeg har lange ærmer på, og vores fremtid er så langt fra sikret som noget næsten kan være, vil bestemt ikke sige at vi er care-free, men vi (som i mig og Anders) må bare leve med de valg vi tager og nogle gange indordne os under, at vi har valgt en tatovering.

 

For 15 år siden kunne jeg heller ikke få et rengøringsjob på et kontor (efter lukketid vel at mærke) fordi jeg havde en piercing. Røvhuller tænkte jeg, og fandt heldigvis et andet job et stykke tid efter. Nu er piercinger ligefrem tilladte hvis man sidder i kassen i Netto :shock:

 

Men ja, jeg kan bare ikke holde ud at skulle tænke så meget på fremtiden, at jeg ikke kan gøre det jeg føler for i nuet. Eller også kan jeg bare ikke finde ud af det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Altså... det der med job er sgu' nok desværre rigtigt nok, på mange områder, og inden for mange fag.

 

Folk er sgu' desværre ofte ret snævertsynede når det kommer til tatoveringer, bestemte frisure og visse typer af påklædning.

 

Og er chefen det ikke selv, så er der ofte mange af kunderne der er det, og de skal jo endelig ikke få udvidet deres små horisonter for meget, ved at blive serviceret af en rigtig herlig fyr, med en tatovering på halsen :roll:

 

Det er sgu' desværre et fact indenfor rigtig, rigtig mange brancher.... :evil:

 

Derudover så er der afsindig mange der vil dømme dig lynhurtigt, da en sådan tatovering i manges hoveder er et statement, af den ikke ret positive slags...

Det er desværre også et fact..... :evil:

 

Men har du de ting med i dine overvejelser, og kan leve med det resten af dit liv, eller mener du har råd til laserbehandling senere, så skal du sgu' gøre det.

 

Man kan ikke gøre en skid ved andres fordomme, og de begrænsninger en sådan tatovering uundgåeligt sætter, men man kan ved gud selv bestemme om man kan leve med dem!

Og job skal man nok få, hvis man ikke lige går efter dem, hvor man er til skue for offentligheden dagligt, omend det kan være noget svære.

 

Ellers må du komme til det mørke jylland - Min mand ansætter alle der kan arbejde 12 timer dagligt uden at brokke sig, og hvis de kan drikke nogle øl om fredagen :mrgreen:

 

Så kan man bare håbe, at folk på et tidspunkt bliver lidt mindre snævertsynede! Kan man fornemme på mit indlæg at jeg selv eeeeelsker flotte tatoveringer, uanset hvor de er placeret??

 

Glæder mig personligt selv til den dag, jeg kan have en strop trøje på, på arbejde og flashe min lille bitte sommerfugl på skulderen... Eller måske endda få en tatovering ned af ryggen, der kan risikere at kunne ses, når trøjen glider op over buksekanten.

Men det er nok mange år ude i fremtiden, når man arbejder i en bank :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Jeg har hele den ene underarm tatoveret til med et flammemotiv og mine initialer...på den anden står mit efternavn og "Pablo" med 5-6cm høje bogstaver...plus jeg jo allerede har en tatoveret nederst på halsen...den kan lige nøjagtigt dækkes med en t-shirt..så jeg kan nok alligevel ikke skjule at jeg har hang til den slags...hehe...

 

Jeg kan slet ikke holde ud at have lange ærmer på, så alt andet end jakke får alligevel ikke lov at dække mine tatoveringer...har næsten altid t-shirt på eller opsmøgede ærmer...så jeg tror ikke det vil have den store indflydelse på mit liv...

 

Kan godt se at det måske er smart med noget der kan dækkes...men mit ærme skal jo ikke smutte meget, eller min t-shirt være meget løs i halsen før jeg alligevel er afsløret...hehe...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Altså... det der med job er sgu' nok desværre rigtigt nok, på mange områder, og inden for mange fag.

 

Folk er sgu' desværre ofte ret snævertsynede når det kommer til tatoveringer, bestemte frisure og visse typer af påklædning.

 

Det er jeg også bange for...

 

Da jeg søgte job i salling sidste år og var inde ved en jobsamtale, sagde chefen lige pludselig til mig, efter at jeg havde strøget håret om bag ørerne... "ja, de overskydene øreringe som du har der dem skal du altså tage ud"... og det er KUN øreringe... ikke piercinger eller noget... jo jeg har 7 huller i øerne.. men hvad kan det gøre fra eller til, når det ikke er ringe men små bitte sten... jeg kommer bare til at tænke på hvad en hals-tattoovering kan gøre..... ikke at jeg siger at du søger arbejde i salling Brian... meen jeg synes virkelig at du skal overveje at få den et andet sted.

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså den med job og sådan...

Jeg kan ikke rigtig se hvordan en tattoo på halsen kan være værre end min piercing i læben... og med hensyn til job så kan man altså efterhånden få job mange steder om man så har tattovering eller ej og da speciel inden for pædagogik og social og sundhed når der er mangel.

Nu går jeg jo på skole med Unknown99 herindefra og han er da tattoveret på hele armen. Det kan vist nok dækkes med en langærmet, men man har jo ikke langærmet på på sygehuset, men jeg kunne da forestille mig at de gamle syge damer syntes han er herlig pga. hans altid glade person og jeg tror bestemt ikke at selv de gamleste af damer i dag lader sig skræmme af tattoveringer :lol:

 

Hvad angår hvor forfærdeligt det er ikke at have job eller penge og ikke have råd til mad så kan man altid bo i telt og endda have hunden med. Det er for mig et spørgsmål om prioritering og om at være glad for det man har og se lyst på tingene :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...