Hop til indhold

Husker du nu at samle op?!!?!?!?


Gæst MetteogNala
 Share

Recommended Posts

jeg har også en ældre dame hvor jeg bor der står og stirre mig ned når jeg bare leger med min hund eller går fordi hendes opgang. hun har også været efter min mor efter hunden skid på jorden og hun var på vej hen og hente en pose ( der er høm høm poser sat op ude ved mig) min mor måtte skælde hende så meget ud at hun til sidst gik ind. den ældre dame er kendt for at hun hader hunde.. så skulle hun nok ikke ha flyttet et sted hen hvor det er lovligt at holde hund!!hvad er meningen at den dame skal tro hun ejer hele området og vi andre ikke må gå der med vores hunde.. vil bestemt helle rikke antastes af en pensionist, fordi min hund træder forkert på græsset.. vi har alle ret til at være her og selvfølgelig samler jeg da op hvergang..

 

Sure pensionister og andet godtfolk er jo netop sure på os hundeejere fordi det for nogle ikke er en selvfølge at samle op.

Vi har alle ret til at være her, naturligvis, og vi har alle ret til ikke at skulle gå i zig zag for at undgå at træde i en lort :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 113
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Sjovt nok er der aldrig nogen der har råbt eller noget efter os, heller ikke når jeg ... glemmer (skæld bare ud, men når hun gør det ude i øsende regnvejr, så er den lille prut væk 10 minutter efter, jeg HAR tjekket)

 

 

Hvis du alligevel skla ud 10 minutter efter for at tjekke lortens forsvinden kan du da lige så godt bøje ryggen med det samme :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sjovt nok er der aldrig nogen der har råbt eller noget efter os, heller ikke når jeg ... glemmer (skæld bare ud, men når hun gør det ude i øsende regnvejr, så er den lille prut væk 10 minutter efter, jeg HAR tjekket)

 

:hmm: Det der giver så absolut ingen mening :hmm:

 

Jeg havde godt nok fortrukket at bukke mig ned og samle op, fremfor at vade ud igen 10 min senere for at tjekke :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MetteogNala

Der var en gang jeg glemte at tage en pose med ud og gå og fik ikke samlet op.

 

Da jeg så kom forbi igen lå den der endnu og så havde jeg pose med og samlede den så op.

 

Hvis der var nogen der havde set det tror jeg de ville synes jeg var noget så mærkelig - Min hobby - samle hundehøm op... :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst bellapigen
Ja, jeg er faktisk ret enig - selvom jeg nok havde formuleret det en smule anderledes :genert:

Dog har jeg flere gange spurgt folk om de har "glemt posen" og tilbudt dem at låne en :mrgreen: ... når lorten er blevet placeret ved eller på min grund!

 

Det kan jeg godt forstå.

Det er bare så øv når de bare efterlader det.

 

Der bor en tæt på hvor jeg bor som aldrig samler op.

Han har to store hunde, så gæt lige hvordan hans daglige rute ser ud :oops:

 

I sidste uge gik jeg forbi ham med Bella lige efter en af hundene havde lagt en høm.

Han gik videre og jeg spurgte ham om han ikke lige glemte noget.

Derefter har jeg ikke set ham gå uden at samle op. :klap:

 

Det er så klamt at der ligger hømmer alle vegne, men endnu værre er det altså når man bliver nedstirret selvom man ikke har efterladt noget.

Link til indlæg
Del på andre sites

Uden for egen matrikel samler jeg da naturligvis op, på egen matrikel afhænger det af hvor bæ´en havner, altså er det lige midt på diget, så fjerner jeg den, men er det ude i kanten eller lidt nede på skrænten lader jeg det ligge. Har folk problemer med det, kan de da lige få af vide at de kan finde et andet sted at gå tur end på privat grund, slut prut!

 

Men har endnu ikke oplevet nogle brokke sig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der noget som kan ødelægge en fredelig luftetur så er det at der er en tilfældig forbipasserende der absolut skal råbe til en : Husk at samle op.

Når ens hun hund sidder og tisser?!?!

 

Jeg bliver så vred, mest fordi jeg altid samler op efter min hund, man ved jo hvor "skønt" det er selv at træde i en, hihi

 

Er der andre med tæver der oplever dette?

eller bor jeg bare et sted hvor folk har meget travlt med hvad alle andre laver.

 

Jeg er så træt af det, Tænk jer om folkens før i råber. :hmm:

 

den slags mensker kedersig sikkert inormt.

 

ja vi samler op nogle steder som ser velholte ud grasarialer som bliver

brugt og veligeholdt eller vor der fertes mange mensker.

 

men fordi hun skider i vejkanten et sted vor der iøvrigt lekker et vit udsnit af skrald og andres lorte der for det bare lov at likke. eller steder vor tingene for lov at gror som di vel.

 

 

men jeg ved hun kon skider en gang om dagen så jeg kan som rel

planlægge mig fra at hun skider nogle upassene steder.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har også en ældre dame hvor jeg bor der står og stirre mig ned når jeg bare leger med min hund eller går fordi hendes opgang. hun har også været efter min mor efter hunden skid på jorden og hun var på vej hen og hente en pose ( der er høm høm poser sat op ude ved mig) min mor måtte skælde hende så meget ud at hun til sidst gik ind. den ældre dame er kendt for at hun hader hunde.. så skulle hun nok ikke ha flyttet et sted hen hvor det er lovligt at holde hund!!hvad er meningen at den dame skal tro hun ejer hele området og vi andre ikke må gå der med vores hunde.. vil bestemt helle rikke antastes af en pensionist, fordi min hund træder forkert på græsset.. vi har alle ret til at være her og selvfølgelig samler jeg da op hvergang..

 

Nemlig!!! :evil:

 

Da jeg boede i Vejle gik jeg tit samme tur, men Izzie var helt lille og lavede ikke på turen, og når hun gjorde havde jeg ALTiD en pose med.

 

Så en dag da jeg tænkte der skulle ske noget andet gik jeg hen over en legeplads/grønt område mellem blokkene, halvvejs igennem sætter bissen sig og TISSER, og jeg roser jo selvfølgelig til skyerne.

 

Pludselig kommer der en ældre mand gennem buskene og siger at jeg fandme ikke må lufte hund der, for her må man ikke holde hund. Jeg siger at jeg ikke "lufter" hund jeg går en tur :roll: og når der ikke er noget skilt der siger :vuf:Forbudt! Så må jeg godt gå på græsset :damn:

 

Manden siger at han anmelder mig for man må slet ikke holde hund, jeg siger at jeg jo ikke bor der så jeg er pisse ligeglad :drille: jeg beder ham passe sig selv og skælde nogen ud der gider høre på hans pis og går videre :fornaermet::mrgreen:

 

Jeg var rystende arrig hele vejen hjem :damn: og kunne finde på 120 andre knap så pæne, ting jeg kunne have sagt til ham :drille: Men helt ærligt, det var ikke forbudt at holde hund i de blokke, kender en del af dem. Og der var ingen skilte på plænen om at jeg ikke måtte gå der med min lille hvalp :vuf:

 

Sure gamle narnumse :rolleyes::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er også gået fra et par stykker her på det sidste :genert: Er sgu da umuligt at samle op når der konstant er bæld ragende mørkt og man intet kan se!

 

Se begyndt at have min i-fon med, den har indbygget lommelygte! Det hjælper :mrgreen:

 

Det var sq ikke engang lyset, der var problemet du - det var alle de nedfaldne blade :genert:

 

Jeg gloede og gloede og ingen ildelugtende prut dukkede frem :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der noget som kan ødelægge en fredelig luftetur så er det at der er en tilfældig forbipasserende der absolut skal råbe til en : Husk at samle op.

Når ens hun hund sidder og tisser?!?!

 

Jeg bliver så vred, mest fordi jeg altid samler op efter min hund, man ved jo hvor "skønt" det er selv at træde i en, hihi

 

Er der andre med tæver der oplever dette?

eller bor jeg bare et sted hvor folk har meget travlt med hvad alle andre laver.

 

Jeg er så træt af det, Tænk jer om folkens før i råber. :hmm:

 

Har ikke oplevet det med min tæve endnu, men jeg kan godt love at de får tørt på hvis de råber af mig, de skal ikke stikke næsen i mine ting, og faktisk der dem der råber sådanne ting nogle som ikke selv har rent mel i posen af den ene eller anden slags.....

 

;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg samler altid op, og det er faktisk rigtigt. :blink: Jeg synes også man skal samle op i hundeskovene, hvis vi allesammen bare lod ligge var da der lorte overalt. Og det lugter alså i sommertiden oruden det er ækelt at træde i..

 

Fik engang en overhaling af en dame for en lort, som min hund ikke havde lavet. Damen stak en pose op i fjæset på mig, så kunne jeg bare værsgo og gå hen og samle op! :roll: Jeg havde heldigvis beviser - 'vores lort' lå nemlig trygt og godt i lommen. Desuden var den lort derhenne på fortovet alt for stor til at min lille hund kunne lave den. Den var sikkert også kold, hvis hun mærkede efter. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Selvom jeg endnu ikke har haft min egen hund har jeg prøvet tonsvis af gange når jeg har lånt venners hunde... Det er ikke andet end pensionister der har for meget fritid...

 

Har engang prøvet at jeg blev stoppet af en ældre herre som sagde at det altså var noget svineri at vi ikke samlede op efter os, mens han pegede på en lort der lå hvor vi lige var gået forbi...

 

Der sagde jeg bare "du har ret, vil du have en pose?"..

 

Måtte jo så pænt forklare ham at jeg altid samler op og hvis han ville have pågældende lort fjernet måtte han gøre det selv...

 

Kan godt forstå det er irriterende at nogle ikke samler op men jeg gider virkelig ikk høre for det...

 

Man burde gå med et kæmpe skilt om halsen "JEG SAMLER OP" :P

 

Det gør jeg næsten når jeg har hund :D Jeg binder bare posen om snoren, så kan folk da se den! Har så heller aldrig oplevet at blive råbt af, men ville ikke selv have noget imod at prikke til en person hvis jeg så ham/hende gå videre uden at samle op. Men det kommer selvfølgelig også an på hvor det er. Nu bor jeg selv i byen, og der er det altså klamt med lorte. Men hvis en af "mine" hunde løb i en skov, ville jeg ikke løbe bagefter med et fejeblad.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

hehe...jo jeg har da prøvet det...Pablo havde lavet rigtigt tyndt og det kunne sgu ikke samles op...så kom der en mand "Hvad har du tænkt dig at gøre ved det?!" mig "aner det ikke...hvad har du tænkt dig at gøre ved det?"...så gik han fornærmet sin vej...hvad skal man gøre? :mrgreen:

 

Og så ville jeg have haft fat i den dame den anden dag, for hun lod sin hund skide midt på stien(asfalteret) og bedt hende om at samle op, fordi jeg synes det er en tand for ulækkert når den ligger midt i det hele, men hun greb mig så samme aften i at stå og pisse i hækken mens jeg luftede Pablo, så jeg tror bare jeg lader som om jeg ikke så hende den dag...:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Rosa og Eva
hehe...jo jeg har da prøvet det...Pablo havde lavet rigtigt tyndt og det kunne sgu ikke samles op...så kom der en mand "Hvad har du tænkt dig at gøre ved det?!" mig "aner det ikke...hvad har du tænkt dig at gøre ved det?"...så gik han fornærmet sin vej...hvad skal man gøre? :mrgreen:

 

Og så ville jeg have haft fat i den dame den anden dag, for hun lod sin hund skide midt på stien(asfalteret) og bedt hende om at samle op, fordi jeg synes det er en tand for ulækkert når den ligger midt i det hele, men hun greb mig så samme aften i at stå og pisse i hækken mens jeg luftede Pablo, så jeg tror bare jeg lader som om jeg ikke så hende den dag...:mrgreen:

 

Kommer bare lige til at tænke på, at man ikke skal kaste med sten når man selv bor i et glashus:

 

Oversat til hundsk:

 

Ikke brok over lort på sti når man selv pisser i hæk :drille:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Kommer bare lige til at tænke på, at man ikke skal kaste med sten når man selv bor i et glashus:

 

Oversat til hundsk:

 

Ikke brok over lort på sti når man selv pisser i hæk :drille:

 

 

hehe....holdt mig også for god til at brokke mig...:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MetteogNala
Har ikke oplevet det med min tæve endnu, men jeg kan godt love at de får tørt på hvis de råber af mig, de skal ikke stikke næsen i mine ting, og faktisk der dem der råber sådanne ting nogle som ikke selv har rent mel i posen af den ene eller anden slags.....

 

;)

 

Det kan du have rigtig meget ret i .. tyv tror hver mand stjæler... :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MetteogNala
Jeg samler altid op, og det er faktisk rigtigt. :blink: Jeg synes også man skal samle op i hundeskovene, hvis vi allesammen bare lod ligge var da der lorte overalt. Og det lugter alså i sommertiden oruden det er ækelt at træde i..

 

Fik engang en overhaling af en dame for en lort, som min hund ikke havde lavet. Damen stak en pose op i fjæset på mig, så kunne jeg bare værsgo og gå hen og samle op! :roll: Jeg havde heldigvis beviser - 'vores lort' lå nemlig trygt og godt i lommen. Desuden var den lort derhenne på fortovet alt for stor til at min lille hund kunne lave den. Den var sikkert også kold, hvis hun mærkede efter. :mrgreen:

 

Selvfølgelig skal man samle op i hundeskovene, der er mindt lige så stor risiko for at træde i en :stupid:

 

Øj ja det er bare så sørgeligt..

 

Man skal være sikker i sin sag før man begynder at beskylde folk for alt muligt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Selvfølgelig skal man samle op i hundeskovene, der er mindt lige så stor risiko for at træde i en :stupid:

 

Øj ja det er bare så sørgeligt..

 

Man skal være sikker i sin sag før man begynder at beskylde folk for alt muligt.

 

 

Jamen, Jeg tror altså der er rigtig mange der synes man ikke behøves ''for vi er jo ude i guds natur..'' Men det er nok ikke nogen herinde fra. :engel::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...