Hop til indhold

Husker du nu at samle op?!!?!?!?


Gæst MetteogNala
 Share

Recommended Posts

Gæst Signe Og Vapsen
Jeg er også gået fra et par stykker her på det sidste :genert: Er sgu da umuligt at samle op når der konstant er bæld ragende mørkt og man intet kan se!

 

Se begyndt at have min i-fon med, den har indbygget lommelygte! Det hjælper :mrgreen:

Ja den har jeg også gjort mig skyldig i et par gange eller sådan...:engel: Heldigvis er hunden god til at prutte i buske og andre steder, hvor man ikke lige går og jokker i det.

Men der var i en periode hvor han skulle pølle ude foran det samme hus, hver gang vi var ude at gå. Så 2-3 gange om dagen efterlod han en lille hilsen foran deres have.. Det blev lidt småpinligt efter dag nr. 10. De må ha troet jeg kørte et eller andet hævntogt imod dem med al den lort (der blev samlet op).

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 113
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Ja den har jeg også gjort mig skyldig i et par gange eller sådan...:engel: Heldigvis er hunden god til at prutte i buske og andre steder, hvor man ikke lige går og jokker i det.

Men der var i en periode hvor han skulle pølle ude foran det samme hus, hver gang vi var ude at gå. Så 2-3 gange om dagen efterlod han en lille hilsen foran deres have.. Det blev lidt småpinligt efter dag nr. 10. De må ha troet jeg kørte et eller andet hævntogt imod dem med al den lort (der blev samlet op).

Har du tænkt på dem der går og gør rent, klipper buske m.m ?

Jeg synes ikke kun det handler om at andre kan træde i det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Signe Og Vapsen
Har du tænkt på dem der går og gør rent, klipper buske m.m ?

Jeg synes ikke kun det handler om at andre kan træde i det.

Det er selvfølgelig rigtig nok. Men nu har jeg grønne områder der hvor jeg bor. Så tror ikke lige de buske bliver finklippet på den måde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

ja der er sgu ikke noget mere klamt end hestelort som bare ligger og fylder hele stien når man kommer gående....

 

det klammeste jeg har oplevet var sgu at komme cyklende igennem en der lå og bagte i viadukten med fluer og alt til....:badr:

Link til indlæg
Del på andre sites

ja der er sgu ikke noget mere klamt end hestelort som bare ligger og fylder hele stien når man kommer gående....

 

det klammeste jeg har oplevet var sgu at komme cyklende igennem en der lå og bagte i viadukten med fluer og alt til....:badr:

Hellere hestebæ end hundebæ, der kan man da også få det meste af lugten af med det samme...

 

Dog er hestebæ+Emma= hund der er brun i hele krydderen, ikke just det mest flatterne syn på denne jord:badr:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Hellere hestebæ end hundebæ, der kan man da også få det meste af lugten af med det samme...

 

Dog er hestebæ+Emma= hund der er brun i hele krydderen, ikke just det mest flatterne syn på denne jord:badr:

 

Men den er jo fuldstændig grande...:mrgreen:...

 

Det værste jeg nogensinde har lugtet, men heldigvis ikke trådt i, er svanelort...fy for #¤%&/...men man skulle sgu være noget af en pernitten kælling(og ikke bange for en brækket arm) for at bede svanen samle op...:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Men den er jo fuldstændig grande...:mrgreen:...

 

Det værste jeg nogensinde har lugtet, men heldigvis ikke trådt i, er svanelort...fy for #¤%&/...men man skulle sgu være noget af en pernitten kælling(og ikke bange for en brækket arm) for at bede svanen samle op...:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Jep med det har noget at gøre med deres tarmsystem, og det er en helt anden snak:mrgreen:

 

Fritte bæ er klammo, tro mig. Der blev hurtigt ryddet op i dens bakke når den havde været på potten, den lille charmør vi fik lov til at passe i en uges tid, inden ejeren fandt frem til kræet igen...

 

Jeg har fået lavet en ganske underholdene tråd om den episode med fritten:klap:http://www.hunde-forum.dk/lost-snak/3260-fritte-fundet-i-hurup.html?highlight=fritte

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Jep med det har noget at gøre med deres tarmsystem, og det er en helt anden snak:mrgreen:

 

Fritte bæ er klammo, tro mig. Der blev hurtigt ryddet op i dens bakke når den havde været på potten, den lille charmør vi fik lov til at passe i en uges tid, inden ejeren fandt frem til kræet igen...

 

Jeg har fået lavet en ganske underholdene tråd om den episode med fritten:klap:http://www.hunde-forum.dk/lost-snak/3260-fritte-fundet-i-hurup.html?highlight=fritte

 

eller en ande(n) sna(s)k....hehe...

 

hehe...sgu da heldigt det var dig der fandt den, jeg havde nok troet det var en rotte og klasket den med hvad jeg lige kunne finde....:oops::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jep med det har noget at gøre med deres tarmsystem, og det er en helt anden snak:mrgreen:

 

Fritte bæ er klammo, tro mig. Der blev hurtigt ryddet op i dens bakke når den havde været på potten, den lille charmør vi fik lov til at passe i en uges tid, inden ejeren fandt frem til kræet igen...

 

Jeg har fået lavet en ganske underholdene tråd om den episode med fritten:klap:http://www.hunde-forum.dk/lost-snak/3260-fritte-fundet-i-hurup.html?highlight=fritte

 

I sommer var jeg med en veninde ude og kigge lejlighed.. Vi sku se på en hvor den tidligere lejer havde holdt fritter... Og der var bare lort over det hele...!

 

Værst var det i det ene hjørne OG lugten... Det var simpelthen det klammeste jeg ngensinde har set...

 

Det er sgu da mangel på respekt på en skala der er til at forstå...:badr:

Link til indlæg
Del på andre sites

Man burde gå med et kæmpe skilt om halsen "JEG SAMLER OP" :P

 

 

Det er ikke en så dårlig idé :-D.

Man kunne have sådan et badge på jakken hvor det stod.

Sådan for at skabe lidt opmærksom omkring det blandt de hundeejere som ikke gør det ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er ikke en så dårlig idé :-D.

Man kunne have sådan et badge på jakken hvor det stod.

Sådan for at skabe lidt opmærksom omkring det blandt de hundeejere som ikke gør det ;-)

 

Ja og s på en eller anden måde gøre udseende at badgen kendt så man ikk behøvede at komme helt tæt på for at se hva det var...:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Samler altid op efter mit kræ, og har ekstra poser med til dem der skulle glemme, vi bruger alle parken og det er vores ansvar at holde den noglelunde bæ-ren, men der er jo altid nogle der ikke fatter pointen...

 

Kan huske engang hvor Emma fik sat sig i stilling til det store nummer, og en dame kom rasende hen til os, og beyndte at råbe og skrige efter mig, at jeg ikke samlede op og dit og dat. Undskyld men må min hund lige skide færdig inden jeg tørrer hende og samler op:vedikke:

 

og så har jeg pisset bag ved koldinghus, med udsigt til slotssøen, ganske romantisk (det var kulturnat og vi var fulde):slem:

 

Lige præcist det med din hund er også sket for mig. Vi har åbenart nogle folk her ude som er for hurtige på aftrækkeren. Jeg samler altid op efter mig og kan jeg ikke finde den mellem blade i mørket, jamen så samler jeg den op når der er lyst igen. MEN min hvalp stiller sig i stilling og skal lige til at begynde, da en dame kommer løbende op efter mig og begynder at råbe:" Hvad med du lige samlede op efter dit MØGDYR, din møgtøs!!!" Jeg kiggede ned på jack som stadigvæk har en lækkerbisken som han arbejder hårdt på at få ud. Så jeg siger til hende:" Jeg skal sku da nok samle op men må min hund skide færdig først eller skal jeg løbe efter ham med pose under røven ?!" Så blev hun sur og gik lige så hurtigt som hun var kommet.

 

Min veninde gik med jack og der kom et ældre ægtepar forbi. Jack sætter sig til at tisse (han tissede stadig tøsestil :-D) Og de begyndte højlydt at snakke om at unge folk som hende aldrig samlede op og derfor ikke egnet til at have hund. Da de går helt tæt op af min veninde, så trækker hun sig tilbage, hun vil ikke have problemer. Men manden går helt op i hendes ansigt og truer hende, at hvis hun ikke samler op så skal han få hende til det. Som det bedste tidspunkt så sætter jack sig til at prutte lige foran manden og min veninde kigger op på manden tager den pose som hun havde i lommen og samler op. Manden bliver endnu mere sur over at hun samler den op lige foran ham og skrider meget vredt!

 

Har også oplevet at jeg har stået i mørke (jeg er lidt mørkeræd og bryder mig ikke om at folk holder øje med mig når der er mørkt) Men ganske rigtigt da jeg føler mig overvåget, så står der en dame i sin stue og glor på mig indtil jeg har samlet op, så lukker hun sit vindue igen.

 

Og jeg ville ønske jeg kunne have posen klar når han begynder i stilling, men så stopper han fordi han tror han skal have en godbid for at have været dygtig, da vi jo stadig træner renlighed.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...