Hop til indhold

Steriliseret tæve


Gæst cotonmor
 Share

Recommended Posts

Lige lidt opdatering.

Jeg gav Bounty sin smertestillende her til morgen i en klat leverpostej, og ca en times tid efter kaster hun op....gad vide om hun så ikke er smertelindret?

Nå, men hun spiser ikke rigtig og drikker ikke særlig meget.

SÅ jeg tog noget af det hvalpefoder jeg har tilbage og lagde det foran hende og så spiste hun ca en ½ kop fuld ( en kaffekop) - og fik også drukket lidt vand da jeg satte hende hen foran vandet ;)

Det er lidt surt at hun ikke selv vil tage det når hun sidder lige foran både vand og mad, det skal helst holdes helt op til munden før hun tager noget af det.

 

Men hun går stadig ikke - kun små skridt og så sætter hun sig ned igen.....puha det er frustrerende at se ens hund sådan, når den ellers har været fuld af energi og pep ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis det var i tirsdags indgrebet blev foretaget, så ville jeg kontakte dyrlægen idag.

 

Synes langt de fleste hunde er rimelig friske allerede dagen efter selve indgrebet.

 

Hvis du føler der er noget galt, så følg din mavefornemmelse, hellere få undersøgt en gang for meget end en for lidt.

 

Ønsker dig rigtig god bedring med hende *S*

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis det var i tirsdags indgrebet blev foretaget, så ville jeg kontakte dyrlægen idag.

 

Synes langt de fleste hunde er rimelig friske allerede dagen efter selve indgrebet.

 

Hvis du føler der er noget galt, så følg din mavefornemmelse, hellere få undersøgt en gang for meget end en for lidt.

 

Ønsker dig rigtig god bedring med hende *S*

 

Fuldstændig enig, og kan din egen dyrlæge ikke, så find en anden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja afsted med dig, håber du finder ud af hvorfor hun er sådan. Måske endda til en anden dyrlæge, h*n lyder da ret mærkelig - ingen smertestillende efter en operation og leg endelig med andre hunde med det samme :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Kodimagnyl er skam rigtig smertestillende:mrgreen:

 

Det koster bare kun 1/10 del af hvad piller til dyr koster:-D

 

Og de hjalp, men efter hun fik sin dragt af jeg købte hos dyrlægen og hun fik en rigtig babybodystocking på, begyndte hun at gå meget bedre og løbe også, så det var både smerter og den dumme dragt der gjorde at hun var længe om at komme igang.....

men pillerne hjalp rigtig godt - tak for rådet.

 

Knus

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...