Hop til indhold

Indendørs søg


Bailey_f1
 Share

Recommended Posts

Det der med skuffer og skabe ved jeg ikke om vi nogensinde når til. Måske er hun for kortnæset. Kan Karla det, Amocca?

 

Det har vi så heller ikke gjort siden vi holdt pausen og satte sværhedsgraden lidt ned.

(Sværhedsgraden er dog nu stor set tilbage på samme niveau som før)

HVIS vi igen gemmer i skabe og skuffer skal det være med et helt friskt brev :!:

 

Der er tydelig forskel på et friskt og et brev der er et par dage gammelt.

Med det friske går hun direkte til det, hvor hun skal lede efter dem der har ligget åbnet lidt

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 60
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Nej det kan vi slet ikke bruge - jeg vikler snorene sammen :damn: :mrgreen:

 

Nej helt rigtigt - vi er nød til at have lidt afstand imellem så jeg kan se hvilken hun markerer på.

 

Ellers er det vist næsten samme metode....

Pickwick assorterede

Lugter til den der skal findes (vi har så kun prøvet én dag og derfor brugt skovbær=target som hun kender i forvejen, og "kun" 3 breve)

og så markering hvor du bare bruger apportering

 

Slog mig lige - pakker du brevene ud eller lade du dem være i indpakningen ?

 

jeg lader dem være i indpakningen - jeg kan jo dufte dem gennem papiret - så kan hun ihvertfald også :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg lader dem være i indpakningen - jeg kan jo dufte dem gennem papiret - så kan hun ihvertfald også :mrgreen:

 

Det forklarer jo en hel masse :idea:

"Hvor længe holder de" - De bliver selvfølgelig ved at holde når de ikke er pakket ud :stupid:

"Der er stor forskel på et friskt brev og et gammelt" - sludder det lugter med samme styrke når det ikke pakkes ud :stupid:

"Jeg vikler snorene sammen" - Ja hvis du pakker brevene ud :stupid:

 

:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det har vi så heller ikke gjort siden vi holdt pausen og satte sværhedsgraden lidt ned.

(Sværhedsgraden er dog nu stor set tilbage på samme niveau som før)

HVIS vi igen gemmer i skabe og skuffer skal det være med et helt friskt brev :!:

 

Der er tydelig forskel på et friskt og et brev der er et par dage gammelt.

Med det friske går hun direkte til det, hvor hun skal lede efter dem der har ligget åbnet lidt

 

 

Jeg lægger også teen bag noget eller så kun et hjørne stikker frem eller noget. Så helt synligt (så hun falder over den) er den heller ikke. :mrgreen:

 

Utroligt at hunde kan finde narko gemt i kufferter osv. Narko lugter da ikke af noget (?). :gruble: Men måske er det fordi vores huse i forvejen lugter af te eller at hunden ikke er trænet. :gruble:

 

Imponerende er det da at de kan finde sådan en tepose. :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg lægger også teen bag noget eller så kun et hjørne stikker frem eller noget. Så helt synligt (så hun falder over den) er den heller ikke. :mrgreen:

 

Utroligt at hunde kan finde narko gemt i kufferter osv. Narko lugter da ikke af noget (?). :gruble: Men måske er det fordi vores huse i forvejen lugter af te eller at hunden ikke er trænet. :gruble:

 

Imponerende er det da at de kan finde sådan en tepose. :vuf:

 

Ja, det er ikke narko-hunde, men te-hunde vi har rofl.gif

 

 

Nej, jeg betragter det lidt som erstatning og så er det nemmere at få fat på.

Og lede skal de have lov til - det lyser jo ud af dem hvor sjovt de synes det er :banan:

At se sådan en narko-hund arbejde :klap:

De er censored.gif dygtige

 

Jeg er helt sikker på min også ville kunne finde narko (Og jo, narko lugter - noget af det mere end andet.), men hvad ville formålet være :vedikke:

 

Næ, så hellere lære den at finde 1.000 kr. sedler :idea:

 

Er der én der kan låne mig et par stykker til at øve med :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg bruger alting i indendøres søg fra mad til nøgler,bitte små skruer,små snore,alle genstande som gemmes næsten overalt i huset undtagen rummet hvor hundene er lukket inde :slem:

 

Det var mange små ting !

Det er så din fært hun går efter ?

Det må være svært indendørs, hvor næsten alt vel lugter af dig ??

 

Nøgler bruger jeg også, men det er udendørs.

Jeg smider af og til nøglerne når vi går tur, og så får hun lov at finde dem.

Tænk hvis jeg en dag fik dem tabt rigtigt, så er det rart hun kan finde dem igen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det forklarer jo en hel masse :idea:

"Hvor længe holder de" - De bliver selvfølgelig ved at holde når de ikke er pakket ud :stupid:

"Der er stor forskel på et friskt brev og et gammelt" - sludder det lugter med samme styrke når det ikke pakkes ud :stupid:

"Jeg vikler snorene sammen" - Ja hvis du pakker brevene ud :stupid:

 

:mrgreen:

 

:lol: ja... det forklarer en del... altså nu drikker jeg som sagt ikke selv te - så de bliver smidt ud efterhånden her i huset... men det skyldes så også, at Karla samler op og aflevere - så de bliver altså lidt klamme efterhånden...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg lægger også teen bag noget eller så kun et hjørne stikker frem eller noget. Så helt synligt (så hun falder over den) er den heller ikke. :mrgreen:

 

Utroligt at hunde kan finde narko gemt i kufferter osv. Narko lugter da ikke af noget (?). :gruble: Men måske er det fordi vores huse i forvejen lugter af te eller at hunden ikke er trænet. :gruble:

 

Imponerende er det da at de kan finde sådan en tepose. :vuf:

 

Narko lugter også, det samme gør penge ;-) manden er lidt nede over, at det ikke er penge jeg har trænet hende til at søge :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
]Det var mange små ting !

Det er så din fært hun går efter ?

Det må være svært indendørs' date=' hvor næsten alt vel lugter af dig ??

[/b']

Nøgler bruger jeg også, men det er udendørs.

Jeg smider af og til nøglerne når vi går tur, og så får hun lov at finde dem.

Tænk hvis jeg en dag fik dem tabt rigtigt, så er det rart hun kan finde dem igen.

 

 

nej det er ikke kun færten af mig da jeg også bruger ting med andres fært men mere dette med at disse ting ikke hører til i landskabet hvilket er nemmere udendøres meeen ja lidt sværre indendøres pga der ofte jo ligger ting på gulvet som hunden skal ignorere hvilket der ikke gør i naturen

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...