Hop til indhold

Foder til GD

Recommended Posts

Gæst GD Molly

Hej,

Vi har fået et problem med vores GD.

Hun er holdt op med at spise sin foder, og nu kan man begynde at se at hun har tabt sig. Hun er stadig aktiv som hun altid har været, hun vil bare ikk spise det. På et tidspunkt fik hun rugbrød med leverpostej, da hun skulle ha nogen piller, men efter hun ikk får det mere spiser hun ikk.

Hun har da stadig appetit, da hun stadig kan finde på at spise kattens mad.

Hun får knonch Basic fra Henne Pet Food, som er med fisk, hun får fået det i ca. 1 år, vi skiftede til det da hun fik fedet pels af det hun fik før.

Mit spørgsmål er så om der er nogen der kan anbefale os noget andet foder, da hun jo skal ha noget at spise?!

Link til indlæg
Del på andre sites

Det bedste jeg har fodret med har været Royal Canin Great Dane 23 - http://www.breednutrition-rc.com/files/pdf/specific_breed_brochure/10_dk_specific_breed_brochure.pdf - det har det helt rette næringsindhold til grander, inklusive lidt ekstra fedt, som mange af dem har brug for.

Desværre er det vanvittigt dyrt og jeg nægter personligt at betale så meget for foder. I stedet har jeg haft rigtig gode resultater med Markus-Mühle - Markus-Mhle - som mærkeligt nok har et temmelig lavt fedtindhold, men som min GD alligevel har taget på af :vedikke:

Det kan købes til en meget rimelig pros hos www.zooplus.co.uk

Link til indlæg
Del på andre sites

Tulle er meget glad for royals great dane 23.

jeg har prøvet at give hinne muligheden for at vælge mellem royal great 23

og (arion, som var det foder jeg fik anbefalet af kenlen)

og hun tar altid først royals foder så det for hun sammen med det bilige

det virker godt.

men det kan være let roet at have to slags foder ståene men pyt det virker:5up:.

Link til indlæg
Del på andre sites