Nollike Skrevet November 15, 2009 Rapporter Share Skrevet November 15, 2009 Såååh Priceman og Mulline, hvordan er det gået???? :klap: (Jeg har lagt tråden i "Vis os din perle" så I bliver selvfølgelig nødt til at lægge nogle billeder ind af Stella i sit nye hjem :slem: :klap:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret November 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 15, 2009 Nå Mulline, jeg kan se at du er online, så ud med sproget Vi er nysgerrige :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret November 15, 2009 Rapporter Share Besvaret November 15, 2009 Mulline - så er det nu! Vi venter! Jeg skal snart i seng! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret November 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 15, 2009 Mulline - så er det nu! Vi venter! Jeg skal snart i seng! Hun er hoppet af Uden at fortælle os hvordan det er gået og her sidder vi og venter og venter og venter og venter og...... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret November 15, 2009 Rapporter Share Besvaret November 15, 2009 Hun er hoppet af Uden at fortælle os hvordan det er gået og her sidder vi og venter og venter og venter og venter og...... :shock: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst BongoJungle Besvaret November 16, 2009 Rapporter Share Besvaret November 16, 2009 Måske der er noget nyt idag? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mulline Besvaret November 16, 2009 Rapporter Share Besvaret November 16, 2009 Såååh Priceman og Mulline, hvordan er det gået???? :klap: (Jeg har lagt tråden i "Vis os din perle" så I bliver selvfølgelig nødt til at lægge nogle billeder ind af Stella i sit nye hjem :slem: :klap:) Beklager jeg har overset denne tråd, men det skyldes at det er sønnike der har brugt min pc:mrgreen: Men jo Stella kom i går morges:-D Rottetøserne er så glade for at få besøg, så de besluttede at modtage Stella og co i indkørslen( nogen havde glemt at lukke havelågen:oops:) og efter en hel nats søvn, kan man altså godt være lidt morgenivrige, så der var gang i den...... lidt for meget for inde i stuen får Mille pludselig trådt på Stella, som så stikker Mille en skideballe som Mille svarer tilbage på, og vi må skille dem ad....... puha sikke en morgenforskrækkelse:oops: Nå men der kommer ro på og vi får drukket kaffe og ordnet papirarbejdet og så kører Ekaterina og splinten mor og mig på kursus. Stella, Tex og jeg kører så en tur i skoven og det er bare rigtig hyggeligt, og vi når også en tur ned på stranden hvor Tex viser Stella hvordan man efterårsbader, meeen Stella er ikke helt med på ideen og vælger at blive oppe på stranden sammen med mig, man kunne jo blive våd og kold:mrgreen: Vel hjemme igen snupper Stella og Tex hver sin sofa og en velfortjent lur:-D Jeg tager så rotterne med i haven og laver fodersøg og opgaver med dem, hvorefter de også vælger at snuppe sig endnu en lur i sofaen, det er jo søndag:mrgreen: Resten af dagen går ret stille af, Stella undersøger huset og gør lidt af kattene, men vi bliver dog ret hurtigt enige om at de gerne må blive boende, og da jeg laver aftensmad i køkkenet er det sammen med 3 katte og Stella så prinsessen har besluttet at de er ok:-D På trods af Stella og Mille´s sammenstød om morgnen, har der hele dagen været en afslappet stemning og kommer rotterne for tæt på stella løfter hun lige overlæben og det respekterer rotterne:5up: Da priceman og jeg gik i seng i går aftes, hoppede Stella og Tex op, fandt hver deres plads og vi har alle sovet skønt hele natten:klap: Hun er en sej tøs den lille:hjerte: hun har taget alle de nye indtryk med ophøjet ro:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mulline Besvaret November 16, 2009 Rapporter Share Besvaret November 16, 2009 Billeder kommer, tog ikke nogen i går, kyllinge gufferne var vigtigere at rende rundt med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret November 16, 2009 Rapporter Share Besvaret November 16, 2009 Det lyder jo som en fin start, tillykke med hende! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret November 16, 2009 Rapporter Share Besvaret November 16, 2009 Ihhh hvor er det dejligt at høre at hun har det godt:lun:.. Meeeen vi vil nu stadig gerne se billeder:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret November 16, 2009 Rapporter Share Besvaret November 16, 2009 Ej, det lyder til at det har været en super første dag hjemme hos jer med Stella... Tillykke med det:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 16, 2009 Rapporter Share Besvaret November 16, 2009 Dejligt med en god update :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret November 16, 2009 Rapporter Share Besvaret November 16, 2009 Uh -god update :5up: Og for pokker, hvor er de der rotter bare lækre :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret November 16, 2009 Rapporter Share Besvaret November 16, 2009 Uh -god update :5up: Og for pokker, hvor er de der rotter bare lækre :hjerte: Ja Og jaaaa Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret November 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 16, 2009 Det lyder som om det går rigtig godt :klap: Kæmpe tillykke med hende :klap: (be' om billeder snart ik'? ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mulline Besvaret November 16, 2009 Rapporter Share Besvaret November 16, 2009 Det lyder som om det går rigtig godt :klap: Kæmpe tillykke med hende :klap:(be' om billeder snart ik'? ) Takker Jo de kommer, skubber lige lidt til fotomanden:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret November 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 16, 2009 Takker Jo de kommer, skubber lige lidt til fotomanden:mrgreen: Giv ham et ordentligt puf Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret November 16, 2009 Rapporter Share Besvaret November 16, 2009 Du Mulline - skal du ikke have rettet din signatur Rottweilerne Freja og Mille samt westien Tex:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mulline Besvaret November 16, 2009 Rapporter Share Besvaret November 16, 2009 Så blev der skubbet lidt:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mulline Besvaret November 16, 2009 Rapporter Share Besvaret November 16, 2009 Du Mulline - skal du ikke have rettet din signatur Jooo da:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret November 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 16, 2009 Hvor er hun da nuser med lidt længere pels i hovedet Det må have været et hårdt puf siden det gik så stærkt :klap: Tak :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mulline Besvaret November 16, 2009 Rapporter Share Besvaret November 16, 2009 Hvor er hun da nuser med lidt længere pels i hovedet Det må have været et hårdt puf siden det gik så stærkt :klap: Tak :5up: Ja hun er så Næ du ved, med den rigtige motivering kommer man længst:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret November 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 16, 2009 Ja hun er så Næ du ved, med den rigtige motivering kommer man længst:-D Bruger du positive eller negative metoder?? Altså "hvis du gør sådan får du *sæt selv noget positivt ind her* :slem: eller "hvis ikke du gør sådan så får du ikke *sæt selv noget ind her* Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mulline Besvaret November 16, 2009 Rapporter Share Besvaret November 16, 2009 Bruger du positive eller negative metoder?? Altså "hvis du gør sådan får du *sæt selv noget positivt ind her* :slem: eller "hvis ikke du gør sådan så får du ikke *sæt selv noget ind her* Udelukkende positive metoder:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret November 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 16, 2009 Udelukkende positive metoder:mrgreen: Det er nok også dem der virker bedst :5up: Ellers bliver han bare sådan en Rasmus-Modsat Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts