Hop til indhold

Blandings-perler - en ode!

Recommended Posts

Gæst MariePylaia

Jeg elsker Bichon Frisé'en. Jeg kan ikke stå for Newfoundlænderen. En Cocker Spaniel er fantastisk. Fot slet ikke at tale om Amstaffens blide sider.

Men en helt særlig plads har alle de hunde der er ikke længere er 'en slags', men bare deres helt egen. De unikke og ikke mindst røvcharmerende blandingshunde.

Tråden her er til hyldester til blandingshunde, og ikke mindst billeder! Billeder af jeres egne blandingshunde, blandingshunde i kender eller måske bare har fundet på nettet.

Jeg vedhæfter nogle blandings-guldklumper som jeg er stødt på i mit arbejde med gadehunde i Grækenland. Jeg elsker blandingshunde's originalitet, deres charme OG deres lækre, lækre hår.:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

• Svar 104
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst MariePylaia
Uhh, den der lille brogede tingest på billede nr. 5 :shock: :hjerte: :lun:

Ha, ja! Lige præcis! Det er en lille tæve jeg fandt - uden mor eller søskende. Hun fik en 'plastik'-mor - og et godt hjem. Hun var simpelthen noget af det sødeste:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MariePylaia
Og den til venstre på det 1. billede :klap::hjerte::lun:

Jeg tror IKKE at jeg skal til Grækenland :engel::lun:

Og jeg skal glædeligt tage dig i hånden til Grækenland, ned og hilse på dem aaaaallesammen. :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MariePylaia
Den på billede nummer 8 ligner min gamle (Dog er den sort) Men den ligner! :-D

Ja, var lige inde og se. Pippi, ikke? Dette er en dejlig hanhund på 4 år, og de ser ud til at ligne hinanden ret meget ja! Men ham her er en hel del tykkere:oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kvik. Den anden hund jeg blev hundelufter for. Hun var noget helt særligt :lun: Hun havde haft en hård start på livet, men var trods det den kærligste hund man kunne finde sig. En anelse nervøs ved nye ting, men elskelig og kærlig overfor alle, hunde som mennesker :lun:

[ATTACH]16706[/ATTACH]

[ATTACH]16707[/ATTACH]

Dyrelægen mente hun var blanding af noget cocker spaniel, labrador, gravhund og et eller andet andet, men hun var bare en stor dejlig rundkørsel :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MariePylaia
Kvik. Den anden hund jeg blev hundelufter for. Hun var noget helt særligt :lun: Hun havde haft en hård start på livet, men var trods det den kærligste hund man kunne finde sig. En anelse nervøs ved nye ting, men elskelig og kærlig overfor alle, hunde som mennesker :lun:

[ATTACH]16706[/ATTACH]

[ATTACH]16707[/ATTACH]

Dyrelægen mente hun var blanding af noget cocker spaniel, labrador, gravhund og et eller andet andet, men hun var bare en stor dejlig rundkørsel :hjerte:

Hun ser dejlig ud!:lun: Hvor gammel var hun på disse billeder?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MariePylaia
Det var hun også. På det første er hun omkring 6-7år og på det andet er hun omkring 3-4år. Hun har altid været lidt grå om snuden :lol:

Hun ser nemlig også fin ung ud egentlig, derfor jeg spurgte. Det er fint med lidt hvidt ved snuden! :) Smuk blanding.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MariePylaia
Min elskede Sppedy, hun blev næsten 18 år.

Ih hvor er hun fin. Jeg havde selv en bette hund der blev 20 år, og måtte aflives i august. Så jeg har et ømt punkt for små, krøllede, gamle hunde:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MariePylaia
Portrætter af mine to, Bo og Chili. Jeg har haft to andre blandingshunde, men det var før digitalkameraets tid, så dem har jeg kun papirbilleder af.

Wauw, nogle flotte hunde. De ser sådan helt royale ud.:lun:

Ved du hvad de var blandinger af? Og levede de sammen og samtidigt - Bo og Chili?

Link til indlæg
Del på andre sites

Wauw, nogle flotte hunde. De ser sådan helt royale ud.:lun:

Ved du hvad de var blandinger af? Og levede de sammen og samtidigt - Bo og Chili?

Bo var en blanding af Labrador/Hvid Schæfer/Broholmer. Han blev født i 1995 og døde 2008. Slideshow med Bo: Bo at One True Media - share slideshows, slide shows, Facebook slideshows, free video sharing, video montages.

Chili ved jeg ikke helt, for hun havde haft flere ejere før mig, men jeg fik at vide at det var noget med Labrador og Bullmastiff. Hun blev født i 2005 og blev desværre kørt over af en bil i 2006. Slideshow med Chili: Chili at One True Media - share slideshows, slide shows, Facebook slideshows, free video sharing, video montages.

(advarsel! drivende sentimentalt! :oops:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Bo var en blanding af Labrador/Hvid Schæfer/Broholmer. Han blev født i 1995 og døde 2008. Slideshow med Bo: Bo at One True Media - share slideshows, slide shows, Facebook slideshows, free video sharing, video montages.

Chili ved jeg ikke helt, for hun havde haft flere ejere før mig, men jeg fik at vide at det var noget med Labrador og Bullmastiff. Hun blev født i 2005 og blev desværre kørt over af en bil i 2006. Slideshow med Chili: Chili at One True Media - share slideshows, slide shows, Facebook slideshows, free video sharing, video montages.

(advarsel! drivende sentimentalt! :oops:)

Kan godt huske det med Chilli, det var så tragisk

Link til indlæg
Del på andre sites