Gæst MariePylaia Skrevet November 16, 2009 Rapporter Share Skrevet November 16, 2009 Jeg elsker Bichon Frisé'en. Jeg kan ikke stå for Newfoundlænderen. En Cocker Spaniel er fantastisk. Fot slet ikke at tale om Amstaffens blide sider. Men en helt særlig plads har alle de hunde der er ikke længere er 'en slags', men bare deres helt egen. De unikke og ikke mindst røvcharmerende blandingshunde. Tråden her er til hyldester til blandingshunde, og ikke mindst billeder! Billeder af jeres egne blandingshunde, blandingshunde i kender eller måske bare har fundet på nettet. Jeg vedhæfter nogle blandings-guldklumper som jeg er stødt på i mit arbejde med gadehunde i Grækenland. Jeg elsker blandingshunde's originalitet, deres charme OG deres lækre, lækre hår. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret November 16, 2009 Rapporter Share Besvaret November 16, 2009 Uhh, den der lille brogede tingest på billede nr. 5 :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret November 16, 2009 Rapporter Share Besvaret November 16, 2009 Og den til venstre på det 1. billede :klap::hjerte: Jeg tror IKKE at jeg skal til Grækenland Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MariePylaia Besvaret November 16, 2009 Rapporter Share Besvaret November 16, 2009 Uhh, den der lille brogede tingest på billede nr. 5 :hjerte: Ha, ja! Lige præcis! Det er en lille tæve jeg fandt - uden mor eller søskende. Hun fik en 'plastik'-mor - og et godt hjem. Hun var simpelthen noget af det sødeste:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret November 16, 2009 Rapporter Share Besvaret November 16, 2009 Ha, ja! Lige præcis! Det er en lille tæve jeg fandt - uden mor eller søskende. Hun fik en 'plastik'-mor - og et godt hjem. Hun var simpelthen noget af det sødeste:lun: Hun ser også dejlig ud Skønt at høre at hun har fået et godt hjem :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MariePylaia Besvaret November 16, 2009 Rapporter Share Besvaret November 16, 2009 Og den til venstre på det 1. billede :klap::hjerte: Jeg tror IKKE at jeg skal til Grækenland Og jeg skal glædeligt tage dig i hånden til Grækenland, ned og hilse på dem aaaaallesammen. :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret November 16, 2009 Rapporter Share Besvaret November 16, 2009 Og jeg skal glædeligt tage dig i hånden til Grækenland, ned og hilse på dem aaaaallesammen. :banan: Du glemte at læse det med stort :blink: Jeg skal ingen steder, jeg kan alligevel ikke have dem allesammen i min 2-værelses lejlighed hvor man kun må have 1 hund, så for min sjælefreds skyld, så bliver jeg bare hjemme Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Breton-Jet Besvaret November 16, 2009 Rapporter Share Besvaret November 16, 2009 Den på billede nummer 8 ligner min gamle (Dog er den sort) Men den ligner! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MariePylaia Besvaret November 16, 2009 Rapporter Share Besvaret November 16, 2009 Den på billede nummer 8 ligner min gamle (Dog er den sort) Men den ligner! Ja, var lige inde og se. Pippi, ikke? Dette er en dejlig hanhund på 4 år, og de ser ud til at ligne hinanden ret meget ja! Men ham her er en hel del tykkere:oops: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret November 16, 2009 Rapporter Share Besvaret November 16, 2009 Kvik. Den anden hund jeg blev hundelufter for. Hun var noget helt særligt Hun havde haft en hård start på livet, men var trods det den kærligste hund man kunne finde sig. En anelse nervøs ved nye ting, men elskelig og kærlig overfor alle, hunde som mennesker [ATTACH]16706[/ATTACH] [ATTACH]16707[/ATTACH] Dyrelægen mente hun var blanding af noget cocker spaniel, labrador, gravhund og et eller andet andet, men hun var bare en stor dejlig rundkørsel :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MariePylaia Besvaret November 16, 2009 Rapporter Share Besvaret November 16, 2009 Kvik. Den anden hund jeg blev hundelufter for. Hun var noget helt særligt Hun havde haft en hård start på livet, men var trods det den kærligste hund man kunne finde sig. En anelse nervøs ved nye ting, men elskelig og kærlig overfor alle, hunde som mennesker [ATTACH]16706[/ATTACH] [ATTACH]16707[/ATTACH] Dyrelægen mente hun var blanding af noget cocker spaniel, labrador, gravhund og et eller andet andet, men hun var bare en stor dejlig rundkørsel :hjerte: Hun ser dejlig ud! Hvor gammel var hun på disse billeder? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret November 16, 2009 Rapporter Share Besvaret November 16, 2009 Hun ser dejlig ud! Hvor gammel var hun på disse billeder? Det var hun også. På det første er hun omkring 6-7år og på det andet er hun omkring 3-4år. Hun har altid været lidt grå om snuden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret November 16, 2009 Rapporter Share Besvaret November 16, 2009 Pablo...amstaff/cane corso...og åbenbart også flagermus... Hunde Forum - The dogfather's Album: Pablo - Billede Han er lige blevet to år...... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret November 16, 2009 Rapporter Share Besvaret November 16, 2009 skal vi nu flashe billeder igen :hmm:cujo, far ambull, mor ambull/staff Knægten på billedet er også blanding, far lollænder, moren jyde og et i fuld figur, men vind i ørerne :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MariePylaia Besvaret November 16, 2009 Rapporter Share Besvaret November 16, 2009 Det var hun også. På det første er hun omkring 6-7år og på det andet er hun omkring 3-4år. Hun har altid været lidt grå om snuden Hun ser nemlig også fin ung ud egentlig, derfor jeg spurgte. Det er fint med lidt hvidt ved snuden! Smuk blanding. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MariePylaia Besvaret November 16, 2009 Rapporter Share Besvaret November 16, 2009 The dogfather og guanomo - flotte fyre må jeg sige! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MariePylaia Besvaret November 16, 2009 Rapporter Share Besvaret November 16, 2009 Altså..hundende. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret November 16, 2009 Rapporter Share Besvaret November 16, 2009 Min elskede Sppedy, hun blev næsten 18 år. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret November 17, 2009 Rapporter Share Besvaret November 17, 2009 Portrætter af mine to, Bo og Chili. Jeg har haft to andre blandingshunde, men det var før digitalkameraets tid, så dem har jeg kun papirbilleder af. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret November 17, 2009 Rapporter Share Besvaret November 17, 2009 Min elskede Sppedy, hun blev næsten 18 år. hold da op en tunge, lige før den slår Cujo's hvad var hun for en? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MariePylaia Besvaret November 17, 2009 Rapporter Share Besvaret November 17, 2009 Min elskede Sppedy, hun blev næsten 18 år. Ih hvor er hun fin. Jeg havde selv en bette hund der blev 20 år, og måtte aflives i august. Så jeg har et ømt punkt for små, krøllede, gamle hunde:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MariePylaia Besvaret November 17, 2009 Rapporter Share Besvaret November 17, 2009 Portrætter af mine to, Bo og Chili. Jeg har haft to andre blandingshunde, men det var før digitalkameraets tid, så dem har jeg kun papirbilleder af. Wauw, nogle flotte hunde. De ser sådan helt royale ud. Ved du hvad de var blandinger af? Og levede de sammen og samtidigt - Bo og Chili? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret November 17, 2009 Rapporter Share Besvaret November 17, 2009 hold da op en tunge, lige før den slår Cujo's hvad var hun for en? Gravhund-Pudel bl. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret November 17, 2009 Rapporter Share Besvaret November 17, 2009 Wauw, nogle flotte hunde. De ser sådan helt royale ud. Ved du hvad de var blandinger af? Og levede de sammen og samtidigt - Bo og Chili? Bo var en blanding af Labrador/Hvid Schæfer/Broholmer. Han blev født i 1995 og døde 2008. Slideshow med Bo: Bo at One True Media - share slideshows, slide shows, Facebook slideshows, free video sharing, video montages. Chili ved jeg ikke helt, for hun havde haft flere ejere før mig, men jeg fik at vide at det var noget med Labrador og Bullmastiff. Hun blev født i 2005 og blev desværre kørt over af en bil i 2006. Slideshow med Chili: Chili at One True Media - share slideshows, slide shows, Facebook slideshows, free video sharing, video montages. (advarsel! drivende sentimentalt! ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret November 17, 2009 Rapporter Share Besvaret November 17, 2009 Bo var en blanding af Labrador/Hvid Schæfer/Broholmer. Han blev født i 1995 og døde 2008. Slideshow med Bo: Bo at One True Media - share slideshows, slide shows, Facebook slideshows, free video sharing, video montages. Chili ved jeg ikke helt, for hun havde haft flere ejere før mig, men jeg fik at vide at det var noget med Labrador og Bullmastiff. Hun blev født i 2005 og blev desværre kørt over af en bil i 2006. Slideshow med Chili: Chili at One True Media - share slideshows, slide shows, Facebook slideshows, free video sharing, video montages. (advarsel! drivende sentimentalt! ) Kan godt huske det med Chilli, det var så tragisk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts