Gæst Jeanet Skrevet November 16, 2009 Rapporter Share Skrevet November 16, 2009 Hej More mig lidt over alle de lange eller sjove stambogsnavne som nogle hunde har. Vores lille nye hund hedder Apernilles Betti, så vi valgte oplagt at hendes kaldenavn er Betti. Hvad hedder jeres ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Maustique Besvaret November 16, 2009 Rapporter Share Besvaret November 16, 2009 Lovely Cocker Rock Your Body... Somebody beat that one.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Maustique Besvaret November 16, 2009 Rapporter Share Besvaret November 16, 2009 Nåh ja.. I daglig tale Nura.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
noerby Besvaret November 16, 2009 Rapporter Share Besvaret November 16, 2009 Nikko hed: Alina's Zargo Kitsune, Alina er kennelnavnet resten valgte jeg selv og det betyder forkortet smuk rød ræv på Japansk Cooper hedder Nybrogård's Matador. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Signe Og Vapsen Besvaret November 16, 2009 Rapporter Share Besvaret November 16, 2009 Min hedder rigtig Lhasa-Evers Jodean B.S. og så bliver han kaldt Joey. Og så har jeg faktisk en teori om at jo finere og mere blæragtig hundens stamtavle er, jo mere tåbeligt er avlernavnet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret November 16, 2009 Rapporter Share Besvaret November 16, 2009 Dolph. Både her og der.. Vores gamle hunds far hed Jojo Jumper Jolly von Coco.. Det var cool! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret November 16, 2009 Rapporter Share Besvaret November 16, 2009 Ninja hedder på stamtavlen: El Blans Ninja Power og mine tidligere tavlehunde: Caisar: Mierelle´s Calle Kimba: Hesselballe Kimba Tascha: Sonto´s Tascha Dina: Kratmosen´s Indiana Chico: Solfari´s 3 Anagallis Angel (en border collie som jeg trænede og konkurrerede med i 3 år) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MariePylaia Besvaret November 16, 2009 Rapporter Share Besvaret November 16, 2009 Lovely Cocker Rock Your Body... Somebody beat that one.. Haha, ja - tråden bør lukkes her, og en eller anden form for trofæ bør uddeles! Åh kære Gud. Lovely Cocker Rock Your Body...virkelig? haha. :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret November 16, 2009 Rapporter Share Besvaret November 16, 2009 Futte hed slet og ret: Benji Noomi hedder Newluck Jewel of the gang Jeg fik lov til at vælge mellem de navne de havde sendt ind til DKK og eftersom jeg jo skulle have den bedste af dem allesammen, så valgte jeg Jewel of the gang Og det fik jeg :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hailey Besvaret November 16, 2009 Rapporter Share Besvaret November 16, 2009 Hailey hedder Hailey's Comet og Huckie hedder Hamlet på stamtavlen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret November 16, 2009 Rapporter Share Besvaret November 16, 2009 Cuban Silky Dream's Ayshia ... i daglig tale: Tulle Lions of Denmark Fantastic Bellamia ... i daglig tale: Bella - og nogengange Bimsen ... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret November 16, 2009 Rapporter Share Besvaret November 16, 2009 Vores hundes stambogsnavne står i min underskrift Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret November 16, 2009 Rapporter Share Besvaret November 16, 2009 Kimmi hedder Fæhunden's Kimmi Kiyani.... Kimmi har jeg selv bestemt, det skulle bare være et tævenavn med K.... Jeg foreslog Kat A. Strofe og Kosmisk Kaos, hvilket ikke faldt i opdrætters smag. Hun var meget hooked på blomsternavne, som Krokus og Kamille, men Kimmien er slet ikke en blomsterhund. Alle foreslog Kira, men ville bare ikke have en hund, der var opkaldt efter en stripper, så jeg valgte at opkalde hende efter.... Jade Laila (Fra Tæskeholdet... hun hedder i virkeligheden Kimmi og er... jep, stripper ) Splint hedder bare Splint - alle hvalpene fik Astrid Lindgren navne. De har ikke noget kennelnavn, da jeg fik afslag på de tre forslag jeg havde. Splint stammer fra historien Grynet og lille Splint - største hvalp fik navnet Grynet og mindste blev Splint Vilya hedder Kewstock Quite A Quest - det hed hun allerede før jeg kom ind i billedet og i øvrigt blev hun valgt til mig. Min gamle hund, Robin, hed bare Nørlunds Robin - men hans far havde det sejeste navn! Ruff N Tuff Up Up And Away - Beat that! Det er kun overgået i sejhed af en pony, min søster konkurrerede meget i mod - den hed Pay Up Winkie Pop! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret November 16, 2009 Rapporter Share Besvaret November 16, 2009 Luna hedder Blis på stamtavlen. Hendes mor hed (hedder? Jeg ved ikke om hun stadig lever) Apernilles Isabella:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret November 16, 2009 Rapporter Share Besvaret November 16, 2009 Hej More mig lidt over alle de lange eller sjove stambogsnavne som nogle hunde har. Vores lille nye hund hedder Apernilles Betti, så vi valgte oplagt at hendes kaldenavn er Betti. Hvad hedder jeres ? Luna hedder Blis på stamtavlen. Hendes mor hed (hedder? Jeg ved ikke om hun stadig lever) Apernilles Isabella:-D neeej, det må jo være noget af Lunas familie så Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret November 16, 2009 Rapporter Share Besvaret November 16, 2009 Møffe hedder på tavlen Tertzo's Live To Tell. Han kommer fra et Madonna-kuld, dybt skuffet var jeg, da jeg fandt ud af det - jeg er nemlig IKKE til Madonna! Men alligevel nogle seje navne, som det blev til Som foreksempel: Tertzo's Runaway Lover Tertzo's Physical Attraction Tertzo's Promise To Try Tertzo's One More Chance Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Maustique Besvaret November 16, 2009 Rapporter Share Besvaret November 16, 2009 Haha, ja - tråden bør lukkes her, og en eller anden form for trofæ bør uddeles! Åh kære Gud. Lovely Cocker Rock Your Body...virkelig? haha. :banan: Jeps... Og det kan bevises... :klap: Med fiiiiin stambog... :banan: Det er ret svært at hive et brugbart navn ud af det - så jeg fandt på noget helt andet... Nura er fra kasakh.. Hun er opkaldt efter Ainura - en god veninde jeg havde i USA. Hendes navn betyder måneskin. Nura betyder det samme som et engelske ord "bright".. Altså en dobbeltbetydning af klog og lys.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret November 16, 2009 Rapporter Share Besvaret November 16, 2009 Mine hundes stambogsnavne står også i min signatur (De bogstaver og tal der står foran, er deres titler ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst CarinaW Besvaret November 16, 2009 Rapporter Share Besvaret November 16, 2009 Tja.. Min Boxerhan hedder Hearts of Hope's Cult Shaker.. Han bliver bare kaldt Shaker.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret November 16, 2009 Rapporter Share Besvaret November 16, 2009 Min hund har ikke tavle, men mine forældre havde 3 Gravhunde: Uforbederlige Uffe i daglig tale: Uffe Ølands Lillemor, hun kom i stedet til at hedde Flora Laura Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret November 16, 2009 Rapporter Share Besvaret November 16, 2009 CarpediemAussie Adorable Angel - som nu hedder Caia ( Betyder at smile, hvilket passer godt til racen) Chili er uden tavle:-) Men selvom Chili er hendes Rigtige navn, hedder hun alt muligt mærkeligt... Hehe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret November 16, 2009 Rapporter Share Besvaret November 16, 2009 Nu kommer jeg lige til at tænke på, med frygt for at ødelægge den gode stemning, er det ikke sådan at man kan se folks adresser på hundeweb hvis man har stambogsnavnet??? :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret November 16, 2009 Rapporter Share Besvaret November 16, 2009 Nu kommer jeg lige til at tænke på, med frygt for at ødelægge den gode stemning, er det ikke sådan at man kan se folks adresser på hundeweb hvis man har stambogsnavnet??? :hmm: Nope, kun opdrætters :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret November 16, 2009 Rapporter Share Besvaret November 16, 2009 Nope, kun opdrætters :blink: Pyt med det Tak for hurtigt svar :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret November 16, 2009 Rapporter Share Besvaret November 16, 2009 Pyt med det Tak for hurtigt svar :kys: Velbekomme da :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts