Hop til indhold

Jeg fik aldrig sagt farvel, til min lille Angel.


Gæst Marie Svane
 Share

Recommended Posts

Gæst Marie Svane

Det billede vi fik fra dyrelægen, som var blevet taget af Angel da hun blev fundet d. 30. har vi tænkt os at begrave da det er det eneste vi har :vedikke::cry:

Også give hende hendes yndlings bamser med.. Som en rigtig begravelse. Selvom det ikke er hende, men vi har jo ikke andet :vedikke: Og jeg havde sådan håbet på en anden slutning end denne..

 

Tænk engang.. Min lille pige.. Min højt elskede lille prinsesse ...... Smidt ud!!!!!! :cry: Som affald! ... Pga. det FU*KING MØG POLITI!!!!!!!!! :evil::evil::cry:

 

Åh det har været en rigtig møg dag, i dag :megaked:

Føler bare der er blevet hevet op i det hele, igen.

Jeg er fuldstændig knust, igen..

 

Det er sku hårdt!!! :cry:

 

MØG DAG :cry::cry::cry::cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det billede vi fik fra dyrelægen, som var blevet taget af Angel da hun blev fundet d. 30. har vi tænkt os at begrave da det er det eneste vi har :vedikke::cry:

Også give hende hendes yndlings bamser med.. Som en rigtig begravelse. Selvom det ikke er hende, men vi har jo ikke andet :vedikke: Og jeg havde sådan håbet på en anden slutning end denne..

 

Tænk engang.. Min lille pige.. Min højt elskede lille prinsesse ...... Smidt ud!!!!!! :cry: Som affald! ... Pga. det FU*KING MØG POLITI!!!!!!!!! :evil::evil::cry:

 

Åh det har været en rigtig møg dag, i dag :megaked:

Føler bare der er blevet hevet op i det hele, igen.

Jeg er fuldstændig knust, igen..

 

Det er sku hårdt!!! :cry:

 

MØG DAG :cry::cry::cry::cry:

 

 

:ae::ae::ae::ae: Føler virkelig med dig....... Men husk, kroppen er "bare" kroppen, i skal sige farvel til hendes sjæl og væsen, og det findes jo i mange ting - også hendes bamser og et billede, men især i jeres tanker!

Håber i får det gjort på en smuk måde, og får sagt et lille farvel. :cry:

 

Ps - ja lorte politi :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Marie Svane
:ae::ae::ae::ae: Føler virkelig med dig....... Men husk, kroppen er "bare" kroppen, i skal sige farvel til hendes sjæl og væsen, og det findes jo i mange ting - også hendes bamser og et billede, men især i jeres tanker!

Håber i får det gjort på en smuk måde, og får sagt et lille farvel. :cry:

 

Ps - ja lorte politi :oops:

 

Ja, du har ret.. Det er bare et hylster til noget fantastisk. Måske vi bare skal droppe det billede, kan alligevel ikke få mig selv til at se på det. Så det kun da dyrelægen viste mig det.. Mere ville jeg ikke se.. Men nu ved jeg det ER hende.. Den vished er god.. Selvom det er et grimt billede :cry:

 

Jeg tror vi skal begrave hendes yndlings isbjørn. Den har hun haft siden hun var helt helt lille, og hun ELSKEDE den, selvom den var større end hende :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, du har ret.. Det er bare et hylster til noget fantastisk. Måske vi bare skal droppe det billede, kan alligevel ikke få mig selv til at se på det. Så det kun da dyrelægen viste mig det.. Mere ville jeg ikke se.. Men nu ved jeg det ER hende.. Den vished er god.. Selvom det er et grimt billede :cry:

 

Jeg tror vi skal begrave hendes yndlings isbjørn. Den har hun haft siden hun var helt helt lille, og hun ELSKEDE den, selvom den var større end hende :genert:

 

Lyder virkelig som en god ide med bjørnen! Men ved du hvad, synes ikke du skal begrave et dårlig billede fra dyrlægen som ikke bringer nogle rare minder, synes du skal printe et dejligt billede ud fra en af jeres mange gode stunder, og begrave det. For det er sådan du skal og kommer til at huske hende!

Det er en meget smuk tanke at få sagt et sidste farvel, det er jeg rigtig dårlig til sådan noget, men jeg håber i får det gjort, og at det måske kan lette bare en lillebitte klump fra hjertet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mullergris

:ae:nej hvor jeg dog sidder og stor tuder nu, hvor er det skrækkeligt for jeg og nej hvor har jeg ondt af jer, ved slet ikke hvad jeg skal sige af trøstende ord. Men jeg håber hun nu leger rigtig godt sammen med min lille nuser som gik bort for 5 mdr siden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...