Hop til indhold

Recommended Posts

Hej her er mine søde tøser,Pippi som er helt sig selv og Izzy som er en fin Breton hvalp på 4 mdr.:vuf:

Izzy er min fjerde hund men den første som jeg vil prøve klikker med :vinken:

Håber at finde nogen gode fif her inde

Vov fra Anna i Hvalsø :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Breton-Jet
Hej her er mine søde tøser,Pippi som er helt sig selv og Izzy som er en fin Breton hvalp på 4 mdr.:vuf:

Izzy er min fjerde hund men den første som jeg vil prøve klikker med :vinken:

Håber at finde nogen gode fif her inde

Vov fra Anna i Hvalsø :blink:

Haløjsa! :vinken:

Velkommen til! :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejza og velkommen! :vinken:

Dine piger ser rigtig søde ud :lun:, håber I alle bliver glad for at være herinde! :5up:

(endnu en "Izzy", det er da lidt sjovt, men det er nu også et sødt navn! :blink:)

Og held og lykke med klikkeren, der er mange der benytter sig af klikker herinde, så du kan sikkert få masser af gode råd!

Jeg bruger også klikker en gang i mellem, men er ikke sikker nok i det, til jeg tør hjælpe folk med, at lave noget forkert! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Breton-Jet
Hejza og velkommen! :vinken:

Dine piger ser rigtig søde ud :lun:, håber I alle bliver glad for at være herinde! :5up:

(endnu en "Izzy", det er da lidt sjovt, men det er nu også et sødt navn! :blink:)

Og held og lykke med klikkeren, der er mange der benytter sig af klikker herinde, så du kan sikkert få masser af gode råd!

Jeg bruger også klikker en gang i mellem, men er ikke sikker nok i det, til jeg tør hjælpe folk med, at lave noget forkert! :mrgreen:

Det er også min Izzy :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites