Gæst pippi Skrevet November 17, 2009 Rapporter Share Skrevet November 17, 2009 Hej her er mine søde tøser,Pippi som er helt sig selv og Izzy som er en fin Breton hvalp på 4 mdr. Izzy er min fjerde hund men den første som jeg vil prøve klikker med Håber at finde nogen gode fif her inde Vov fra Anna i Hvalsø :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Breton-Jet Besvaret November 17, 2009 Rapporter Share Besvaret November 17, 2009 Hej her er mine søde tøser,Pippi som er helt sig selv og Izzy som er en fin Breton hvalp på 4 mdr. Izzy er min fjerde hund men den første som jeg vil prøve klikker med Håber at finde nogen gode fif her inde Vov fra Anna i Hvalsø :blink: Haløjsa! Velkommen til! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst n1nna Besvaret November 17, 2009 Rapporter Share Besvaret November 17, 2009 Hejza og velkommen! Dine piger ser rigtig søde ud , håber I alle bliver glad for at være herinde! :5up: (endnu en "Izzy", det er da lidt sjovt, men det er nu også et sødt navn! :blink:) Og held og lykke med klikkeren, der er mange der benytter sig af klikker herinde, så du kan sikkert få masser af gode råd! Jeg bruger også klikker en gang i mellem, men er ikke sikker nok i det, til jeg tør hjælpe folk med, at lave noget forkert! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Breton-Jet Besvaret November 17, 2009 Rapporter Share Besvaret November 17, 2009 Hejza og velkommen! Dine piger ser rigtig søde ud , håber I alle bliver glad for at være herinde! :5up: (endnu en "Izzy", det er da lidt sjovt, men det er nu også et sødt navn! :blink:) Og held og lykke med klikkeren, der er mange der benytter sig af klikker herinde, så du kan sikkert få masser af gode råd! Jeg bruger også klikker en gang i mellem, men er ikke sikker nok i det, til jeg tør hjælpe folk med, at lave noget forkert! Det er også min Izzy :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst pippi Besvaret November 17, 2009 Rapporter Share Besvaret November 17, 2009 Hej Ja det kræver stor præcision med klikker Grunden til navnet Izzy er helt og holdent avlerens:genert:Men vi syntes det var sødt og nemt at kalde hende Hilsen Pippi Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 17, 2009 Rapporter Share Besvaret November 17, 2009 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ulla Besvaret November 17, 2009 Rapporter Share Besvaret November 17, 2009 :vuf:velkommen til jer søde og dejlige vovser og jers mor:vuf::vuf::vuf: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret November 17, 2009 Rapporter Share Besvaret November 17, 2009 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Blomsten Besvaret November 18, 2009 Rapporter Share Besvaret November 18, 2009 Velkommen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bailey_f1 Besvaret November 18, 2009 Rapporter Share Besvaret November 18, 2009 Søde vuffer Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kasper-9400 Besvaret November 18, 2009 Rapporter Share Besvaret November 18, 2009 velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mie med Laika Besvaret November 18, 2009 Rapporter Share Besvaret November 18, 2009 Velkommen til Smukke vapsere du har Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret November 19, 2009 Rapporter Share Besvaret November 19, 2009 Velkommen til Rigtig dejlige tøser :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst pippi Besvaret November 20, 2009 Rapporter Share Besvaret November 20, 2009 Tak for jeres søde kommentarer er allerede lettere afhængig:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts