Gæst Galle Skrevet November 19, 2009 Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 Hmm hvad sker der vis man krydser en laser og en doberman? (altså ikke bogstavlitalt ) [media]http://www.youtube.com/watch?v=eN1dXFx38aU[/media] Må gøre meget ond!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret November 19, 2009 Rapporter Share Besvaret November 19, 2009 Der er en med en ond storebror, tror jeg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Galle Besvaret November 19, 2009 Rapporter Share Besvaret November 19, 2009 Ja:lol: Eller far ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 19, 2009 Rapporter Share Besvaret November 19, 2009 Fnis Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Nivlam Besvaret November 19, 2009 Rapporter Share Besvaret November 19, 2009 Til trods for at jeg er en kvinde, gjorde det der også ondt på mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts