Gæst mulle Skrevet November 20, 2009 Rapporter Share Skrevet November 20, 2009 hej allesammen synes først og fremmest i har et rigtigt dejligt forum herinde. Jeg har siddet og kigget i et par timer snart og jeg har allerede både grinet og grædt. jeg hedder Tanja og bor med min kæreste i kolding.Vi kan, næsten selvsagt, godt kan lide hunde. (generelt bare dyr) min kæreste og jeg har længe overvejet at anskaffe os en hund, desværre er det en dårlig tid med både penge og tid. tja.. ved ikke rigtig hvad jeg mere skal skrive. :hmm: men spørg endelig hvis der er noget... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret November 20, 2009 Rapporter Share Besvaret November 20, 2009 Velkommen til Håber for jer, at I snart har overskuddet til, at dele jeres tid med en vuffer - det er bare vidunderligt :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Blomsten Besvaret November 20, 2009 Rapporter Share Besvaret November 20, 2009 Velkommen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret November 20, 2009 Rapporter Share Besvaret November 20, 2009 Hej og velkommen til HF Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bailey_f1 Besvaret November 20, 2009 Rapporter Share Besvaret November 20, 2009 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 20, 2009 Rapporter Share Besvaret November 20, 2009 Velkommen til Krydser for at i snart får overskud til at få en dejlige lille vaps Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kasper-9400 Besvaret November 20, 2009 Rapporter Share Besvaret November 20, 2009 velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts