Gæst mk101 Skrevet November 20, 2009 Rapporter Share Skrevet November 20, 2009 Altså... Nu fik jeg aldrig læst Canis bogen om klikkertræning helt til ende, men er nu pænt sikker på, at det ikke er mig der har misforstået noget denne gang - men producenten af dette agrigat... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret November 20, 2009 Rapporter Share Besvaret November 20, 2009 Ahahahah... Ja, vi har haft den oppe tidligere, og ja der er nogen der har misforstået noget noget så groft Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret November 20, 2009 Rapporter Share Besvaret November 20, 2009 Ahahahah... Ja, vi har haft den oppe tidligere, og ja der er nogen der har misforstået noget noget så groft Har vi Faldt over den nu her i min søgen efter target sticks, som jeg for første gang overvejer at rode mig ud i. Og blev altså noget paf over dette remedie! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret November 20, 2009 Rapporter Share Besvaret November 20, 2009 Har vi Faldt over den nu her i min søgen efter target sticks, som jeg for første gang overvejer at rode mig ud i. Og blev altså noget paf over dette remedie! Skræmmende er det nu alligeve lidt, for jeg tror det er sådan noget der er salg i Så kan ejeren strinte løs og stadig påstå de udelukkende bruger positive metoder og klikkertræning! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret November 20, 2009 Rapporter Share Besvaret November 20, 2009 Man må da håbe, der ikke er nogen, der kommer til at trykke på den forkerte knap Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret November 20, 2009 Rapporter Share Besvaret November 20, 2009 NEJ! Den har jeg ikke set før. Uhadada og mange hundeejere kan ikke styre klikker, line og godbid på en gang, det kan da kun gå helt galt når der skal styres vandpistol også For helvede da også Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret November 20, 2009 Rapporter Share Besvaret November 20, 2009 Jeg kan ikke lade være med at blive lidt harm når jeg ser sådan en produkt. Det er da en misforståelse af grov grad! Og hvor jeg dog synes det er ærgerligt at en velmenende ejer måske falder i sådan et aggregat uden at vide bedre. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts