Hop til indhold

New Moon


Stjernetosse
 Share

Recommended Posts

  • Svar 311
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hehe - har måske overtalt et par veninder til at se den med mig, vil helst se den første gang sammen med andre... ehm.. jomfruer? Kan man godt sige det? :mrgreen:

 

Eihj vi siger da ikke noget... Og skal nok lade være med at prikke til dig når du skal holde ekstra meget øje... Ihh... Nu troede jeg lige jeg havde en undskyldning for en 4. gang :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Jamen - Den bestod jo kun af lækre halvnøgne fyre?!

 

Altså - Jeg er sgu' ligeglad med realisme, glimtende vampyre og teenage mærkatet.

Hvor tit ser man en film der er lavet til tøser, som denne?!!

 

Ofte så er det halvnøgne damer, men her er der altså kræset lidt for os - Så uanset hvilke argumenter man har for ikke at se den, så burde lækre, bare overkroppe og en rigtig teen kærlighedshistorie være modargument nok, til at lette numsen ind og se den :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen - Den bestod jo kun af lækre halvnøgne fyre?!

 

Altså - Jeg er sgu' ligeglad med realisme, glimtende vampyre og teenage mærkatet.

Hvor tit ser man en film der er lavet til tøser, som denne?!!

 

Ofte så er det halvnøgne damer, men her er der altså kræset lidt for os - Så uanset hvilke argumenter man har for ikke at se den, så burde lækre, bare overkroppe og en rigtig teen kærlighedshistorie være modargument nok, til at lette numsen ind og se den :mrgreen:

 

:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så fik jeg også set den. :ivrig:

 

Altså, ingen slår selvfølgelig Edward... men jeg bliver nu nødt til at sige: Me likey Jakey. :slem:

 

Ligesom Twilight en ganske udmærket filmatisering, selvom ingen af filmene når bøgerne til sokkeholderne imo. Men fin underholdning og eskapisme, og jeg fældede da også en tåre eller ti. :blink:

 

Desværre har jeg svært ved at distrahere fra, at Kristen Stewart ikke ligner "min" Bella. Og af en eller anden grund irriterer hendes næse mig enormt meget. :hmm: :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...