Hop til indhold

New Moon


Stjernetosse
 Share

Recommended Posts

Vi havde en vikar i den klasse jeg er i praktik i, han gik ind og så den fordi han tænkte...hmm...vampyrer, varulve =action og gang i gaden :blink:

 

NÆ! :mrgreen: han blev snydt godt og grundigt for der var dømt tøøøøøøøsefilm hele vejen igennem :lol: :lol: :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 311
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Nu bliver jeg nødt til at spørge, når der nu lige sidder nogle inkarnerede fans og jeg først har hørt om filmen i Go'morgenDK for en uges tid siden.. hvad går alt det der Ed/Jac ud på? :vedikke:

Er det udelukkende udseendet? For så er jeg i hvert fald ikke på Jacob-holdet!! Han er alt for "slikket" :badr: og ligner noget der mest af alt hører til i HannahMontana el lign!

Hvis man skal vælge en gruppe til filmen, så må jeg nok oprette en ny gruppe for Aro! :hmm::klap: :lol:

 

:mrgreen:

 

Ej, ville egentligt spørge, om filmen er noget ved rent handlingsmæssig? Synes jo man ser små teenage-piger alle vegne denne film nævnes, de ligefrem skriger i biografen! :damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu bliver jeg nødt til at spørge, når der nu lige sidder nogle inkarnerede fans og jeg først har hørt om filmen i Go'morgenDK for en uges tid siden.. hvad går alt det der Ed/Jac ud på? :vedikke:

Ikke udelukkende udseendet :mrgreen:

 

Det er jo en kærlighedshistorie, og kort og godt, så vil både Edward og Jacob have hende... og hun elsker dem begge! Det skaber jo unægteligt divergerende meninger og vældig diskussion om hvem hun skal vælge!

 

For mig er det en sag om personlighed, men jo - nok også udseendet... bare lidt :genert:

Redigeret af Lykkeliv
Link til indlæg
Del på andre sites

Ed/jc... phft... I'm ALL Emmett now xD Nok også godt at vælge en som ikke så mange går efter..

 

Så filmen igår, og jeg eeeeelskede den!

 

Granted han er lækker og kroppen er jo ren perfektion, men når jo ikke Rob til sokkeholderne! *savle*

 

Ekaterina *overvejer om jeg kan forsvare at have fullbody poster ala billede 3 hængende over sengen i min alder :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg blev jo helt vildt skuffet da twilight sluttede, sad og ventede på vareulve :stupid:

 

Så kan jeg lærer at læse bøgerne først :mrgreen:

Hehe okay.. Jamen så må du jo en tur i biografen :blink:

 

Jeg læste new moon inden jeg så den og det fortrød jeg virkelig, da jeg endelig så den.. :stupid: Det er bare slet ikke det samme, så det gør jeg ikke igen :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så fik jeg også set den. :ivrig:

 

Altså, ingen slår selvfølgelig Edward... men jeg bliver nu nødt til at sige: Me likey Jakey. :slem:

 

Ligesom Twilight en ganske udmærket filmatisering, selvom ingen af filmene når bøgerne til sokkeholderne imo. Men fin underholdning og eskapisme, og jeg fældede da også en tåre eller ti. :blink:

 

Desværre har jeg svært ved at distrahere fra, at Kristen Stewart ikke ligner "min" Bella. Og af en eller anden grund irriterer hendes næse mig enormt meget. :hmm: :oops:

 

PRÆCIS!!! Jeg kan ikke sige hvad det er ved den der irriterer mig men den er så.. weird :confused: hehe :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...