Hop til indhold

New Moon


Stjernetosse
 Share

Recommended Posts

Hehe okay.. Jamen så må du jo en tur i biografen :blink:

 

Jeg læste new moon inden jeg så den og det fortrød jeg virkelig, da jeg endelig så den.. :stupid: Det er bare slet ikke det samme, så det gør jeg ikke igen :lol:

 

 

Ok, så vil jeg ikke benytte mig af den ide :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 311
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Granted han er lækker og kroppen er jo ren perfektion, men når jo ikke Rob til sokkeholderne! *savle*

 

Ekaterina *overvejer om jeg kan forsvare at have fullbody poster ala billede 3 hængende over sengen i min alder :hmm:

 

EJ er der SERIØST nogen der ville vælge den "sloppy joe" på billede 2 og 3 frem for mr. muscles på billede 1 :confused: ! me no get ! :vedikke:

 

:genert:Anyway så ville jeg til hver en tid vælge en ældre mand ala Sirius Black eller Lupin i HP :slem:

 

Nup du bare ham og så tager jeg Rob! Hvis vi begynder at kede os, kan vi altid bytte :engel:

 

:lol: i morer mig gevaldigt - minder mig TOTALT om den gang vi var små og så film, - jeg er Pocahontas - nej det var jo mig - neeeej du var jo Nakuma - narhaaarj for jeg sagde Pocahontas først! :stupid::lol::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

EJ er der SERIØST nogen der ville vælge den "sloppy joe" på billede 2 og 3 frem for mr. muscles på billede 1 :confused: ! me no get ! :vedikke:

 

:genert:Anyway så ville jeg til hver en tid vælge en ældre mand ala Sirius Black eller Lupin i HP :slem:

 

 

 

:lol: i morer mig gevaldigt - minder mig TOTALT om den gang vi var små og så film, - jeg er Pocahontas - nej det var jo mig - neeeej du var jo Nakuma - narhaaarj for jeg sagde Pocahontas først! :stupid::lol::lol::lol:

 

Hvis ikke jeg er helt forkert på den så kommer han jo også sammen med Nymphadora Tonks så det passer jo perfekt :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan godt være det bare er mig, men synes ikke den er ligeså spændende, når jeg havde læst bogen først.. Ingen overraskelsesmomenter :mrgreen:

 

Det har du selvfølgelig ret i, det er et minus ved at have læst bogen.. men på den anden side kan man jo nyde alle de små detaljer de har tilføjet :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

:hmm: nu har jeg lige sidet og læst lidt på nettet...........

 

Lidt nysgerrig er man vel!

 

 

 

Er edward så slet ikke med i new moon når de nu rejser væk?

 

Han er med i starten og slutningen :-)

 

Hooovsa jeg var for langsom hehe :P

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...