Hop til indhold

Pasning


Gæst sarahnorupnielsen
 Share

Recommended Posts

Gæst sarahnorupnielsen

Hej.

Min lille bernerpige kommer hjem på fredag.

Men uheldigvis er der planlagt ferie til thailand til januar, hvilket er lige om hjørnet. Jeg håbede lidt på at jeg kunne finde et dejligt sted, som er billigt samtidig. Jeg skal være væk i ti dage.

Mange knus.

Sarah.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej.

Min lille bernerpige kommer hjem på fredag.

Men uheldigvis er der planlagt ferie til thailand til januar, hvilket er lige om hjørnet. Jeg håbede lidt på at jeg kunne finde et dejligt sted, som er billigt samtidig. Jeg skal være væk i ti dage.

Mange knus.

Sarah.

 

Hejsa :vinken:

 

Hmm.. Det er altid lidt svært at vurdere hvad den enkelte hund har bedst af, men en ny hvalp, vil måske ikke have så godt af, at komme i en stresset pension

- Kan opdrætteren ikke have hende i de dage, så hun ikke skal kastes ud et nyt sted, samtidig med hun skal undvære dig?

Eller måske en i familien, der kan komme og bo i Jeres hjem og passe hende? :hmm:

 

Hvor i landet bor du forresten?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst sarahnorupnielsen

Jeg har det super dårligt over at hun skal være væk hjemmefra allerede..

Ingen i familien kan passe hende, har været hele runden. Jeg overvejede også at sende hende tilbage til opdrætter i de ti dage, men det er utrolig langt fra hvor jeg selv bor.

Vi bor i Hjørring (:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er hun en sød lille basse :lun:

gid kunne have passet hende, men er lidt i tvivl om det vil være for stressende for Herr Flick med en så lille hvalp i huset...

men ellers er der jo rigtigt gode steder, som for eksempel http://www.hundefristedet.dk/

- det er godt nok langt fra hvor du bor, men måske findes der tilsvarende i nærheden af hvor du bor :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst sarahnorupnielsen

:lol: nu har jeg en anelse om hvor det er ;-)

Det var da godt nok et stykke nede ... Min bil er ude pt., ellers havde jeg gerne kørt. Vil godt have den skal være et ordeligt sted, det betyder alt.

 

Sarah

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er hun en sød lille basse :lun:

gid kunne have passet hende, men er lidt i tvivl om det vil være for stressende for Herr Flick med en så lille hvalp i huset...

men ellers er der jo rigtigt gode steder, som for eksempel Hundefristedet.dk - Hundepension Hundefristedet

- det er godt nok langt fra hvor du bor, men måske findes der tilsvarende i nærheden af hvor du bor :blink:

 

Fjerritslev er temmeligt meget tættere på Hjørring end Jelling er :blink: :lol:

 

Men nøøøj et lækkert sted :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv bøv, det er lidt langt væk..

 

Har du prøvet Hundesitter.dk - find en gratis hundepasser ? Der fandt vi vores hundesitter, og hun er bare super sød! :5up:

 

Synes stadigvæk det ville være bedst hvis du kan finde en der kan komme og bo hos hvalpen, eller en der kan have hende hjemme hos sig i hjemmet.. Det kan være meget stressende at være i hundepension, og det er jo 10 hele dage og nætter.. :cry:

 

Held og lykke med at finde et godt sted til hende, og husk endelig at komme med billeder, når du får hende hjem! :vuf:

 

--------------

Håber ikke det er ulovligt at kopiere :hmm: men jeg har fjernet navnet fra teksten..

 

Eksempel fra http://www.hundesitter.dk (denne bruger lyder præcis som vores hundesitter :5up: ):

 

 

Kvinde, 24 år. Fuldtids-passer uden hund

9220 Aalborg Øst, Nordjylland

 

 

Hej,

Jeg har haft hund siden min barndom og har savnet at have en siden jeg flyttede hjemme fra. Jeg bor i en lejlighed, hvor jeg ikke må holde dyr, men jeg må gerne passe dem :o) Heldigvis!

Derfor ser jeg dette forum som en oplagt mulighed for selv at kunne nyde en hunds selskab i ny og næ og samtidig hjælpe dig/jer. Jeg søger en hund til at gå tur med, men er også åben overfor at passe jeres øjesten mens i f.eks. er på weekend/ferie.

Glæder mig til at høre fra jer.

Redigeret af n1nna
kiggede lige ind på hundesitterDK..
Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...