Hop til indhold

Hvalpe foder..


Gæst trunte--musen
 Share

Recommended Posts

Gæst trunte--musen

Hej.. :D

 

Nu har jeg en rigtig skøn bernerhvalp på 14 uger, men nu har vi fundet ud af at hun ikke kan tåle sit foder..

Hun har indtil nu fået noget der hedder Aktiv..

 

Er der nogen gode bud på noget jeg kan skifte til? :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst sarahnorupnielsen

Hej.

Jeg stod i næsten samme situation for en uge siden. Its a jungle out there(:

Men jeg fik nogle rigtige gode respons på bla. Hills sience plan og Olivers.

Jeg har valgt olivers, for det skulle være rigtig godt, ingredienserne er super gode .. og deres sortiment dækker alle behov, fra den lille killing til den allergiplagede hund Rimelig godt:5up:

Men gå ind på olivers.dk. der kan du læse meget mere om det.

 

Good luck. (:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du kan tjekke ingredienslisten og ud fra den kan du nemt vurdere om det er et godt foder..

 

KØD skal stå som 1. ingrediens..

 

Derudover skal der helst ikke være korn i.. Hvede er dog den værste synder..

Majs er der også flere hunde der har problemer med..

 

Biprodukter skal der IKKE være i af nogen form.. Det er affald og din hund har intet at bruge det til..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst sarahnorupnielsen
Tak det vil jeg prøve, sys os det er meget svært, for vil jo gerne vælge det bedste af det bedste til den lille guld klump.. :D

 

 

Det er lige præcis den holdning jeg selv har. Det skal være det bedste til vore babyer(: Men jeg er heller ikke rig hver måned, og der synes jeg virkelig at olivers opfylder mine krav.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har også fodret med Olivers.. Men efter de skiftede protein kilden ud i deres foder i foråret, oplevede jeg pelsproblemer ved Krumme især..

Jeg prøvede så lidt forskelligt, da han samtidig er en kræsen rad og er nu endt ved Regal.. Og aldrig har han været SÅ vild med noget mad..

Han kan finde på at gø, fordi det går for langsomt med serveringen..

Det er ret vildt..

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst Mjølner
Jeg har også fodret med Olivers.. Men efter de skiftede protein kilden ud i deres foder i foråret, oplevede jeg pelsproblemer ved Krumme især..

Jeg prøvede så lidt forskelligt, da han samtidig er en kræsen rad og er nu endt ved Regal.. Og aldrig har han været SÅ vild med noget mad..

Han kan finde på at gø, fordi det går for langsomt med serveringen..

Det er ret vildt..

 

Min har det på samme måde med rå-foder - og så er det jo samtidigt meget bedre for hunden

 

Hvis man ønsker at forså fordelen med BARF for hundens fordøjelsesystem er der en god beskrivelse på rigtighundemad.dk - Hvorfor BARF. Rigtighundemad er bare et sted man kan få råfoder - og jeg må sige at det er meget nemt når bare man vender sig til at tage en pakke op fra fryseren hver dag.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har også fodret med Olivers.. Men efter de skiftede protein kilden ud i deres foder i foråret, oplevede jeg pelsproblemer ved Krumme især..

Jeg prøvede så lidt forskelligt, da han samtidig er en kræsen rad og er nu endt ved Regal.. Og aldrig har han været SÅ vild med noget mad..

Han kan finde på at gø, fordi det går for langsomt med serveringen..

Det er ret vildt..

 

Jeg fodrer også med regal, og har også to hunde der venter utålmodigt når jeg finder mad frem :)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Hej.

Jeg har stået i samme problem i det med at vælge det rigtige foder.

Men jeg spurgte mig lidt til råds i hunde klubben og noget.

Mange af dem jeg spurgte sagde jeg skulle prøve Olivers Start og at jeg evt. kunne købe det ved Pet Food Nord.

Redigeret af mads55
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...