Hop til indhold

Den Gode Dyrlæge


Stjernetosse
 Share

Recommended Posts

Gæst nanahansen

I Esbjerg og omegn, vil jeg IKKE anbefale Sædding dyreklinik, hans speciale er i større dyr som heste, og derfor har han ikke samme viden om hunde, vi skiftede til en anden dyrlæge, da han ikke rigtig havde styr på tingene omkring hunde, og ikke tog de prøver der skulle til osv.

Jeg vil så KLART anbefale helle dyrlægerne i Varde, de ved hvad de snakker om, og man kan mærke de bekymrer sig om hunden og vil den dets bedste. Man kan mærke at de har god forstand på dyrene, og da det er en større dyreklinik og de ikke selv lige har svaret jamen så kan de hente én ind, som har en større viden på det område end de selv har, og det synes jeg klart er en god ting :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 162
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
Jeg kan anbefale Aalborg dyrehospital, de har altid været flinke til at hjælpe og synes de er meget professionelle og top moderne udstyr.

 

Det er Elaine sikkert glad for :mrgreen:

 

Jeg vil gerne anbefale Dyrlægehuset i Kolding - de er søde og kompetente, i hvert fald til katte, og vi har fået lavet komplicerede tandoperationer samt HD-operation dernede. De hører ikke til de billigste, men vi har altid fået fair priser på de ting, vi har fået lavet.

Link til indlæg
Del på andre sites

JEg vil gerne anbefale højbjerg dyreklinik.

Jeg er blevet virkelig glad for dem. Nu har sheila været opereret derinde tre gange og hver gang har jeg fået lov at vente i Lars konsultation med hende bagefter til hun var vågen nok til at tage hjem.

De har altid god tid også hvis man ringer for at spørge om noget og er super gode til av huske fra gang til gang.

 

Jeg har indtryk af stor kompetance og viden omkring alt indenfor hund og kat og føler mig faktisk meget tryg. HVilket bestemt ikke er en selvfølge.

 

SHeila startede også med at elske Lars, men det gør hun Så ikke mere nu , efter alle de operationer.

DEt Er jo så ikke hans skyld:)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Jeg vil gerne anbefale 6600 Vejen/Lunderskov dyreklinik.

 

De er altid søde til at tjekke min kærstes gamle hund, selvom han kun er inde for at købe foder.

 

De forlanger ikke noget for et ekstra tjek af hunden. Har altid god tid og er meget grundige.

 

Min kæreste bruger altid Jesper Lund Sørensen, han er super....

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil godt anbefale Dyrlægehuset Arken i Helsingør, hvis man har dyr med tandproblemer. Ja sikkert også andet, men det var derfor vi var der:-D

 

Det er Else, der har fjernet Luna's dårlige tand, og hun udstråler en fantastisk ro, når man står der og er ved at gå til. Både jeg og min veninde, der kørte os til Helsingør, efterlod Luna med en varm og tryg fornemmelse i maven.

 

Dyrlægehuset Arken v/ Else Langkilde - Dyrlæge i Helsingør

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan varmt anbefale Dyrlægehuset Helsinge www.helle-for-dyrene.dk.

 

Jeg har kun været der en gang, men det bliver vores dyrlæge fremover. Ringede derop en formiddag, fordi min hund var begyndt at hoste og fik fråde om munden. Fik en tid samme dag, og jeg har aldrig oplevet at blive modtaget sådan.

Først ville de se alle papirer jeg har på Anton, så ringede de til dem der var hans dyrlæge inden vi fik ham, for der var en kvittering med at han havde fået smertestillende piller på et tidspunkt, og de ville vide hvad det var givet for. Selv om de ikke kom igennem første gang gav de ikke op, ringede flere gange og fik tilsidst fat i dem.

 

Derefter var Anton og jeg inde hos dyrlægen Helle. Hun brugte 5 kvarter på at snakke med mig og undersøge Anton. Det var intet der blev overladt til tilfældighederne. Det var vidunderligt at være i hænderne på hende, og hendes måde at takle Anton på var helt i top. Han er en lille sart sjæl og det forstod hun med det samme.

Jeg betalte for en konsultation 475 kr, derudover skulle jeg selvfølgelig betale for undersøgelse af afføringsprøver samt medicin.

Skøn dyrlæge og vi bruger dem fremover.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...

Nu er det vist min tur til at anbefale en dyrlæge i Aalborg området :-)

De sidste 5-6 år har jeg følt mig "rodløs" med hensyn til dyrlæge i mit nærområde.

Jeg har i mange år haft den samme dyrlæge, som desværres måtte stoppe idet han ikke længere kunne tåle dyrehård, ÆV

Det jeg søger hos min dyrlæge er:

• Dygtighed

Kan lide dyr = det er ikke en reservedel eller bil jeg kommer med...

Kan lide mennekser = forstår at jeg elsker og bekymrer mig om min hund

Kemi/tillid

og endelig har jeg fundet min dyrlæge :-)

Hun hedder Birgit og åbnede sidste år en klinik i Klarup, lidt uden for Aalborg, den hedder Klarup Dyreklinik, klarup-dyreklinik.dk

Så leder I efter ovenstående kvalifikationer hos jeres dyrlæge, kan jeg varmt anbefale Birgit.

Et ekstra plus, det koster IKKE en HEL jetjager hos hende, hvis det skulle betyde noget, ikke at det gør det for mig, blot det er den RIGTIGE DYRLÆGE :-)

 

Pøj pøj med jeres dyrlæge :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 months later...
Gæst Findus

Jeg vil varmt anbefale Gitte Kongsholm som har klinikken alterna-vet.dk...

 

Her bliver man virkelig mødt, hun tager sig god tid og er super god til at vinde hundens tillid... Ingen tvivl om, at hun brænder for sit fag og har hjertet det rette sted :-D

 

Jeg synes hun er meget kompetent og dygtig, udover at være dyrlæge, er hun uddannet kiropraktor, kan give akupunktur, laser og andre alternative behandlinger udover de traditionelle dyrlægebehandlinger... Jeg går altid derfra med følelsen af at have fået lidt ekstra, fordi hun giver mere end et alm dyrlægebesøg...

 

Herudover er hun meget fair med sine priser, og har sågar givet os rabat, og sidst fik vi lige en olie gratis med mod tør hud, da hendes egen hund ikke kunne lide det...

 

Jeg er i hvert fald glad for at have fundet den rette dyrlæge, som jeg kun har positivt at sige om :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus
Jeg vil varmt anbefale Gitte Kongsholm som har klinikken alterna-vet.dk...

 

Her bliver man virkelig mødt, hun tager sig god tid og er super god til at vinde hundens tillid... Ingen tvivl om, at hun brænder for sit fag og har hjertet det rette sted :-D

 

Jeg synes hun er meget kompetent og dygtig, udover at være dyrlæge, er hun uddannet kiropraktor, kan give akupunktur, laser og andre alternative behandlinger udover de traditionelle dyrlægebehandlinger... Jeg går altid derfra med følelsen af at have fået lidt ekstra, fordi hun giver mere end et alm dyrlægebesøg...

 

Herudover er hun meget fair med sine priser, og har sågar givet os rabat, og sidst fik vi lige en olie gratis med mod tør hud, da hendes egen hund ikke kunne lide det...

 

Jeg er i hvert fald glad for at have fundet den rette dyrlæge, som jeg kun har positivt at sige om :-D

 

Hov, Gitte Kongshammer hedder hun :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 5 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...