Hop til indhold

Den Gode Dyrlæge


Stjernetosse
 Share

Recommended Posts

  • Svar 162
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

jeg har ikke selv erfaringer, men på vores gåture på nørrebro, har jeg spurgt de andre hundeejere, hvem de bruger, og de nævner allesammen ham hos blågårds hundeklinik (erik eller sådan noget?)

 

jeg har kun hørt at han er fantastisk sød og rar og tager sig god tid og i det hele taget er meget anbefalelsesværdig, så jeg vil tage halfdan derned til tjek, for lige at se stedet med egne øjne :-)

 

i forhold til ekspertise og den slags, aner jeg ikke hvor gode de er, men nu satser jeg selvfølgelig på at min hund aldrig kommer til at fejle noget, og hvis bare erik er flink og tager sig god tid, må han godt få lov at vaccinere min hund ;-)

 

Ja, det samme har jeg hørt her i kvarteret, så jeg har også tænkt mig at prøve ham :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Dyrehospitalet Hobrovej i Aalborg (Krybdyr)

 

Dyrehospitalet Hobrovej i Aalborg kan varmt anbefales i forbindelse med krybdyr. Her er de yderst kompetente. Jeg synes ellers der er langt i mellem dyrlæger med rigtige kompetencer indenfor krybdyr.

 

Her tager jeg nu også ALTID hen med mine katte og når der kommer hund, så bliver det også her, jeg kommer! :5up:

Jeg føler mig VIRKELIG i kompetente hænder når jeg kommer der!

Det er takket være dem, at min hunkat ikke er trukket igennem en masse biopsi'er og andre "unødige" undersøgelser, men at det hurtigt blev opdaget af en kvik Morten, at hun skulle have tjekket hofter og ben i stedet og gigten blev opdaget super tidligt! :-)

 

Bo er klart min favorit med mine gnavere - eller Morten. Det er uden tvivl de to, som har størst viden på det punkt.

Jeg kan godt lide, at den dyrlæge man kommer ind til, er alt efter hvilket dyr/problem man har, fordi de netop har forskellige kompetence områder og forstår at udnytte det! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil gerne anbefale dyreklinikken Artemis i Hellerup.

 

Velkommen til www.dyreklinikkenartemis.dk

 

Det var dem der fandt ud af hvad Baldur fejlede efter at alle andre dyrlæger i 2 år havde påstået han var rask.

 

Hun tager sig god tid, og man kan snildt afsætte en times tid til halvanden til et dyrlægebesøg, da den første halve time bare går med at man snakker og hunden tøffer rundt og undersøger lokalet, alt i mens den får godbidder.

 

Den vil jeg også varmt anbefale - det var også dem der fandt ud af at Samson havde skab, noget som to andre dyrlæger ikke havde opdaget.

 

Og ja, man skal sætte meget tid af når man skal derop:mrgreen:

Den første gang var vi der 3 1/2 time fordi Samson nægtede at lægge sig selvom han var blevet bedøvet, men de tog det i stiv arm at de ikke kom hjem før kl. 20.30:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der nogen, der har erfaringer med Blågårdens Dyreklinik i København?

 

Ja, det har været vores faste dyrlæge og vi har som sådan været fint tilfreds med dem. De opdagede dog ikke at Samson havde skab, så jeg tror umiddelbart vi vil holde fast ved hende vi har fundet nu i Hellerup. Og hende er han heller ikke så bange for som Erik (som ellers er vældig sød, men efter en uheldig episode med mundkurv er Samson absolut ikke vild med det sted mere)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil gerne anbefale dyreklinikken Artemis i Hellerup.

 

Velkommen til www.dyreklinikkenartemis.dk

 

Det var dem der fandt ud af hvad Baldur fejlede efter at alle andre dyrlæger i 2 år havde påstået han var rask.

 

Hun tager sig god tid, og man kan snildt afsætte en times tid til halvanden til et dyrlægebesøg, da den første halve time bare går med at man snakker og hunden tøffer rundt og undersøger lokalet, alt i mens den får godbidder.

 

:5up: Også vores dyrlæge! Efter at have prøvet lidt forskelligt fandt vi frem til Lise som vi er så glade for :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det har været vores faste dyrlæge og vi har som sådan været fint tilfreds med dem. De opdagede dog ikke at Samson havde skab, så jeg tror umiddelbart vi vil holde fast ved hende vi har fundet nu i Hellerup. Og hende er han heller ikke så bange for som Erik (som ellers er vældig sød, men efter en uheldig episode med mundkurv er Samson absolut ikke vild med det sted mere)

 

 

Jeg er ikke tilfreds med det sted. Blev rivende uvenner med Erik da Lua var hvalp. Han "glemte" at jeg havde betalt for hunderegister registrering. Han havde smidt hendes chipnummer væk og der var i det hele taget ikke styr på en fløjtende fis :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

:5up: Også vores dyrlæge! Efter at have prøvet lidt forskelligt fandt vi frem til Lise som vi er så glade for :banan:

 

Ja de er super gode - vi bruger Kristine. Hvor mange dyrlæger er der, ved du det?

 

Lonny, hvem af dem var det der fandt frem til hvad Baldur fejlede?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja de er super gode - vi bruger Kristine. Hvor mange dyrlæger er der, ved du det?

 

Lonny, hvem af dem var det der fandt frem til hvad Baldur fejlede?

 

Jeg er faktisk ikke helt klar over det. Men mener der er i hvert fald 2 udover Lise og Kristine.

 

Da vi startede derude ville jeg også gerne gå hos Kristine. Hende og Gudrun har læst sammen så det er faktisk Gudrun der har anbefaldet mig Artemis.

 

Første gang vi så var der skulle Lua have lavet noget blodanalyse og sådan og her var Lise så også med og det var klart for alle at Lua's dyrlæge valg helt 100 % faldt på Lise og så har vi gået hos hende siden.

 

Kristine hjælper dog stadig med at skaffe mig de kinesiske urter Lua får :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Den der artemis i Hellerup, som flere af jer anbefaler. Deres hjemmeside, vil ikke rigtig virke for mig - kun forsiden. Hvordan ser det ud med deres priser? Jeg forestiller mig, de er i den dyre ende :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Den der artemis i Hellerup, som flere af jer anbefaler. Deres hjemmeside, vil ikke rigtig virke for mig - kun forsiden. Hvordan ser det ud med deres priser? Jeg forestiller mig, de er i den dyre ende :vedikke:

 

Jeg tror ikke deres hjemmeside virker, det er vist ikke den del de bruger mest tid på:mrgreen:

Ang. priser, så kender jeg dem ikke endnu - vi har endnu ikke fået regningen, men jeg går ikke umiddelbart ud fra det er super billigt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror ikke deres hjemmeside virker, det er vist ikke den del de bruger mest tid på:mrgreen:

Ang. priser, så kender jeg dem ikke endnu - vi har endnu ikke fået regningen, men jeg går ikke umiddelbart ud fra det er super billigt.

 

Men hvis de er så meget bedre end de andre, så er det jo også værd at betale lidt ekstra for :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er ikke tilfreds med det sted. Blev rivende uvenner med Erik da Lua var hvalp. Han "glemte" at jeg havde betalt for hunderegister registrering. Han havde smidt hendes chipnummer væk og der var i det hele taget ikke styr på en fløjtende fis :evil:

 

Uden at det skal udvikle sig til helt OT, så har jeg også droppet blågårdens :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Uden at det skal udvikle sig til helt OT, så har jeg også droppet blågårdens :cry:

 

Hvorfor? Ja, jeg er nysgerrig.

 

Jeg har også haft Blågårds indtil nu, men har lige bestilt tid hos Artemis i morgen.

 

Der har været en eller anden kvinde i stedet for Erik de sidste gange jeg har været der - øv siger jeg bare. Jeg fortalte at Louie bed sig efter halen og så gik hun straks i gang med at tømme analkirtler (hvilket hun tydeligvis ikke kunne finde ud af). Det tog hende meget lang tid, der var desuden heller ikke noget som helst betændelse at spore, og siden da har Louies, øhm numsehul, været helt vildt tydeligt.. Som om hun har presset noget af tarmen ud af ham.. Dejlig beskrivelse, ikke.

 

Det virkede også som om der ikke var speciel god tid (eller interesse) til os. Øv. Så nu giver vi Artemis et forsøg - de har i hvert fald fået gode anbefalinger herinde :-D Vil gerne have nogle nye øjne på Louie.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor? Ja, jeg er nysgerrig.

 

Jeg har også haft Blågårds indtil nu, men har lige bestilt tid hos Artemis i morgen.

 

Der har været en eller anden kvinde i stedet for Erik de sidste gange jeg har været der - øv siger jeg bare. Jeg fortalte at Louie bed sig efter halen og så gik hun straks i gang med at tømme analkirtler (hvilket hun tydeligvis ikke kunne finde ud af). Det tog hende meget lang tid, der var desuden heller ikke noget som helst betændelse at spore, og siden da har Louies, øhm numsehul, været helt vildt tydeligt.. Som om hun har presset noget af tarmen ud af ham.. Dejlig beskrivelse, ikke.

 

Det virkede også som om der ikke var speciel god tid (eller interesse) til os. Øv. Så nu giver vi Artemis et forsøg - de har i hvert fald fået gode anbefalinger herinde :-D Vil gerne have nogle nye øjne på Louie.

 

Hvem skal du ind hos?

 

Jeg er sikker på du vil synes godt om stedet :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved det ikke. Det var min kæreste, der bestilte tiden, da jeg har mistet stemmen :stupid: Den er dog på vej tilbage, så håber på at kunne føre en nogenlunde sammenhængende samtale med dyrlægen i morgen :lol:

 

Du må lige fortælle hvordan det er gået.. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor? Ja, jeg er nysgerrig.

 

Jeg har også haft Blågårds indtil nu, men har lige bestilt tid hos Artemis i morgen.

 

Der har været en eller anden kvinde i stedet for Erik de sidste gange jeg har været der - øv siger jeg bare. Jeg fortalte at Louie bed sig efter halen og så gik hun straks i gang med at tømme analkirtler (hvilket hun tydeligvis ikke kunne finde ud af). Det tog hende meget lang tid, der var desuden heller ikke noget som helst betændelse at spore, og siden da har Louies, øhm numsehul, været helt vildt tydeligt.. Som om hun har presset noget af tarmen ud af ham.. Dejlig beskrivelse, ikke.

 

Det virkede også som om der ikke var speciel god tid (eller interesse) til os. Øv. Så nu giver vi Artemis et forsøg - de har i hvert fald fået gode anbefalinger herinde :-D Vil gerne have nogle nye øjne på Louie.

 

Gud fader bevares :shock: Det har vi også været udsat for, ved Victor, at dyrlægen prøvede at trykke på analkirtler der så fine ud. Selvom jeg sagde at jeg ikke syntes de trængte til at blive tømt.

 

Den nye dyrlæge fandt jo så ud af, at det ikke var analkirtlerne, men loppe-eksem, der var skyld i at Vic bed sig efter halen. Han havde ikke noget voldsomt loppeangreb, men bare ét loppebid, kunne få ham til at klø helt vanvittig, også på ørene. Det er han helt ovre nu vha. forebyggende pipetter, oliekapsler der hjælper huden med at genopbygge sig, og noget shampoo også med olie i.

 

Stakkels Louie :ae: håber i finder ud af hvorfor han bider sig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...