Hop til indhold

Den Gode Dyrlæge


Stjernetosse
 Share

Recommended Posts

  • Svar 162
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

nu har vi været ved blågårdens med halfdan for et tjek og den sidste vaccine.

 

det her er jo ikke en mudderkastningstråd, så jeg tror bare at jeg vil nøjes med at konkludere, at jeg vil prøve artemis næste gang.

 

ikke at der var noget galt som sådan, det var bare sådan meget hurtigt ind og ud, og uden at hilse på hverken mig eller hunden, og jeg er nok lidt sart med den slags :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sidste mudderkast herfra.

 

Ja, netop Lagkage. Det er ligesom om de har fået for travlt dernede - der bliver slet ikke taget den tid man kræver, især som ny hundeejer. Jeg kunne i hvert fald mærke en markant forandring fra vores første besøg i juni sidste år og så dem jeg har haft her i foråret. Og Erik har også været væk nogle af gangene, hvor jeg har haft en anden dyrlæge - det gjorde det bestemt ikke bedre.

 

Jeg vil i hvert fald gerne være med på Artemis-bølgen. Der blev taget rigtig god tid til os og de virker alle sammen bare rigtig søde derinde. En alm. konsultation koster så lige lidt mere end hos B., men det vil jeg i hvert fald gerne give.

 

P.s. De har også slik og kage stående i venteværelset :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Sidste mudderkast herfra.

 

Ja, netop Lagkage. Det er ligesom om de har fået for travlt dernede - der bliver slet ikke taget den tid man kræver, især som ny hundeejer. Jeg kunne i hvert fald mærke en markant forandring fra vores første besøg i juni sidste år og så dem jeg har haft her i foråret. Og Erik har også været væk nogle af gangene, hvor jeg har haft en anden dyrlæge - det gjorde det bestemt ikke bedre.

 

Jeg vil i hvert fald gerne være med på Artemis-bølgen. Der blev taget rigtig god tid til os og de virker alle sammen bare rigtig søde derinde. En alm. konsultation koster så lige lidt mere end hos B., men det vil jeg i hvert fald gerne give.

 

P.s. De har også slik og kage stående i venteværelset :-D

 

 

det lyder godt med artemis (og ikke kun pga. kagen:blink:), så dem er jeg sikker på, at jeg vil prøve næste gang. der går forhåbentligt nogle måneder, før det blir aktuelt.

 

men ja, som spritny hundeejer har man nok også bare brug for at blive nurset lidt. eller bare sådan, spurgt hvordan det går med alting. jeg havde oprindeligt en tid med erik, det var ham jeg bestilte hos også. men den blev aflyst, fordi de var kommet bagud. det er jo hvad der sker.

 

men faktisk tror jeg, at jeg sludrede i telefonen med ham i længere tid end selve konsultationen (med den anden dyrlæge) varede :hmm:

 

nåja, ikke mere mudderkastning, over and out.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Der er så vidt jeg kan se ikke nævnt nogle fynske dyrlæger i denne tråd. Jeg har ganske vist kun været der én gang (i dag) men Højby Dyreklinik har bestemt gjort et godt indtryk på mig. Det var lidt en større omgang skipper skulle igennem og de var allesammen så søde og rare og virkede meget professionelle (i modsætning til den første dyrlæge vi prøvede)

 

Og så var prisen vist ikke i den dyre ende i forhold til hvad jeg ellers hører omkring andre dyrlæger :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er så vidt jeg kan se ikke nævnt nogle fynske dyrlæger i denne tråd. Jeg har ganske vist kun været der én gang (i dag) men Højby Dyreklinik har bestemt gjort et godt indtryk på mig. Det var lidt en større omgang skipper skulle igennem og de var allesammen så søde og rare og virkede meget professionelle (i modsætning til den første dyrlæge vi prøvede)

 

Og så var prisen vist ikke i den dyre ende i forhold til hvad jeg ellers hører omkring andre dyrlæger :-D

 

Jo Fyn er nævnt, jeg har faktisk selv nævnt lige præcis Højby Dyreklinik i denne tråd :blink:

 

Men det skader jo ikke at de bliver nævnt igen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Trinus

Tilslutter mig Højby Dyreklinik på Fyn.

 

Super kompetente, søde og forstående overfor både dyr og mennesker, har altid tid til at lytte og giver gerne gode råd i telefonen...

 

Trinus

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
Gæst Röskva

jeg kan varmt anbefale overgadens dyreklinik i odense c, har kun været der en gang for nyligt, men de var alle flinke, imødekommende, og vores læge tog sig rigtig go tid, vi var nok der inde over en time, ham snakket rigtig med uldtotten og han tegnet og fortalte. alt i alt en dejlig oplevele og nok en af de vigtigste ting ( ud over hvordan min hun blíver behandlet) er at jeg hade en go mavefornemelse da jeg kom ud, og det er mere en jeg hade ved min tidliger dyrlæge:fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus
jeg kan varmt anbefale overgadens dyreklinik i odense c, har kun været der en gang for nyligt, men de var alle flinke, imødekommende, og vores læge tog sig rigtig go tid, vi var nok der inde over en time, ham snakket rigtig med uldtotten og han tegnet og fortalte. alt i alt en dejlig oplevele og nok en af de vigtigste ting ( ud over hvordan min hun blíver behandlet) er at jeg hade en go mavefornemelse da jeg kom ud, og det er mere en jeg hade ved min tidliger dyrlæge:fornaermet:

 

Den dyrlæge bruger vi også og vi er også fuldt ud tilfredse og vil varmt anbefale dem... Som Röskva skriver, bruger han lang tid på at forklare og man får ikke følelsen af at være "én i køen" :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst Anetsen

Jeg vil gerne anbefale:Frihedens dyreklinik/ ved Dan Herlev Jørgensen i hvidovre.

Alt personalet optræder proffessionelt og de er samtidig super søde ved dyr og kunder. Prisen er også iorden:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil gerne anbefale:Frihedens dyreklinik/ ved Dan Herlev Jørgensen i hvidovre.

Alt personalet optræder proffessionelt og de er samtidig super søde ved dyr og kunder. Prisen er også iorden:-D

 

Dan har jeg også været inde ved - akut med kat dog, da jeg boede derovre.

Det er et fantastisk sted :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst louise og andy

Jeg vil gerne lige sige at Ølby Dyrehospital er min nye total tyndlingsdyrlæge...Nina og hendes super elever...jeg mistede desværre begge hunde på få dage ( til Parvovirus) men de gjorde forløbet så meget nemmere for os...alle de dag e de var indlagt bleve der ringet mange gange om dagen frem og tilbage, godt oplyst og med i processen...og hendes kære elev sov flere nætter hos mine bamser...de var tydeligt meget berørte og kede af det da vi gik derfra med to sæt halsbånd...jeg har ikke fået regningen endu, da hun ville vente med at bore i det hul der blev i mit hjerte...SUPER:engel:

og jeg hopper med på vognen til Faxe Dyrehospital til mine heste, super dygtige og kompetente:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...

Milo har lige været en tur oppe på husum dyreklinik og de kan varmt anbefales her fra. ham der tog sig af milo gav sig rigtig god tid til at svare alle spørgsmål og til at kæle lidt. derudover mindede han os også om at vi sparede penge hvis vi huskede vaccinerne med det samme vi var der.

:5up::5up::5up:

 

Så vi har været meget tilfredse med det første besøg hos ny dyrlæge..

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Vestjylland

 

Dyrenes lægehus, Herning

Svend Kirkeby

 

Super moderne "lægehus" med flere forskellige dyrlæger.

Kan anbefale Svend Kirkeby til alle. Han er det mest rolig mennesker overfor dyrerne og har en tålmodighed uden lige. En særlig ting jeg beundrer ham for, er at han siger tingene lige ud:klap:

 

Han kommer selv fra landet og ved godt at der er stor forskel på hvordan man holder dyr i byen og på landet. Han fortæller altid om mulighederne for behandling, men siger også ærligt om det kan betale sig at benytte muligheden. Sådan skal det være.:vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 months later...
Gæst ninaholten

Ang. Per Gotfredsen på Ryesgade. Jeg ville gerne have steriliseret min 8 måneder gamle hund efter hendes første løbetid. Vores egen dyrlæge (Husum dyrklinik, som vi er meget glade for) ville have 4500 kr for operationen, hvilket vi syntes var helt absurt.

Jeg fandt frem til Per Gotfredsen, som kun skulle have 2000 kr. Samtidig fandt jeg hans navn i alle disse fora på nettet. Ikke just noget positivt indtryk jeg fik. Da jeg ikke rigtig kunne finde nogen konkrete eksempler på hvad der var galt, tog jeg chancen.

Ærlig talt var han en underlig snegl og ikke typen der nussede om hverken mig eller hunden. Det gjorde hans sygeplejesker til gengæld!

Alt gik godt og jeg har været meget glade for resultatet.

Jeg tror man kan vælge Gotfredsen, hvis man skal have lavet noget konkret, hvor der ikke skal vurderes om der skal gøres det ene eller det andet. Med de priser han holder sig, er der ikke noget at sige til, at han måske vælger den dyreste løsning (hvilket var noget af det andre tidligere kunder har fremhævet). Spørgsmålet er om man gerne vil spare 2500 på til gengæld at få lidt mindre tryghed/kærlighed/omsorg/service?!...

Link til indlæg
Del på andre sites

Ang. Per Gotfredsen på Ryesgade. Jeg ville gerne have steriliseret min 8 måneder gamle hund efter hendes første løbetid. Vores egen dyrlæge (Husum dyrklinik, som vi er meget glade for) ville have 4500 kr for operationen, hvilket vi syntes var helt absurt.

Jeg fandt frem til Per Gotfredsen, som kun skulle have 2000 kr. Samtidig fandt jeg hans navn i alle disse fora på nettet. Ikke just noget positivt indtryk jeg fik. Da jeg ikke rigtig kunne finde nogen konkrete eksempler på hvad der var galt, tog jeg chancen.

Ærlig talt var han en underlig snegl og ikke typen der nussede om hverken mig eller hunden. Det gjorde hans sygeplejesker til gengæld!

Alt gik godt og jeg har været meget glade for resultatet.

Jeg tror man kan vælge Gotfredsen, hvis man skal have lavet noget konkret, hvor der ikke skal vurderes om der skal gøres det ene eller det andet. Med de priser han holder sig, er der ikke noget at sige til, at han måske vælger den dyreste løsning (hvilket var noget af det andre tidligere kunder har fremhævet). Spørgsmålet er om man gerne vil spare 2500 på til gengæld at få lidt mindre tryghed/kærlighed/omsorg/service?!...

 

Jeg har en veninde, der også har Per (og arbejder hos ham) og ja, han er ret speciel og meget "lige ud af posen"..

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil egentlig også gerne anbefale 2 andre dyrelæger/hospitaler:

 

Velkommen Solrød Dyreklinik

 

Ayoe steriliserede Luna og var simpelthen så sød både før og efter. Den eneste årsag til at jeg ikke beholdte hende, var at hun ikke har åben lørdag. Og at det ville være svært for mig at nå derind i hverdagene (efter arbejde)

 

Og Herfølge Dyreklinik som jeg har været hos en søndag med Luna, da hun var kommet til skade med en pind. Samt et par gange med katten. Og igen har jeg ikke beholdt dem, da jeg ikke ville kunne nå ud til dem inden lukketid:???:

Redigeret af JeanetteH
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...