Hop til indhold

Avatar


Umulia
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Gæst The dogfather

synger "det er ikke sjovt at være rødhåret...det er ikke sjovt..

 

 

....men når det er tirsdag kan i rende mig, jeg kæmper med papsværd i en farlig leg...for jeg spiller rollespil i en mørk skov"....:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010

Jeg regner også med at vi skal ind og se den... Men så tager vi bestemt ind til Cinemaxx i Århus... de er jo blandt de 21 (var tallet vist??) biografer i dk som viser den i 3D og man derfor skal side med 3D briller på...:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er slet ikke sjovt :megaked:

 

Hvis jeg stadig boede på Fyn måtte du komme med mig ind og se den :ae:

 

Hvor er du sød :lun:

 

Jeg har taget lidt ekstrajobs her op til Jul, men har ikke fået betaling endnu fordi jeg aldrig vil have penge før kunden er 100% tilfreds. Men der kan jo ske noget i næste uge, nu får vi se :x:

 

Men 120 kr. for en biografbillet - det synes jeg er dyrt. Den sidste 3D film jeg så (Monsters vs. Aliens) kostede 75 kr + en 10'er for briller. Den varede selvfølgelig heller ikke næsten 3 timer...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er du sød :lun:

 

Jeg har taget lidt ekstrajobs her op til Jul, men har ikke fået betaling endnu fordi jeg aldrig vil have penge før kunden er 100% tilfreds. Men der kan jo ske noget i næste uge, nu får vi se :x:

 

Men 120 kr. for en biografbillet - det synes jeg er dyrt. Den sidste 3D film jeg så (Monsters vs. Aliens) kostede 75 kr + en 10'er for briller. Den varede selvfølgelig heller ikke næsten 3 timer...

 

 

jeg er helt enig med dig i at det er dyrt. lavede en udskrivning på 3 billetter til Imperial i går på den film... det kostede 420 kr :???:

 

Var meget tæt på at sige til papdatteren at det var hendes julegave, for hun har været så "venlig" at aflevere en ønskeseddel hvor intet koster under 1200 :roll:

 

-alene hendes flybillet herned koster over 1200, hun har åbenbart en forventning om at vi er lavet af guld :roll:

 

Jeg håber du får skrabet lidt sammen. Det er en af de film der bare egner sig til en biograf. (og jeg er nødt til at se den der, for jeg har ikke tv ;-))

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Marie Svane
Jeg er nødt til at høre jer der har været inde og se 3d-versionen.... skal man have de der rød/grønne briller på?:genert:

 

S - dum

 

Nej, man får sådan nogle solbriller på :klap: De er skide grimme!! Men det er FEDT at se den i 3D :klap::klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Er der så nogen, der set den uden 3D?

 

Er den stadig værd at gå ind og se uden 3D?

 

Mine svigerforældre så den uden 3D - Og de var meget vilde med den.

Men når man har set den i 3D ligesom jeg, ville jeg ikke anbefale andet end at man ser den i 3D - For det er bare super fedt. Men hvad man ikke ved har man jo ikke ondt af.

 

Men den er SÅ god, det er helt vild. Øjj, den var cool!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...