Hop til indhold

R.I.P Baldur


Lonny
 Share

Recommended Posts

  • Svar 54
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

mange tanker herfra det må være hårdt :lun:

 

 

hvad er der sket med vovse:confused:

Det er hvad der er sket

 

Baldur har fået fred i dag, vi nænnede ikke at hverken han eller os skulle gå igennem hele weekenden, hvor han ville have det skidt, og vi kun ville tænke på at sige farvel.

 

Jeg har været hjemme hos ham hele dagen, vi har som sagt gået en lille tur. Den sidste time legede vi lidt med hans bamse, vi nussede og han fik alle sine yndlingsgodbidder.

 

Vi havde noget beroligende herhjemme, det fik han før vi kørte op til dyrlægen. Så turen til dyrlægen foregik helt stille og roligt, og han blev på intet tidspunkt bange. På trods af den sørgelige situation, så var det et godt farvel.

 

Vi elskede ham utroligt højt, og det er virkeligt underligt at han ikke er her, men vi var nødt til at tænke på hvad der var bedst for ham :megaked:

 

http://www.hunde-forum.dk/sygdomme/11455-huske-krydse-fingre-i-dag-13.html#post283565

Link til indlæg
Del på andre sites

Ahr, sgupokkerda! Nu brugte jeg en halv dag på at lave det, og så kan jeg ikke finde et sted at lægge det, hvor andre kan se det :evil:

 

Ikke sikkert det er din stil alligevel, men det er tanken der tæller, eller nowet :oops: Kan du se det her? http://www.renderosity.com/mod/gallery/full.php?image_id=1985404

 

Nej, jeg skal logge ind for at få lov at se det, og jeg vil så gerne se det :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ahr, sgupokkerda! Nu brugte jeg en halv dag på at lave det, og så kan jeg ikke finde et sted at lægge det, hvor andre kan se det :evil:

 

Ikke sikkert det er din stil alligevel, men det er tanken der tæller, eller nowet :oops: Kan du se det her? http://www.renderosity.com/mod/gallery/full.php?image_id=1985404

 

Nu valgte jeg at oprette mig som medlem, og hvor er jeg glad for at jeg gjorde det, hvor er det bare smukt :megaked:

 

Jeg har tilladt mig at låne det, så andre herinde også kan se det smukke billede du har lavet, men sig til hvis jeg skal slette det igen.

 

4156684469_35a2d658d3.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Han blev aflivet pga. af komplikationer som følge af at han havde haft hjerte/lungeorm

 

gud hvor forfærdeligt :megaked:

 

ja e udmærket klar over at det er noget farligt skidt kan huske at vi havde emnet da du fik det konstateret hvor min også havde lungeorm :megaked:

 

hvad var komplikationerne efterfølgende:confused:

 

mange tanker herfra :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

gud hvor forfærdeligt :megaked:

 

ja e udmærket klar over at det er noget farligt skidt kan huske at vi havde emnet da du fik det konstateret hvor min også havde lungeorm :megaked:

 

hvad var komplikationerne efterfølgende:confused:

 

mange tanker herfra :ae:

 

Han fik en voldsom infektion grundet ormen, og i kroppens forsøg på at bekæmpe denne infektion dannede den antistoffer, disse antistoffer angreb så desværre også hans egne nyrer. Det resulterede i at hans nyrer blev ødelagt og at han skulle have været på nyrediæt resten af sit liv.

 

Men da han samtidig også skulle have været opereret i ryggen og vi ikke havde garanti for at diæten eller rygoperationen ville virke, så valgte vi at han i stedet skulle have fred. Især fordi at så længe hans nyrer ikke virkede ordentlig, så kunne de ikke give ham smertestillende for rygsmerterne...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Han fik en voldsom infektion grundet ormen, og i kroppens forsøg på at bekæmpe denne infektion dannede den antistoffer, disse antistoffer angreb så desværre også hans egne nyrer. Det resulterede i at hans nyrer blev ødelagt og at han skulle have været på nyrediæt resten af sit liv.

 

Men da han samtidig også skulle have været opereret i ryggen og vi ikke havde garanti for at diæten eller rygoperationen ville virke, så valgte vi at han i stedet skulle have fred. Især fordi at så længe hans nyrer ikke virkede ordentlig, så kunne de ikke give ham smertestillende for rygsmerterne...

 

sikke noget skidt håber han får det godt i hundehimlen:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...