Hop til indhold

Bider i vægge osv...........


Gæst Tmoa
 Share

Recommended Posts

Her er en lille update efter en lille uge efter en aha samtale omkring Ronja:-)

 

Ronja ligger nu igen ude i gangen når hun er alene hjemme , da det var begyndt at gå ud over min sofa og vores trappe. Jeg var begyndt at få dårlige nerver over at være væk fra hende, kunne tænke på andet når jeg var påjob end om, hvad hun nu havde bidt i stykker mens jeg var væk

:shock: :damn: :evil::megaked:

 

Men vi har ikke lavet så meget om, vi går stadig med hende morgen, ca en time som altid, en mindre tur senere på dagen og så laver vi søge øvelser, det er hun helt vild med.

Men den store forskel er at det virker som om hun sover mere nu, når vi er væk, hun ligger i gangen og der er jo ikke så meget at lave og ikke så mange ting hun skal holde øje med.

 

Har ikke fået snakket med naboen inu, så ved ikke om de har hørt om hun gøer meget når vi ikke er hjemme, men når vi kommer hjem ligger hun ofte og sover og ser helt træt ud når vi lukker op :-D

 

Og hun har ikke bidt noget i stykker hele ugen :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 359
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hvor er det bare dejligt at høre, at det går fremad igen! Havde det helt skidt på jeres vejne :genert:

 

Ja men hun er jo dejlig...:hjerte:

 

Lige nu ligger hun og sover ovenpå Oscari hans seng,:hjerte: (jeg tabte kampen om hund i sengen:oops::hmm:)

 

Hihi, så kan du lære det! :mrgreen: Hund i sengen er også bare noget af det bedste :lun: Sover selv med mit kæmpe drøv af en berner i sengen :mrgreen: Han er dog ikke helt enig, for der er åbenbart for varmt i den, syn's han, så han springer ned igen hver aften efter et stykke tid (nogen gange et langt stykke tid :mrgreen: )

Link til indlæg
Del på andre sites

Men Ronjas hår stikker altså bare sådan er nu mest derfor, men har overgivet mig til drengenes senge....men min er kun min og der har hun ingen adgang.....:fornaermet::-D

 

Du bare misundeligt er du :mrgreen:

 

Uha, stikkende hår? Auf, så er jeg heller ikke sikker på, at jeg syntes, at det var så fedt :mrgreen: Møffes pels er heldigvis stor, dejlig og blød :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Ville lige give en lille update omkring Ronja:genert:

 

Som nogle måske har læst et andet sted herinde så har vi ikke længre Ronja, hun er kommet tilbage til dem vi købte hende af, hun har det rigtig godt, hun bor sammen med sin mor og far og søster og en kusine :hjerte:

Hun har masser af plads af løbe på og er næsten aldrig alene og bedst af alt så må vi besøge hende når vi har lyst...

De har aldrig haft hund i seng og sofa, men det har Ronja fået lavet om på:stupid::5up:

 

De kan godt forstå at vi har haft svært ved at klare hendes energi, for selvom de altid har haft Dansk-svensk-gårdhunde har de ikke oplevet én med så meget krudt bag i som Ronja, så det var ikke bare mig der havde helt gag i låget.

 

Her her hjemme er der kommet meget mere ro på nu og som Oscar sagde den anden dag, "MOR MAN KAN GODT MÆRKE AT DU NU HAR ET MEGET NEMMERE LIV:hjerte:"

Det siger jo alt:hjerte:

 

Så nu har drengene fået en kanin:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ville lige give en lille update omkring Ronja:genert:

 

Som nogle måske har læst et andet sted herinde så har vi ikke længre Ronja, hun er kommet tilbage til dem vi købte hende af, hun har det rigtig godt, hun bor sammen med sin mor og far og søster og en kusine :hjerte:

Hun har masser af plads af løbe på og er næsten aldrig alene og bedst af alt så må vi besøge hende når vi har lyst...

De har aldrig haft hund i seng og sofa, men det har Ronja fået lavet om på:stupid::5up:

 

De kan godt forstå at vi har haft svært ved at klare hendes energi, for selvom de altid har haft Dansk-svensk-gårdhunde har de ikke oplevet én med så meget krudt bag i som Ronja, så det var ikke bare mig der havde helt gag i låget.

 

Her her hjemme er der kommet meget mere ro på nu og som Oscar sagde den anden dag, "MOR MAN KAN GODT MÆRKE AT DU NU HAR ET MEGET NEMMERE LIV:hjerte:"

Det siger jo alt:hjerte:

 

Så nu har drengene fået en kanin:klap:

 

:5up: jeg synes det var godt i tog den beslutning det føltes, for dig, rigtig for alle.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...