Hop til indhold

Bider i vægge osv...........


Gæst Tmoa
 Share

Recommended Posts

Jeg er stadig på job, men en lille upate fra magnus som har været hjemme hos Ronja kl 13 :-D :-D :-D

Ingen ting bidt i stykker mor:-D :-D :-D

 

Og ja vi vil rigtig gerne vores lille Ronja....men ja vi har også et liv der bliver nødt til at køre ved sinde af vores hundeliv...så håber at det vi gør for hende vil komme til at virke....

Skal ihvertfal hjem og læse noget mere på de forslag til aktivering som der er kommet:-D

 

Juhuuu :banan: Så ved du i hvert fald at det kan lade sig gøre :5up: Prøv at tænke godt igennem hvad der har gjort i dag anderledes end de andre dage, hvordan er morgenen gået osv. Det kan du bruge videre frem :-D

Kommer der så "tilbagefald" (og det kan der nemt gøre) så analyser de dage også og se hvad der har været anderledes, på den måde finder du ud af hvad der skal til for at det går i den rigtige retning :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 359
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg er stadig på job, men en lille upate fra magnus som har været hjemme hos Ronja kl 13 :-D :-D :-D

Ingen ting bidt i stykker mor:-D :-D :-D

 

Og ja vi vil rigtig gerne vores lille Ronja....men ja vi har også et liv der bliver nødt til at køre ved sinde af vores hundeliv...så håber at det vi gør for hende vil komme til at virke....

Skal ihvertfal hjem og læse noget mere på de forslag til aktivering som der er kommet:-D

 

 

Jahhh..

Link til indlæg
Del på andre sites

Jubiiiii..............:-D:-D:-D

En hel dag hvor intet er bidt i stykker:-D

Har lige været hos dyrhandleren og købt en "væltepeter" til godbider...Ronja tonser rundt i stuen med den for at få pølser og mad ud

og et grisseøre og et ben med fyld hun skulle kunne hygge sig med at slikke ud i morgen :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jubiiiii..............:-D:-D:-D

En hel dag hvor intet er bidt i stykker:-D

Har lige været hos dyrhandleren og købt en "væltepeter" til godbider...Ronja tonser rundt i stuen med den for at få pølser og mad ud

og et grisseøre og et ben med fyld hun skulle kunne hygge sig med at slikke ud i morgen :-D

 

Hvor dejligt :-D

 

Jeg vil nødigt hive dine arme ned, men hun skal ikke tonse for meget, vel?.

Væltepeteren skal være så fyldt at hun kommer nemt til fyldet i starten så hun tager det roligt :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

He he...det er intet problem for Anton på 1.5 hjælper hende når der ikke kommer noget ud...men jo fandt hurtigt ud af at den skulle fyldes op..

Håber på det bedste i morgen, for der er dér luciaoptog på skolen så kan ikke nå at gå meget med hende i morgen tidligt :-/

Link til indlæg
Del på andre sites

Jubiiiii..............:-D:-D:-D

En hel dag hvor intet er bidt i stykker:-D

Har lige været hos dyrhandleren og købt en "væltepeter" til godbider...Ronja tonser rundt i stuen med den for at få pølser og mad ud

og et grisseøre og et ben med fyld hun skulle kunne hygge sig med at slikke ud i morgen :-D

:5up:

 

Tager hatten af for dig, du gør noget for at hjælpe din hund.

Link til indlæg
Del på andre sites

He he...det er intet problem for Anton på 1.5 hjælper hende når der ikke kommer noget ud...men jo fandt hurtigt ud af at den skulle fyldes op..

Håber på det bedste i morgen, for der er dér luciaoptog på skolen så kan ikke nå at gå meget med hende i morgen tidligt :-/

 

Er der mulighed for en lidt længere tur i aften så?

Link til indlæg
Del på andre sites

Desværre nej..kan ikke rigtig komme ud af huset...vi er lige blevet færdige med at spise og bade Anton og nu skal han puttes om lidt og så kan jeg ikke rigtig gå fra huset....Magnus har heldigvis været ude at gå en lang tur med hende i eftermiddags og trøster mig med vi er hjemme stortset hele weekenden undtagen 4 timer lørdag formiddag men der er tid til en god tur inden da. men måske jeg kan få naboen til at gå med hende i mrgen formiddag.

 

Har tænket på er det en god eller dårlig ide hun nogle gange kan gå tur med naboen og lege med deres hund hjemme hos dem og så i perioder ikke ? tænker skal man så hellere lade være med at vænne hende til det når det kun kan fære nogle gange og ikke noget fast med rytme i ???

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maustique

Dejlig, dejlig tråd... Hundeforum når det er allerbedst.

 

Ved godt at det er lidt frustrerende at have stor hvalp nogle gange - men det skal nok gå, og jeg synes bestemt sagtens du kan arkivere tanken om at skulle af med hende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Håber virkelig heller ikke det bliver nødvendigt....:-D

 

Jeg lå med de 2 store i Oscar´s seng og så Pagten...med en hund der lå på ryggen tværs henover børnene og sov:hjerte:...dejligt syn:hjerte:

 

Det er vist det man kalder råhygge. :-D

 

Tråden her er det første jeg skal ind og læse, når jeg er på HF. Den er så dejlig berigende.:-D

 

Jeg tror vi alle krydser fingre for, at det lykkes for jer, at beholde Ronja.:hjerte::-D

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg er også en af dem der skal kigge med :genert:

 

og ville lige vise et billed, ved godt det er din tråd, men det siger meget om hund og børn sammen og den lille historie du fortalte med i lå sammen :lun:

 

vores 2 drenge der hygger

[media]http://www.hunde-forum.dk/members/guanomo-albums-blandet-ting-picture10198-et-billed-siger-tit-mere-end-ord.jpg[/media]

Link til indlæg
Del på andre sites

Ronja har haft endnu en hygge nat i sin kurv ved siden af os :hjerte:

Og min store frygt med hun ville splitte alt legetøjet hvis hun fik lov er helt gjort til skamme...hun putter bare og virker helt ligeglad med hvad der er omkring hende:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ronja har haft endnu en hygge nat i sin kurv ved siden af os :hjerte:

Og min store frygt med hun ville splitte alt legetøjet hvis hun fik lov er helt gjort til skamme...hun putter bare og virker helt ligeglad med hvad der er omkring hende:-D

 

Juhuu!

Link til indlæg
Del på andre sites

Har tænket på er det en god eller dårlig ide hun nogle gange kan gå tur med naboen og lege med deres hund hjemme hos dem og så i perioder ikke ? tænker skal man så hellere lade være med at vænne hende til det når det kun kan fære nogle gange og ikke noget fast med rytme i ???

 

Det er aldrig helt til at vide, men jeg ville umiddelbart synes at Ronja har godt af hundelegen og evt. gåture med naboen.

 

De der er vigtigst er at hvis disse ting sker i hendes alenetid, så skal naboen blive hos hende et godt stykke tid efter aktiviteten så hun kan nå at falde het til ro, før hun igen forlades.

 

Dejligt billede :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

ok det må jeg snakke med hende om...tror nemlig at hun plejer bare at lukke hende ind når hun ikke kan have hende mere...

 

Og det er en rigtig dårlig ide.

 

Ronja er så stadig i forhøjet aktivitetsniveau og så skal det næsten gå galt.

 

Hellere kortere tur og kortere legetid eller naboen kan måske hente Ronja så sent at hun kan blive hos hende til Magnus henter hende?

Link til indlæg
Del på andre sites

Men vi gør vores bedste..men er ik helt nemt med at finde den tid vi gerne vil have

Nej det er ikke altid det går helt op, men der sker nu hellere ikke noget ved at nogle dage er der mindre gåture end andre, så kan man altid finde på små ting i hjemmet.

 

Og det er super det går så godt, og skønt det "kun" var små ændringer i jeres daglig dag der skulle til :5up: tit kan små ting ændrer en hel masse, det har vi også selv prøvet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...