Hop til indhold

Tillykke til Årets fotograf :-)


linda-hvid
 Share

Recommended Posts

Bedst som man sidder og stener "HUNDEN", kommer man til siderne med fotokonkurrence, der er altid så mange søde billeder. Så undrede jeg mig godt nok over at jeg syntes et af billeder lignedede Lexus og hov var det ikke Dumle nedenunder :hmm:

 

Og jo det var det da :-D

 

 

Så tillykke til Dogue1 for den fine titelk som årets hundefotograf :5up:

 

Jeg er sikker på at det kamera du har vundet er meget bedre end det du selv har ha ha :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak skal i have.. Særlig tak til Linda for heads-up...Jeg har skimmet Hunden men havde da ikke lige set fotosiden:oops::lol:

 

Linda Jeg kommer i morgen middag.. Hvis det passser dig, så skal vi da lige få lært dig at scanne:blink:

 

 

PS. Frem over vil jeg gerne tiltales som: Hr. Dogue1 Årets hundefotograf:engel::lol::lol::lol::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak skal i have.. Særlig tak til Linda for heads-up...Jeg har skimmet Hunden men havde da ikke lige set fotosiden:oops::lol:

 

Linda Jeg kommer i morgen middag.. Hvis det passser dig, så skal vi da lige få lært dig at scanne:blink:

 

 

PS. Frem over vil jeg gerne tiltales som: Hr. Dogue1 Årets hundefotograf:engel::lol::lol::lol::lol::lol:

 

 

Hr Dogue1 årets hundehoved :mrgreen:

 

 

Bare for at være lidt utaknemmelig så kan jeg ikke i denne her weekend :oops:

 

Men i næste uge er der ikke så mange planer :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Waw, det er altså også fedt :5up:

Du skal da være velkommen til at tage billeder af Prinsessen en dag :engel:

Jamen det kan vi sagtens finde udaf:blink:

(Og hvem ved, måske jeg får rørt ved en ægte kamphund :shock: jvf. den lille snak vi havde engang om faaaaarlige muskelhunde :engel:)

:hmm:Hvis det er lexus du tænker på, så må jeg skuffe dig, ingen kamphund her:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

YaaaaY :banan:

 

 

Jamen var det ikke dig/m.fl. jeg talte med i den tråd om Pitbull, hvor du var ked af hvis jeg ikke turde tale med dig og Lexus hvis jeg mødte jer? :hmm:

Jo det var mig. Men skal jeg fotografere tager jeg sikkert ikke lexus med. Netop det med at du er lidt bange/nervøs for Lexus vil jo gøre at jeg holder ekstra øje med lexus, og ikke får de gode billeder når jeg skal være to stede på en gang

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo det var mig. Men skal jeg fotografere tager jeg sikkert ikke lexus med. Netop det med at du er lidt bange/nervøs for Lexus vil jo gøre at jeg holder ekstra øje med lexus, og ikke får de gode billeder når jeg skal være to stede på en gang

OOh :oops: Men vil da ikke være til besvær :oops: Så må vi bare mødes to gange så jeg kan møde Lexus også :lun: Hvis det kunne arrangeres :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...