Hop til indhold

Når hunden bider....


Gæst Miss_menelli
 Share

Recommended Posts

Nollike, som man råber i skoven får man svar.

Så pas på, du ikke råber for højt.--Hvis du da ikke BRÆNDER efter at videreføre tonen.

 

Uhhhh, scary :skraek::roll:

Nu HAVDE der jo også været den mulighed at du havde set på den drejning tråden har taget og havde flettet næbbet selv så tråden kunne fortsætte i en ordentlig tone? :confused:

 

Nu er det jo ikke mig, der absolut vil kommentere hvert andet indlæg som Ninjamor skriver. Faktisk kommenterer jeg slet ikke hendes indlæg hvis ikke de er stilet til mig.

 

Det er slet heller ikke nødvendigt når du kan møge hende til på anden vis vel? Eller vel rettere forsøge på det, for dine forsøg er godt nok noget krampagtige :lol:

 

Men hun har åbenbart brug for gang på gang på gang på gang at forklare for omverdenen hvori forskellen på hende selv og mig består. Også selv om mine indlæg er skrevet til andre.

 

Lige nu synes jeg egentlig ikke at man kan fortænke hende i det :blink:

 

--Jeg har læst tråden igennem igen, og jeg synes bestemt ikke, at jeg har været nær så "ubehøvlet" som Ninjamor har været. Til en vis grad overfor mig. Men i langt højere grad overfor andre.

 

Hvad kalder du så det her:

 

Synd, at du har så lidt overskud.

 

Det må være svært for dig, at der, efterhånden som HF er vokset, er kommet et mere varieret syn på hundeopdragelse....

 

Det, med at du er glad for visse teorier og regler, det tager jeg i mig igen. Du virker ikke glad for ret meget.

 

Det er da om noget ubehøvlet! Du aner ikke en rygende hatfis om hvor lidt eller hvor meget overskud Ninjamor har, eller om hun er glad eller ej! Dette og udtalelsen om hvorvidt det er svært for hende at HF er vokset osv. kan da ikke på nogen måde opfattes anderledes end som et pinligt forsøg på at nedgøre hende personligt :roll: Så nu da du åbenbart er tilhænger af talemåder så skal du få en mere:

Gå efter bolden Birgitta, ikke manden!!!

 

At man har nogle stærke holdninger kan være fint nok. Men det giver ikke ret til at tromle hen over andre, der mener anderledes.

 

Enig :5up: Og det går vel begge veje, eller er det kun dem du er uenige med det gælder for?

 

Læs tråden, Nollike. Så kan du genkende forløbet, når det sker igen.

 

Jeg kender udmærket forløbet Birgitta, det er set før, men vi er nok ikke helt enige om hvordan det udarter sig :blink:

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 335
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Ninjamor
Helt enig. :evil:

 

I bedes respektere det eller hold jer ude af tråden.

 

Det er da utroligt i kan holde det ud selv.

 

Vil du ikke være rar næste gang du kommer med en tilrettevisning at sætte navn på, så vi ved hvem du henvender dig til?

 

Bør du som coadmin ikke være neutral i tonen?

Jeg tænker på din sidste linie.

 

Hermed gik jeg ud over emnet, men synes det er relevant

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg gentager, vær søde at holde Jer til emnet :-)

Det er et super spændende og vigtigt emne, og det er bare så ærgeligt at debatten ødelægges fordi personfnidder skal bringes ind i billedet

 

Hvis I har kommentarer til eller om Guanamos ledelsesstil, så er I velkomne til at kontakte ham eller Admin over pb og tage en god snak om tingene dér.

Redigeret af Lykkeliv
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...