Hop til indhold

Møde en meget mindre hvalp??


Gæst GD Molly
 Share

Recommended Posts

Gæst GD Molly

Hej,

 

Jeg vil lige hører om I har nogen gode råd til hva man skal gøre når en GD skal møde en lille hvalp for første gang.

Nu er Molly jo lidt vild når der kommer nogen, som om hun blir overglad og folk kun kommer og besøger hende!

 

Håber nogen har et godt råd.

Link til indlæg
Del på andre sites

Da min Vinnie var et års tid gammel fik min mor en lille blanding af Yorkshire Terrier og Dværg Pinscher - altså ret lille hund.

Men det viste sig at Vinnie hellere ville falde over sine egne ben end komme til at trampe på den lille, selv om hun selvfølgelig gerne ville lege med ham. Hun var meget forsigtig!

 

Jeg tror personligt at de fleste hunde har en fornemmelse for at de skal være forsigtige med hvalpe, så ved den slags møder synes jeg de skal have lov til at styre det selv, men det må selvfølgelig gerne foregå et sted hvor der er nogle gemmesteder til den lille hvis legekammeraten bliver lidt overgearet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg giver Umulia hel ret.

 

Freya som er en stor (1år) hvalp, bliver også elle-vild når hun møder andre legesyge hunde.

 

Er det små hunde, hvalpe eller bare små børn, så kan du tro hun passer på, det samme med min sviger-mor, når de leger ved hun også at der må det ikke blive for voldsomt.

 

Så jeg tror simpelhen de har et eller andet sanse-halløj, der kan fornemme hvordan man skal lege med den der står overfor dem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst GD Molly

Tak.

 

Molly ville også meget gerne lege med den lille, og hun ville også hele tiden snuse ham i numsen.

den lille sagde heldigvis selv fra da det blev for meget, og så blev molly total bange, det så mega sjovt ud at sådan en stor hund kunne blive bange for en hund der er mindre end en kat :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...