Hop til indhold

Årgang 0


Gryn
 Share

Recommended Posts

Ja, det grinte jeg også af.. TÆnk der allerede er gået 10 år :shock:

 

Det er da vildt!!!

 

Ja, det er utroligt - 10 år - hvor er de da blevet af - hvis man ser i spejlet, kan man da ikke se det vel :bigsmile:

Jeg elsker også den serie, synes det er så sjovt at følge udviklingen.

Det er da næsten "reality show".

 

Men jeg kan nu stadig ikke forstå, at det er mere end et par år siden, det startede. :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 116
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Selv om det handler om børn :cool: så eeelsker jeg det program :klap: Især Emma :lun: og Rachel som siger sjove ting :mrgreen: De nye drenge som er kommet med i stedet for Mathilde, hende den lille "prinsesse" som var :damn: er dog ikke meget bedre, jeg er glad for at de ikke er i min omgangskreds :shock:

 

Emma måtte gerne være i min omgangskreds

Link til indlæg
Del på andre sites

Min mor har arbejdet med Emma's mor :slem:

 

De er rigtig søde mennesker, der er helt nede på jorden og i mit verdens billede, den mest normale famile...

 

Rackel: "Min veninde er såååå sød. Hun har et hjerte der skinner af GULD!" :stupid:

 

I mit verdensbillede den eneste "ikke-bare-en-lille-smule-dysfunktionelle"-familie der er med ...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Karumski
Ja sådan er det jo (undtagen for os uden liv :mrgreen:) Nå, men bare du kigger ind når du har tid så og ikke glemmer os helt :-D

 

 

Jeg kigger af og til ind. Men tit er jeg bare med på en "kigger". Det er langt fra altid jeg skriver noget.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kigger af og til ind. Men tit er jeg bare med på en "kigger". Det er langt fra altid jeg skriver noget.

 

Så er det nok derfor jeg ikke opdager dig :cry:

 

Ups, vi må hellere stoppe (eller fortsætte i alt-og-intet) Gryn bliver ked af det når man spammer hendes tråde :oops:

 

 

Undskyld igen Gryn, vi ku' ik' gøre for det :engel:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Karumski
Så er det nok derfor jeg ikke opdager dig :cry:

 

Ups, vi må hellere stoppe (eller fortsætte i alt-og-intet) Gryn bliver ked af det når man spammer hendes tråde :oops:

 

 

Undskyld igen Gryn, vi ku' ik' gøre for det :engel:

 

 

Åhhh jeg tror Gryn bærer over med os. :slem: Ellers skal hun ud og finde ny hunde frisør. :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Karumski
e025.gif

 

 

 

 

 

Øj, jeg håber ikke at det bliver mig der får skideballen så c015.gif Tror du at din klemme dækker mig ind også? :genert:

 

 

Ja ja, det gør den da helt bestemt. :-D INGEN PROBLEM. Hun kan tåle det. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Uha, ja. Årgang 0 husker jeg også at få set næsten hvert år. Det er ren Glamour at følge især parret fra Slagelse.

 

Er helt på samme hold som de der mener, at Emma med familie er de mest "normale". De er så søde og rummelige og nede på jorden. Men noget provinsielle efter min målestok. Undskyld hvis jeg støder nogen, men husker stadig med gru første bunke afsnit hvor de glade, gravide og forelskede stod i ske sammen med bunker af andre mennesker der gjorde det samme, mens de vuggede med til Lars Lilholt. Men deres godhed kan man absolut ikke tage fra dem.

 

Nye bunke unger fra Århus kunne jeg også være foruden, men er noget af en indsigt i hvad der sker med unger, der ikke får sat rammer. Rachel er en spøjs tøs, der siger de mærkeligste ting. Tænk at jeg havde glemt alle de guldkorn I andre så fint smider rundt her i tråden. Det er lige før hun egenhændigt kan udkonkurrere de fantastiske citater fra D.U.M.!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...