Hop til indhold

Årgang 0


Gryn
 Share

Recommended Posts

Så har jeg også set snigpremiere :-D En nødvendighed for jeg skal på arbejde i aften og min HD-boks har opgivet ævret, så jeg kan ikke optage det :evil:

 

Jeg kan nu altså godt lide Christina :-D Det kan godt være at hun ikke ligefrem har fulgt den slagne vej, men jeg synes at hun kommer efter det og hun har da i den grad gjort et godt stykke arbejde med Stephanie og lillesøsteren, det er da nogle skønne unger :lun: Og så kan jeg godt lide at hun gør så meget for at have et godt forhold til Martin for børnenes skyld :5up: Jeg håber sådan for hende at det lykkes med uddannelsen, det har hun godt nok fortjent :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 116
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Han danser simpelthent frygteligt, de der små hop, totalt charmerende :lun:

 

Åh, dem syntes jeg også var fantastiske - men syntes allerbedst om det faktum, at de ikke går en disse op i at være de bedste, men at hygge sig sammen om noget de finder glæde i.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 year later...

Blev det egentlig sendt i år:hmm:

Kommer det igen til Januar?:hmm:

 

Fuldte die-hard med i det, de første par år, men så gik der lige nogen ting i vejen, så det blev lidt sporadisk..

 

Men altså, min søster er jo også en "Årgang 0", så jeg oplever alle mulige ting i hverdagen..

 

Og Rachel er og har altid været total yndligen:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Blev det egentlig sendt i år:hmm:

Kommer det igen til Januar?:hmm:

 

Fuldte die-hard med i det, de første par år, men så gik der lige nogen ting i vejen, så det blev lidt sporadisk..

 

Men altså, min søster er jo også en "Årgang 0", så jeg oplever alle mulige ting i hverdagen..

 

Og Rachel er og har altid været total yndligen:lol:

 

Jæps det blev sendt i år, og det bliver så vidt jeg ved også sendt næste år!

 

Jeg synes de alle er skønne... Synes selvfølgelig man er mere "knyttet" (i mangel af bedre ord) til de tre piger end til Christian... Men det er jo klart vi ha rjo fulgt de piger siden før de blev født!

 

Jeg genså lige alle afsnittede for et par uger siden :lun:

Jeg synes simpelthen Emmas familie er så herlige... Elsker simpelthen hvor naturlige og "normale" de er, og Emma virker bare så klog og meget som en "sund og rask pige"... Rachel er også bare skøn, sikke en fantastisk tøs, hun er bare så klog! Steffanie er lidt for meget "forkælet", men for dælan hun er køn!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...