Hop til indhold

Løb


Gæst Cæsar
 Share

Recommended Posts

Gæst Cæsar

Hej alle Berner ejere.

 

Jeg ville lige høre jer om en ting, jeg har fået afvide af flere Berner ejere, at deres hunde ikke løber mere.

Grunden er vel at Berneren er en ordentlig bamse, men hvornår stoppede jeres Berner at løb rundt, og blev lidt halv doven :)

 

Hvis altså at den er stoppet med det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan det virkelig passe at 54 mennesker har læst men ikke skrevet om deres erfaringer?

 

Håber at folk ville skrive lidt da jeg er lidt spændt på at høre om hvordan folks Bernere har det? :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan det virkelig passe at 54 mennesker har læst men ikke skrevet om deres erfaringer?

 

Håber at folk ville skrive lidt da jeg er lidt spændt på at høre om hvordan folks Bernere har det? :genert:

 

 

Selv om der er 54 der har læst indlægget , er det langt fra dem alle der har Berner , så det er nok derfor du ikke har fået svar :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
Gæst trunte--musen

Min berner er 5 1/2 måneder.. og hun løber som en gal.. :roll: heh..

Men tror det kommer lidt an på personen som også har hunden, hvor hvis man bare sætter sig ned og ikke er med til at aktivere hunde, så bliver den også nærmest doven, og gider ikke noget....

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...