Hop til indhold

Schæferører....


Sammy
 Share

Recommended Posts

  • Svar 88
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bare vent til bøllealderen sætter ind. Så får du nok grå hår i hovdet over at din hund godt nok har ståører, men lyden går ikke ind! :slem:

 

LOL :lol: Ja det er sjovt nok som der både er nedsat høreevne og hukommelse :stupid: Det var den frække og flabede part :slem: Men hvalpen har charme :slem: :engel: - og opfindsomhed, det må man give ham ;-)

 

Men kan da aldrig udelukke der kommer en TIL SALG tråd eller en AFLASTNINGSFAMILIE SØGES TRÅD ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

LOL :lol: Ja det er sjovt nok som der både er nedsat høreevne og hukommelse :stupid: Det var den frække og flabede part :slem: Men hvalpen har charme :slem: :engel: - og opfindsomhed, det må man give ham ;-)

 

Men kan da aldrig udelukke der kommer en TIL SALG tråd eller en AFLASTNINGSFAMILIE SØGES TRÅD ;-)

 

*hopper og råber noget med at jeg er klar som aflastningsfamilie... igen :lol:*

Link til indlæg
Del på andre sites

*hopper og råber noget med at jeg er klar som aflastningsfamilie... igen :lol:*

 

haha pas på hvad du tilbyder - i dag tog han et fugleskelet (kranie, hjernemasse og næb - eller noget lignende YIKES) i munden og kom meget stolt og viste det frem..... Det er sgu for meget natur til et by-menneske :damn: :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

haha pas på hvad du tilbyder - i dag tog han et fugleskelet (kranie, hjernemasse og næb - eller noget lignende YIKES) i munden og kom meget stolt og viste det frem..... Det er sgu for meget natur til et by-menneske :damn: :blink:

 

Yikes altså! Måske Ozzie kan omskole ham og lære ham at den slags er ulækkert. :slem: og så lære ham at æde lort istedet. :lol: :lol: :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Hej.

Jeg har en hvalp på 10 uger, og er da rigtig rigtig glad for at læse at hans øre har masser af tid endnu :blink: Så har jeg lige et spørgsmål... eller måske skal jeg oprette en ny tråd?? Spørgsmålet er: Hvordan renser I øre? Jeg synes at der er forfærdelig meget skidt i dem. Har bare brugt vat og vatpinde, men skal der azamon på, og derefter talkum i?

Anne

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej.

Jeg har en hvalp på 10 uger, og er da rigtig rigtig glad for at læse at hans øre har masser af tid endnu :blink: Så har jeg lige et spørgsmål... eller måske skal jeg oprette en ny tråd?? Spørgsmålet er: Hvordan renser I øre? Jeg synes at der er forfærdelig meget skidt i dem. Har bare brugt vat og vatpinde, men skal der azamon på, og derefter talkum i?

Anne

 

Ork ja, hans ører har masser af tid. Må vi se billeder af guldklumpen? :cool:

 

Altså uden at være dyrlæge eller nowet, så synes jeg du skal lade være med at rense ører... hvis der er noget skidt i dem, så tag til dyrlæge - måske har han øremider e.l. Hvis du absolut vil rense ører, så synes jeg du skal droppe vatpindene og istedet nøjes med lidt vat kun med vand på og endelig ikke stikke fingrene langt ned i ørerne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for det svar... jeg skal snart til dyrlæge alligevel (2. vaccination) så må han sige hvad jeg skal gøre, men tak

 

Ej hvor er han bare kær :lun::lun::lun: Held og lykke med ham - og nyd det - tiden flyver afsted. Enzo er lige blevet 9 mdr nu og ligner en fuldvoksen schæfer - hvis man ser bort fra hans hvalpehop og drengestreger:genert: :blink:

 

Ang. ører: Jeg er enig med Trei i at lade det være eller evt tage lidt vand på noget vat. Enzo havde også lidt snask i ørerne da han var hvalp. Jeg pillede ikke så meget ved det, men kunne godt tage lidt vat med vand på. Og som sagt lad dyrlægen om det hvis det er mere end bare lidt :-)

 

Men igen: kæft han er kær :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Så har Iso været til sin sidste hvalpe vaccination... heldigvis ikke hos den samme dyrlæge som sidst :-D og her fik jeg stillet en masse spørgsmål! Det er fint at rense ørerne med vat der er fugtet... men hvis skidtet sidder fast, må man godt bruge lidt olie på vattet. (man kan ikke skade ørerne ved vat og en finger) En anden ting var at hvalpe må godt bade ind imellem (jeg havde eller fået fortalt at hvalpe ikke måtte komme i bad så ofte) jo bedre kvalitet en shampoo har, kan hvalpen tåle at bade.

:banan:Sød hvalp, god kontakt, velopdragen, flot i pelsen, ingen lopper, fint bid etc. var nogle af de ord dyrlægen brugte, så jeg er pavestolt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har Iso været til sin sidste hvalpe vaccination... heldigvis ikke hos den samme dyrlæge som sidst :-D og her fik jeg stillet en masse spørgsmål! Det er fint at rense ørerne med vat der er fugtet... men hvis skidtet sidder fast, må man godt bruge lidt olie på vattet. (man kan ikke skade ørerne ved vat og en finger) En anden ting var at hvalpe må godt bade ind imellem (jeg havde eller fået fortalt at hvalpe ikke måtte komme i bad så ofte) jo bedre kvalitet en shampoo har, kan hvalpen tåle at bade.

:banan:Sød hvalp, god kontakt, velopdragen, flot i pelsen, ingen lopper, fint bid etc. var nogle af de ord dyrlægen brugte, så jeg er pavestolt!

 

Hej Sammy... jo naturligvis :-) tak for interessen!

 

Så dejligt med al den ros og nuhr, hvor kær kan man lige være. :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...