Hop til indhold

Schæferører....


Sammy
 Share

Recommended Posts

  • Svar 88
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst milder batmusen

det er meget forskelligt med ørene hvornår de kommer op hos hunde med små trekantede ører kommer de rimelig hurtigt op :slem: og hos hunde med større ører mere end en alm trekant kan de være længere om og komme op.

 

tandskifte kan også få ørene til og falde ned igen så burde de komme op efter eller under tandskiftet:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

HVordan får i jeres billeder til at passe i størrelse? Ved godt det ikke har noget med ører at gøre, men nu er der en del billeder i dette indlæg. Vil gerrne putte nogle ind af min dame. De er bare allesammen for store. Jeg går ud fra i har digitale fotoapparater, så jeres bliver vel også meget store på computeren. Er det Photoshop i bruger til at skrumpe dem :confused:

 

På forhånd tak for hjælp. Håber hjælperen vil skrive på "dansk" og ikke computersprog. Det klarer jeg vildt dårligt. :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

HVordan får i jeres billeder til at passe i størrelse? Ved godt det ikke har noget med ører at gøre, men nu er der en del billeder i dette indlæg. Vil gerrne putte nogle ind af min dame. De er bare allesammen for store. Jeg går ud fra i har digitale fotoapparater, så jeres bliver vel også meget store på computeren. Er det Photoshop i bruger til at skrumpe dem :confused:

 

På forhånd tak for hjælp. Håber hjælperen vil skrive på "dansk" og ikke computersprog. Det klarer jeg vildt dårligt. :stupid:

 

Altså jeg skrumper mine billeder i Photo Plus (kender ikke lige photoshop) og så vedhæfter jeg dem.

 

Du kan også oprette en gratis konto hos photobucket.com og så uploade dine billeder der og "resize" til passende størrelse.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 year later...

Kom lige i tanke om denne tråd, min schæfer in disguise har et øre der knækker og tandskifte er mere eller mindre ovre så vidt jeg kan se, så han har vundet en omgang opbinding. Det er jeg virkelig dårlig til.. altså der er jo tape i hele hovedet på ham og har prøvet at lave en støtteting af toiletpapir, den faldt af.

 

Havde lidt svært ved at finde et billede af det, han bevæger dem tydeligvis ret meget, men her kan i se det fra siden (og som ekstra feature kan i se på Motor hvordan de gerne skulle se ud :lol:):

 

[ATTACH]49939[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Nåååååårh hvor er de søde de to :lun::lun::lun::lun: Super godt billede af dem :hjerte:

 

Jeg tror aldrig jeg har set en samojede med knækøre. Sker det ofte? Eller er det meget meget sjældent?

 

Tror ikke det sker så tit og kan jo godt være det vil rette sig, ved jeg ikke - Motors stod super hurtigt op men de var heller ikke så kæmpe store :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...