Hop til indhold

Er det helt dumt (anskaffelse)


Ninkamus
 Share

Recommended Posts

  • Svar 252
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hej schæferpige.

Jeg er også bidt af en gal schæfer. Det passer ikke at schæfer ikke kan med andre hunde, jeg har haft min nu 2 år gamle han med i hundeskoven siden han var 12 uger og det går fint, selvfølgelig kan der være et par stykker (andre hanner) han ikke lige svinger med, men sådan er det jo også med os mennesker, vi svinger ikke lige godt med alle mennesker. Han har da også nogen legekammerater i nærheden af vores bopæl, som han leger rigtig godt med.

Jeg har også en 13 år gammel pommeranianpige og så har jeg lige fået en 11 uger gammel schæfer/rottweilerblanding og de har det bare så godt sammen alle 3.

Schæferen er jo en intelligent hund, så det er vigtigt du udfordrer ham med træning, søgearbejde og eventuelt små sjove tricks, så får du en mentalt sund, robust og glad hund, det ihvertfald min erfaring. Held og lykke med din kommende hvalp.

mvh. Helle, Laban, Snoopy og Sui

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan I holde til flere billeder - jeg viser i hvert fald gerne frem :mrgreen:

 

attachment.php?attachmentid=4852&d=1303812133

 

attachment.php?attachmentid=4851&d=1303812104

 

attachment.php?attachmentid=4850&d=1303812080

 

attachment.php?attachmentid=4849&d=1303812063

 

attachment.php?attachmentid=4848&d=1303812040

 

attachment.php?attachmentid=4847&d=1303812019

 

attachment.php?attachmentid=4844&d=1303811967

 

Knap så fotogen :rolleyes:

attachment.php?attachmentid=4843&d=1303811935

 

Det var noget bedre

attachment.php?attachmentid=4841&d=1303811888

 

attachment.php?attachmentid=4839&d=1303811855

 

Han er bare super dejlig - og var alene hjemme i 20 min i dag - gud hvor havde jeg dårlig samvittighed, selv om vi lige hvade været ude og lege og han var ved at gå til ro.

Han fik en flaske med lidt mad i som han straks gik i gang med - skyndte mig hjem igen og finder min hund snork boblende under bordet, kigger lige op på mig og smider sig igen - tror vidst ikke det var så traumatisk som jeg havde regnet med - havde nok forventet en hund der var glad for at se sin MOAR - men næ nej.. (men det nok godt nok i det lange løb) - vi fortsætter lige så stille disse dage med alene træning :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ihh hvor er det skønt ikke kun jeg falder i svimer over min dreng!!

 

Jeg er så SMASK forelsket - og har overvejet om han skal pakkes ind i vat, jeg er SÅ bange for om han skulle komme til skade på noget..

 

Og løfer ham rundt (nope han har ingen ben, det kan i da nok se) og mysser ham konstant (mon kæresten bliver lidt jaluox)...

 

lige nu ligger han her på sit tæppe foran sofaen :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst crazywolf

Der er ikke nået så dejligt som en schæfer baby, nyd ham hvert sekundt, de vokser så stærkt. så mange billeder - bløde uldtotter som små og pragtfulde som voksne.

Skøn dreng at se på, han lyder til at være en rigtig charmetrold :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...