Hop til indhold

Blu-ray afspiller..


Gæst n1nna
 Share

Recommended Posts

Er der nogen kloge Hi-Fi nørder (eller andre :blink:) herinde, der kan give et bud på hvilken af disse afspillere jeg skal vælge (eller en 3. måske)?:

 

Panasonic DMP-BD80 ca 2000kr

Philips BDP7500 ca 1700kr

 

Umiddelbart går jeg mod Panasonic, da den er "bedst i test", og skulle være bedre til at opskalere DVDfilm, men jeg vil også gerne have en afspiller der kan ændres til region 0 (regionsfri for dvd), og det virker somom Panasonic kræver en bestemt fjernbetjening til det?! :hmm:

 

Alle tip er velkomne! :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du søger hi fi nørder skal du nok spørger her :mrgreen:

recordere.dk forum

 

eller snup den her

Panasonic DMP-BD80 Blu-ray afspiller - Lagerudsalg, AV-Connection A/S

 

hehe.. man ved jo aldrig hvem der findes på HF! :mrgreen:

 

og Tak for link til kodefri forhandler - måske kan man få dem til at lave det lidt billigere end 500kr.. :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

den jeg linker til koster 200 kr ekstra for kodefri. Man vælger det ude ved prisen :blink:

 

Nårh ja, det kan jeg godt se nu... :stupid: :mrgreen:

Det var fordi jeg regnede med en pris på 2000kr for selve maskinen, men den er så lige lidt dyere her.. :hmm: Typisk at det skal være så besværligt at gøre den kodefri, normalt skal man jo bare taste nogle "magiske" tal i en menu for at ordne sådan noget.. Er så træt af de der regionskoder! :roll:

 

Men jeg prøver at snakke med dem næste gang jeg er i Sønderborg tror jeg, det kunne jo være, at man kan forhandle lidt.. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...