Hop til indhold

Vigtigt: Forum er nu flyttet


Administrator
 Share

Recommended Posts

Hunde forum er nu online på den nye platform.

 

Jeg er klar over der er mange ting der mangler at blive tilrettet, så jeg hører gerne feedback hvis der er noget der ikke virker.

 

Det er vBulletin der fremadrettet er software på hunde-forum.dk, der har været store overvejelser omkring dette valg, så jeg håber alle kan tilvænne sig det nye :-)

 

Karma funktionen er opretttet, men data mangler at blive flyttet, det kommer!

 

Jeg vil gerne hvis vi kan holde denne tråd til snak omkring skiftet.

 

En anden ting, jeg vil samtidig opfordre til at benytte den indbyggede fotoalbum funktion her på forum, så vi langsomt kan gå væk fra det gamle hundegalleri.

 

Ang. login - alle skal sikkert logge på igen, da den gamle cookie peger på det gamle forum!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 230
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Mange tak.

 

Godt spørgsmål, det er en ting jeg undersøger straks :-)

 

Der er rigtig mange ting der skal tilrettes her, men jeg har været nødsaget til at flytte forum, og efterfølgende tage alle de indstiller der manger.

 

Jeg kunne ikke gøre det omvendt, da I er så super gode til at skrive hele tiden - og jeg vil helst have alle indlæg med, jeg har vurderet indlæg højere end funktioner lige p.t

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero

Sikke en overraskelse jeg fik da jeg kom ind på siden. Hvor er det blevet fint :D

 

Noget jeg lige har bemærket er, at der vises de sidste 10 indlæg. Er der mulighed for at det kan blive de sidst besvarede tråde i stedet for? Ellers kan det jo nemt være 10 indlæg fra samme tråd, og det ville være ærgeligt... Jeg vil hvert fald meget hellere have et overblik over nye/opdaterede tråde :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Sikke en overraskelse jeg fik da jeg kom ind på siden. Hvor er det blevet fint :D

 

Noget jeg lige har bemærket er, at der vises de sidste 10 indlæg. Er der mulighed for at det kan blive de sidst besvarede tråde i stedet for? Ellers kan det jo nemt være 10 indlæg fra samme tråd, og det ville være ærgeligt... Jeg vil hvert fald meget hellere have et overblik over nye/opdaterede tråde :)

Jeg skulle lige til at oprette samme indlæg ;):lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Jeg skulle lige til at oprette samme indlæg ;):lol:

 

Jeg ville også gerne have det var tråde istedet :)

 

Og multiqouten er væk :(

 

Har vænnet mig til den :lol:

 

Et af mine indlæg er væk i kødbolletråden, har ikke tjekket det hele, bare lige en stikprøve :)

 

Ikke alt virker endnu, men det kommer, det er gået stærkt admin, du har haft travlt, und dig nu en kold øl på et tidspunkt :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har gruet for denne dag, men det går jo nok. Hvis jeg kan finde ud af det rent teknisk, kan alle andre også (Og her skulle have været en storgrinende smiley :-D)

 

Man kan ikke se signaturbilleder, men det synes jeg er et minor problem, som ikke behøver højprioritet lige nu.

 

Hvorfor sætter smiliyen sig foroven og ikke i indlægget?

 

Er det sådan at vi på sigt kan få indflydelse på hvilke smileys der kan vælges imellem i indlæggene? Det kunne være dejligt, så kunne vi lave en ønskeseddel/afstemning om det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Den smiley der er nederst for besked boksen er smiley for selve indlægget - jeg har lavet en ændring, så nu burde alle have smileyboksen til højre for tekst feltet, og en mere advanceret editor.

 

En der vil bekræfte ? :)

 

Ja, det er sør´me rigtigt:)

:mrgreen: Og lidt ekstra nye, der er et par stykker der går igen, så hvis de bliver slettet er der måske plads til 3-4 nye eller mere, som vi kan lave ønsker omkring?

Link til indlæg
Del på andre sites

I kan alle have det nøjagtigt som I ønsker det hver især, gå forbi jeres "Dit kontrolpanel" og leg lidt med det :)

http://www.hunde-forum.dk/usercp.php

 

Og multiqouten er væk :(

 

 

Det burde den ikke være!

 

Ja der er et par stykker der er ens, det bliver ændret.

 

Hvilke ønsker er der til smileys ?

 

Jeg tror lige jeg opretter en tråd om det, så kan alle stille forslag, og så kan du admin måske bare vælge ud fra hvilke smileys der bliver ønsket flest gange?

 

Nu har jeg været inde og lege med kontrolpanelet, og kan der godt få de 10 seneste tråde frem. Men ikke når jeg går tilbage til siden her :-?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kunne jo godt tænke mig en god stor samling smilies.. lidt ala jubii's.

 

Jeg tror den er der, man skal klikke på "mere" nedenunder de 3 rækker til højre for hvor man skriver indlæg.

Men jeg savner nogle specifikke, må ud og lave en ønske-tråd:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke med flytningen.

 

Jeg tror nu ikke jeg flytter med, som forum virker lige nu.

Det virker for uoverskueligt for mig :confused:

 

Kan være vi ses en anden gang

 

Hygge og hejsa :)

 

Mon ikke det bliver mere overskuleligt når først koderne er helt på plads og det hele køre rigtigt.

De første spæde skrit er jo altid besværlige ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har desværre ikke mulighed for at gøre alle tilfredse, nogle vil holde det gamle, vel vidende jeg ikke kan styre det mere, administrations området var itu, andre vil have phpbb3 og andre dette.

 

Jeg er almindelig dødelig, og kan heller ikke gå på vandet :-)

 

Jeg er ked af din beslutning Ninjamor, især at du ikke gav det en chance, uanset hvilket software, er stedet jo det samme ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie

Hvorfor viser den nu ikke alle indlæg men kun noget man kan klikke på :gruble:

 

Øv, de skal bare kunne ses alle indlæggende, kan godt forstå nogen tænker det er for meget !

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Hvorfor viser den nu ikke alle indlæg men kun noget man kan klikke på :gruble:

 

Øv, de skal bare kunne ses alle indlæggende, kan godt forstå nogen tænker det er for meget !

Nå, det skulle ændres, det hedder trådnet, øv det er ligesom inde på TV2s, så uoverskueligt, men man kan da komme ud af det igen, gudskelov!

Link til indlæg
Del på andre sites

Ninjamor, jeg håber du kommer tilbage når det hele er faldet på plads, og begynderproblemerne ovre. Jeg kan ikke undvære dine kloge indlæg.

 

Admin, hvordan præcist kan man få "den" til at vise de seneste 10 tråde, og ikke 10 indlæg på forsiden?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
I kan alle have det nøjagtigt som I ønsker det hver især, gå forbi jeres "Dit kontrolpanel" og leg lidt med det :)

http://www.hunde-forum.dk/usercp.php

 

Og multiqouten er væk :(

 

 

Det burde den ikke være!

 

:mrgreen: dejligt med ærter !

 

Hvordan er det man får de sidste tråde vist istedet for indlæg?

 

Nu har jeg været igennem hele skidtet og kan ikke finde noget om det :confused: den ser sgu så sur ud, synes jeg, men den skal bare sige ''ikke forstå'' :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ninjamor, jeg håber du kommer tilbage når det hele er faldet på plads, og begynderproblemerne ovre. Jeg kan ikke undvære dine kloge indlæg.

 

Admin, hvordan præcist kan man få "den" til at vise de seneste 10 tråde, og ikke 10 indlæg på forsiden?

 

Det kan godt ændres til at vise de sidste tråde, i stedet for de sidste indlæg - som det gamle forum var, blev de sidste indlæg vist, lissom her nu

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero
Ahh ok, nu forstår admin også hvad der bliver spurgt om.

 

I kan ikke ændre visning af sidste indlæg på forsiden, det er globalt bestemt, visningen i ændrer i kontrolpanel, er selve forum visningen :)

 

 

Øvøv:cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ahh ok, nu forstår admin også hvad der bliver spurgt om.

 

I kan ikke ændre visning af sidste indlæg på forsiden, det er globalt bestemt, visningen i ændrer i kontrolpanel, er selve forum visningen :)

 

Argh, det var straks værre!:( Det var jeg ikke klar over da jeg stemte på dette forum:-?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...