Hop til indhold

Vigtigt: Forum er nu flyttet


Administrator
 Share

Recommended Posts

Ahh ok, nu forstår admin også hvad der bliver spurgt om.

 

I kan ikke ændre visning af sidste indlæg på forsiden, det er globalt bestemt, visningen i ændrer i kontrolpanel, er selve forum visningen :)

 

Jeg siger også øv øv.

 

Hvad med de karma vi har fået, kommer de med herover?.:confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 230
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst anne-marie
Argh, det var straks værre!:( Det var jeg ikke klar over da jeg stemte på dette forum:-?

 

Ja, det er straks værre!

 

For så skal man klikke rigtigt meget mere, og det nedsætte aktiviteten og overskueligheden :oops:

 

Ingen måder hvorpå man kan få tråde frem?

 

Eller jo, det kan man hvis man vil holde sig til debat, eller til småsnak eller hvad man nu synes, men så får man ikke de andre ting med :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ahh ok, nu forstår admin også hvad der bliver spurgt om.

 

I kan ikke ændre visning af sidste indlæg på forsiden, det er globalt bestemt, visningen i ændrer i kontrolpanel, er selve forum visningen :)

 

Okay jeg er forvirret :-?

 

Da jeg var inde i kontrolpanelet, fandt jeg link til følgende besked:

 

How can I see the latest posts?

There are two ways to quickly view recently created or updated threads.

If you are not logged in, the 'today's posts' link will show a list of all threads that have been created or updated in the last 24 hours.

If you are logged in, the 'Today's Posts' link will change to 'New Posts', which gives you a listing of all threads that have been created or updated since your last visit.

The administrator can also set up the forums so that each thread you read is marked in the database. If this option is set, then new threads (or threads with new posts) will not be marked as read until you have actually read them.

There is a built-in time limit to this, however, that will automatically mark all threads as 'read' after a set number of day, whether you really have read them or not. The default setting is 10 days, but the administrator could make this higher or lower.

 

Fandt det under "Rediger muligheder". Er det bare mig, eller lyder det der er skrevet med fed, som om man godt kan komme til at se alle de seneste indlæg :confused:

 

Jeg kan bare ikke finde de links....

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero
Argh, det var straks værre!:( Det var jeg ikke klar over da jeg stemte på dette forum:-?

 

Nej, jeg synes godt nok også det bliver meget uoverskueligt så...

Man skal jo ind i hvert underforum og kigge nye tråde.

 

Hvis det slet ikke kan lade sig gøre at have tråd-oversigt i stedet for indlæg-oversigt, kan man så i det mindste få flere end de 10?!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero
Okay jeg er forvirret :-?

 

Da jeg var inde i kontrolpanelet, fandt jeg link til følgende besked:

 

How can I see the latest posts?

There are two ways to quickly view recently created or updated threads.

If you are not logged in, the 'today's posts' link will show a list of all threads that have been created or updated in the last 24 hours.

If you are logged in, the 'Today's Posts' link will change to 'New Posts', which gives you a listing of all threads that have been created or updated since your last visit.

The administrator can also set up the forums so that each thread you read is marked in the database. If this option is set, then new threads (or threads with new posts) will not be marked as read until you have actually read them.

There is a built-in time limit to this, however, that will automatically mark all threads as 'read' after a set number of day, whether you really have read them or not. The default setting is 10 days, but the administrator could make this higher or lower.

 

Fandt det under "Rediger muligheder". Er det bare mig, eller lyder det der er skrevet med fed, som om man godt kan komme til at se alle de seneste indlæg :confused:

 

Jeg kan bare ikke finde de links....

 

Tror jeg fandt det!! I bjælken øverst på siden: "Nye Indlæg" :) Den vil jeg bruge i stedet for indekset!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Jeg har lavet et nyt topmenu punkt - Dagens Indlæg :-)

Som stort set er det samme som den der hedder "nye indlæg" ;)

 

Da først jeg fandt den, så synes jeg det er et godt forum igen, ellers havde det været for besværligt, at finde rundt. :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Aj, hvor er det bare godt at det er blevet der her design - det er jeg vant til fra jubii hundedebatten. Det kan jeg bedre finde rundt i, end det der var før :mrgreen: sååå, tror nok jeg vil bruge hundeforum mere fremover! Rigtig godt at det er blevet lavet sådan her.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...