Hop til indhold

Vigtigt: Forum er nu flyttet


Administrator
 Share

Recommended Posts

  • Svar 230
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst anne-marie
Jeg har lige sagt tak for tak til Anne-Marie for at se hvordan det fungerer. Det ser sådan her ud, og det gjorde det også da jeg forlod tråden og vendte tilbage igen:

 

 

Ja, du kan se at jeg takkede dig i smileytråden, efter dit første indlæg :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er ikke meget for at indrømme det, for jeg var meget glad for det gamle forum. Men det nye forum har nogle gode funktioner, som jeg sikkert vil blive glad for. Man skal lige vænne sig til det nye og lære hvordan det bruges.

 

Blot kunne jeg godt have tænkt mig at vi havde fået vores karma med herover.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen

 

Blot kunne jeg godt have tænkt mig at vi havde fået vores karma med herover.

Ifølge admin så kommer de også. Jeg tror bare du skal væbne dig med tålmodighed, til det hele kommer op og køre :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Har lige skrevet det i løst og fast, men skriver det også lige her hvor det nok vil blive set af flest:

 

Prøv lige at tjekke jeres indbakke (og udbakke) for privat beskeder, jeg prøvede lige at sende en, men fik at vide at indbakken var for fuld hos modtageren.

Jeg har selv slettet mange, der var pm´er helt tilbage fra da jeg startede i det tidligere forum!

Link til indlæg
Del på andre sites

Har lige skrevet det i løst og fast, men skriver det også lige her hvor det nok vil blive set af flest:

 

Prøv lige at tjekke jeres indbakke (og udbakke) for privat beskeder, jeg prøvede lige at sende en, men fik at vide at indbakken var for fuld hos modtageren.

Jeg har selv slettet mange, der var pm´er helt tilbage fra da jeg startede i det tidligere forum!

Det burde den ikke være - der er tilladt at have 250 beskeder her, mod 50 på det gamle, så jeg er ved at undersøge hvorfor den melder det :?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie

hvad er der med karmaerne ?

 

Jeg havde 66 nu står der 5, og mange har slet ikke nogen:confused: selvom de havde mange?

 

Hvordan giver man karma?

Og det der hjerte hvad er det, og de blå firkanter, der på jubii bruges til kort og er grønne hvis de er aktive, vil de blive aktive?

Link til indlæg
Del på andre sites

hvad er der med karmaerne ?

 

Jeg havde 66 nu står der 5, og mange har slet ikke nogen:confused: selvom de havde mange?

 

Hvordan giver man karma?

Og det der hjerte hvad er det, og de blå firkanter, der på jubii bruges til kort og er grønne hvis de er aktive, vil de blive aktive?

 

Nå, jeg siger det lige for 5. gang - de gamle Karma kommer med over, men jeg kan ikke nå det hele samtidig :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Man kan få en tilbagemelding om at en sendt besked er læst, hvis man hakker af i en boks under det felt man skriver i. Er det muligt at man kan gøre det permanent. Som det er nu skal man huske at hakke af hver gang man sender en besked.

 

Er det muligt at fravælge omdømme på dette Forum?

 

(Redigeret): Nå, det sidste fandt jeg selv ud af.

Redigeret af Ascha
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Nå, jeg siger det lige for 5. gang - de gamle Karma kommer med over, men jeg kan ikke nå det hele samtidig :D

Det er ikke for at stresse dig, men jeg forstår ikke det med de 5 heller, eller hvor man ser hvorfor de er der, det er mærkeligt at nogen har 5 og nogen ingen, jeg har kun set 5 eller ingen a015.gif

 

Så stress ikke over det, men jeg undrer mig altså bare!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...