Hop til indhold

Vigtigt: Forum er nu flyttet


Administrator
 Share

Recommended Posts

Nu er jeg snot forvirret.

 

Jeg har for at prøve givet karma til en. Valgte en tilfældig som havde 0 karma.

 

Jeg trykkede på 5, da det er det nogle af os andre har fået.

 

Ud for Tinka´s profil står der nu karma 3

 

Men går man ind i karmastatestikken, så står der ud for e.ks. mig selv LOW. Ud for Tinka står Very high.

Det undre mig.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 230
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst anne-marie
Nu er jeg snot forvirret.

 

Jeg har for at prøve givet karma til en. Valgte en tilfældig som havde 0 karma.

 

Jeg trykkede på 5, da det er det nogle af os andre har fået.

 

Ud for Tinka´s profil står der nu karma 3

 

Men går man ind i karmastatestikken, så står der ud for e.ks. mig selv LOW. Ud for Tinka står Very high.

 

Det undre mig.

 

Det rareste ville være hvis vi kunne give en og give en skriftlig begrundelse, det er også det man kan på omdømme knapperne, de er fjernet nu, på jubii hedder det grønne og røde kort :)

 

Det er det der ligner den gamle karma funktion mest, det er lidt dejligt at kunne give en forklaring og et smil :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes, det nye forum er rigtig fint :D

 

Men, og der er jo altid et men ;), jeg kunne godt bruge en redigeringsmuligheden "klip", når man skriver indlæg - så man kan evt. kan flytte rundt på en sætning uden at skulle skrive den igen, man kan indsætte men ikke klippe :(

 

Kunne man tænke sig at denne funktion blev mulig *håbefuld-fedte-smiley*

Link til indlæg
Del på andre sites

Det rareste ville være hvis vi kunne give en og give en skriftlig begrundelse, det er også det man kan på omdømme knapperne, de er fjernet nu, på jubii hedder det grønne og røde kort :)

 

Det er det der ligner den gamle karma funktion mest, det er lidt dejligt at kunne give en forklaring og et smil :)

 

Jeg er fuldstændig enig med dig.:)

 

Her kan man kun se hvem der har givet og hvem der har fået.

 

Jeg aner f.eks ikke hvem der har givet mig og hvorfor.

 

Det var rart med det gamle og jeg blev altid glad, når jeg fik og der fulgte en forklaring med. Det varmer når andre syntes man har skrevet noget godt.:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Jeg er fuldstændig enig med dig.:)

 

Her kan man kun se hvem der har givet og hvem der har fået.

 

Jeg aner f.eks ikke hvem der har givet mig og hvorfor.

 

Det var rart med det gamle og jeg blev altid glad, når jeg fik og der fulgte en forklaring med. Det varmer når andre syntes man har skrevet noget godt.:)

 

Ja, det er jeg enig i, det er det det handler om, kommunikation og anderkendelse (jeg har aldrig givet noget negativt, så jeg ser det kun som anderkendelse og positivt) , ikke tal :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det er jeg enig i, det er det det handler om, kommunikation og anderkendelse (jeg har aldrig givet noget negativt, så jeg ser det kun som anderkendelse og positivt) , ikke tal :D

 

Jeg er enig i at det nye karma system er en smule forvirrende. Hvis du ikke kan se det, så er det mig der har givet dig 5 :mrgreen: Men mon ikke det også er noget af det admin kigger på løbende :)

 

Er så småt ved at vænne mig til det nye. Er rigtig glad for "Dagens Indlæg" funktionen :gogo: Og glæder mig til flere smileys :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Jeg er enig i at det nye karma system er en smule forvirrende. Hvis du ikke kan se det, så er det mig der har givet dig 5 :mrgreen: Men mon ikke det også er noget af det admin kigger på løbende :)

 

Er så småt ved at vænne mig til det nye. Er rigtig glad for "Dagens Indlæg" funktionen :gogo: Og glæder mig til flere smileys :)

 

Tak skal du have Stjernetosse a010.gif

 

Det kunne jeg ikke se :confused:

 

Jeg håber det bliver som med de grønne kort på jubii !

 

Ja, det fungere fint med Dagens indlæg, så er der ikke så meget der mangler :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det er jeg enig i, det er det det handler om, kommunikation og anderkendelse (jeg har aldrig givet noget negativt, så jeg ser det kun som anderkendelse og positivt) , ikke tal :D

 

I kan alle have det nøjagtigt som I ønsker det hver især, gå forbi jeres "Dit kontrolpanel" og leg lidt med det :)

http://www.hunde-forum.dk/usercp.php

 

Og multiqouten er væk :(

 

 

Det burde den ikke være!

 

Jeg skal lige lege med multiquoten :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm...

Jeg har siddet og ventet på en skriftlig invitation til at deltage... :?

 

For når jeg har forsøgt at komme ind på Hunde-forum via de tilsendte mails, så har jeg bare fået "Websiden blev ikke fundet"- besked.. Lige siden i går eftermiddags..

Okay, jeg regnede med, at det var på grund af flytninger osv, og at det nok gik over...

 

Men det er ikke blevet anderledes. Når jeg klikker på et link i en mail, så kan jeg ikke komme ind på Hunde-forum, men får en "Websiden blev ikke fundet"..

Af mistænksomhed prøvede jeg så at smutte ind via "Foretrukne" hvor jeg også har Hunde-forum liggende... Og så var der ingen problemer??!!

Og så kan jeg se, at I har hygget jer hele eftermiddagen i går, hvor jeg bare har stået og banket på... :mrgreen:

 

Og jeg kan STADIG ikke bruge de links jeg får tilsendt i mails....... :roll:

 

Nå, men jeg vil nok ikke være så aktiv lige i starten... Jeg har nok at gøre med at læse alle de nye indlæg...

OG sætte mig ind i det hele her....... a130.gifa130.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Jeg er enig i at det nye karma system er en smule forvirrende. Hvis du ikke kan se det, så er det mig der har givet dig 5 :mrgreen: Men mon ikke det også er noget af det admin kigger på løbende :)

 

Er så småt ved at vænne mig til det nye. Er rigtig glad for "Dagens Indlæg" funktionen :gogo: Og glæder mig til flere smileys :)

 

Det var jo lige det der også skete for mig, da jeg gav Tinka 5, hun fik kun 3

 

Nu troede jeg at jeg gav Stjernetosse 5, men hun fik 4 :confused::shock:

 

Kære admin, håber på de grønne kasser bebe 184.gif

 

Ja, det finder admin sikkert en løsning på, håber vi kan få det så vi kan skrive til modtageren istedet for, det er det der er det bedste :)

 

Det virker det der multinoget :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak skal du have Stjernetosse a010.gif

 

Det kunne jeg ikke se :confused:

 

Jeg håber det bliver som med de grønne kort på jubii !

 

Ja, det fungere fint med Dagens indlæg, så er der ikke så meget der mangler :lol:

 

Jeg håber også det bliver lavet mere i samme stil som kort-systemet på jubii. Det er så rart man lige kan knytte en kommentar til hvorfor man giver det karma man nu gør :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Nu troede jeg at jeg gav Stjernetosse 5, men hun fik 4 :confused::shock:

 

Kære admin, håber på de grønne kasser bebe 184.gif

 

Hmmm, man kan godt, men det ser ikke ud som på det gamle forum, og man kan tilsyneladende ikke multiquote ens eget indlæg a015.gif

Jo, hvis det ikke er det sidste i rækken, men kan da lige prøve :gruble:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Jeg håber også det bliver lavet mere i samme stil som kort-systemet på jubii. Det er så rart man lige kan knytte en kommentar til hvorfor man giver det karma man nu gør :)

 

Jo, hvis det ikke er det sidste i rækken, men kan da lige prøve :gruble:

 

Jo det kan man :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Det rareste ville være hvis vi kunne give en og give en skriftlig begrundelse, det er også det man kan på omdømme knapperne, de er fjernet nu, på jubii hedder det grønne og røde kort :)

 

Det er det der ligner den gamle karma funktion mest, det er lidt dejligt at kunne give en forklaring og et smil :)

 

Det vil sige vi måske hellere skulle aktivere RY/Omdømme - et den Karma plugin jeg har installeret. RY/Omdømme er standard i vBulletin.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Jeg synes, det nye forum er rigtig fint :D

 

Men, og der er jo altid et men ;), jeg kunne godt bruge en redigeringsmuligheden "klip", når man skriver indlæg - så man kan evt. kan flytte rundt på en sætning uden at skulle skrive den igen, man kan indsætte men ikke klippe :(

 

Kunne man tænke sig at denne funktion blev mulig *håbefuld-fedte-smiley*

 

Det er aldrig en funktion jeg har brugt, så skal ikke kunne udtale mig om, om den er uundværlig.

Men muligheden er jo også bare, at kopiere den tekst man vil have flyttet, enten via tasterne eller med hjælp fra musen :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Nu er "hjertet" aktiveret igen, så kan I teste det :-) (RY/Omdømme)

 

Jeg har nok aldrig helt forstået karma funktionen og har måske ment, at den (dette er ikke for at træde dem der syntes om den over tæerne :oops:) tangerede lidt skjult rygklapperi på en måde.

Nu hvor muligheden er for åbenlyst, at erklære sig enig/takke for et indlæg, uden egentlig selv at skulle skrive et indlæg - er karmaknappen så ikke overflødiggjort?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...