Hop til indhold

True blood


Aslan
 Share

Recommended Posts

Nogen der følger med i serien?

 

Vi har set 3 afsnit, og kan ikke helt finde ud af om vi gider se afsnit 4 eller om vi bare skal finde en anden serie at følge med i!

 

Den er sådan lidt.......... jae, jeg ved ikke, en snert af at det måske er en sjov serie som ikke får udfoldet humoren ordentlig eller en seriøs serie, hvor det seriøse er for små børn :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 202
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Twessa skrev på FB at den ville blive mere spændende.... håber den kommer på niveau med super natural :klap: Men tror det næsten ikke :vedikke:

 

Nej ikke på niveau med Super Natural :vedikke: den har mere en form for skæv humor, sin helt egen genre :mrgreen: Og med lidt mere blod á la Tarantino :slem:

 

Vampire Dairies f050.gif som lige er begyndt synes jeg minder lidt om SN :hmm:den tegner til at blive rigtig god :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

1. sæsons konklusion er;

 

denne serie er som battlestar galactica, man venter i 30-40 minutter hvor der ikke sker noget, konkludere at det gider jeg ikke se igen, og så de sidste 10 min sker der en masse og man kan blive nødt til at se næste afsnit :evil:

 

Såååååååååå nu er vi gået igang med sæson 2 :mrgreen::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

1. sæsons konklusion er;

 

denne serie er som battlestar galactica, man venter i 30-40 minutter hvor der ikke sker noget, konkludere at det gider jeg ikke se igen, og så de sidste 10 min sker der en masse og man kan blive nødt til at se næste afsnit :evil:

 

Såååååååååå nu er vi gået igang med sæson 2 :mrgreen::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

 

Haha, ja det er en meget rammende beskrivelse :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er jeg blevet færdig med "Dead until dawn", den første af bøgerne, som True Blood er baseret på.

 

Det tog mig noget tid at komme rigtigt i gang med den, for jeg syntes faktisk, at den var lidt halvdårlig og halvkedelig. Så begyndte den dog at blive rigtig interessant og spændende - men hold da helt ferie, hvor er den dårligt skrevet! Det irriterede mig ret meget, især fordi jeg synes, at præmisset er virkelig interessant, og historien derfor har potentiale til at være rigtig god. Det bliver den desværre bare aldrig helt pga. den elendige forfatter.

 

Jeg er sådan lidt splittet i forhold til, om jeg skal læse den næste bog i serien. Lige nu hælder jeg til ikke at gøre det, da jeg ikke orker at blive irriteret over det samme igen. På den anden side gad jeg godt at vide, hvad der videre sker. :hmm:

 

Måske jeg bare skal se tv-serien og så følge med i handlingen ad den vej? :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har set de første 2 sæsoner og er hooked - ja, beskrivelsen er rammende, men jeg synes forholdet mellem Sookie og Bill er spændende så... :genert:

 

 

 

Nu har vi også set begge sæsoner, og det irritere mig at vi kan blive nødt til at se sæson 3, for jeg gider egentlig ikke. Men nu skal jeg jo lige se alt det med Eric og hvad nu lige med Bill også :vedikke:

 

jeg hader det, men venter på sæson 3 :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har vi også set begge sæsoner, og det irritere mig at vi kan blive nødt til at se sæson 3, for jeg gider egentlig ikke. Men nu skal jeg jo lige se alt det med Eric og hvad nu lige med Bill også :vedikke:

 

jeg hader det, men venter på sæson 3 :roll:

Me 2 :genert:

 

Er ret sikker på at hun ender med at tåge lidt rundt i det både med Eric og Bill. Hvis det bliver permanent med Eric, så gider jeg ikke se det mere :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Me 2 :genert:

 

Er ret sikker på at hun ender med at tåge lidt rundt i det både med Eric og Bill. Hvis det bliver permanent med Eric, så gider jeg ikke se det mere :fornaermet:

 

 

 

Men se min kærer pige, nu er den her serie lavet spdanne at selv om du ikke vil, så kan du bare lige blive nødt til at se bare et til afsnit, for sæt nu det bliver det afsnit hvor det hele bliver godt :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...