Hop til indhold

True blood


Aslan
 Share

Recommended Posts

  • Svar 202
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hmm, det ved jeg ikke... Hvad er der sket i den? Bare sådan grove træk...

 

det er nr 2, de er bla på hotellet i den der anden by :mrgreen:

 

Er vi ikke nået længere end til 2 :shock: men jo de har lige unduleret de der sol soldater, kult noget og er på det der hotel med Godric :genert:

 

Og da afsnittet igår sluttede var der en sindsyg sol soldatermand, med en bombe på maven :scared:

Link til indlæg
Del på andre sites

nåå...jamen var det så slutningen på 2eren igår :vedikke: kommer 3eren så næste tirsdag :genert:

 

Sæson tre skal lige sendes i USA først :blink: Eller i hvert fald starte først...

 

Afsnittet på tirsdag er nr. 21, dvs episode 9 af sæson 2 :)

 

Se evt her: (hvor de godt nok skriver sæson 3 starter d.20.6:confused:)

True Blood (a Titles & Air Dates Guide)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Har lige set de første to afsnit på nettet. Syntes de var lidt... kedelige... meget af tiden. :genert: Da jeg læste bogen (den første af Sookie Stackhouse-bøgerne), var jeg jo irriteret over, at den var så dårligt skrevet. Men i det mindste var den ok spændende det meste af tiden. Men måske skal serien bare lidt mere i gang? :vedikke: Ved dog ikke om jeg bliver ved med at se den, jeg synes, at Sookie er endnu mere irriterende end i bogen. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har lige set de første to afsnit på nettet. Syntes de var lidt... kedelige... meget af tiden. :genert: Da jeg læste bogen (den første af Sookie Stackhouse-bøgerne), var jeg jo irriteret over, at den var så dårligt skrevet. Men i det mindste var den ok spændende det meste af tiden. Men måske skal serien bare lidt mere i gang? :vedikke: Ved dog ikke om jeg bliver ved med at se den, jeg synes, at Sookie er endnu mere irriterende end i bogen. :mrgreen:

Jeg havde det faktisk på samme måde, men jeg synes de bliver bedre. Sære men bedre :hmm: Og Sookie bliver mindre irriterende. Karakteren begynder at falde skuespilleren mere naturligt tror jeg og det bliver mindre forceret.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg havde det faktisk på samme måde, men jeg synes de bliver bedre. Sære men bedre :hmm: Og Sookie bliver mindre irriterende. Karakteren begynder at falde skuespilleren mere naturligt tror jeg og det bliver mindre forceret.

 

Ok, så prøver jeg at hænge ved. Synes nemlig at præmisset er fedt.

 

Men ja, forceret er nok også det ord, jeg ville bruge om Anna P's skuespil i de første to afsnit.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hey er TVserien virkelig beder end bøgerne:shock:

Overvejede at gå igang med bøgerne, da Tvserien ikke var så god som jeg håbede (har godt nok kun set 4 afsnit) men hvis serien bliver beder må jeg jo prøve at give den en chance.

(syntes bare de humper så meget i serien, er ikk lige mig:oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hey er TVserien virkelig beder end bøgerne:shock:

Overvejede at gå igang med bøgerne, da Tvserien ikke var så god som jeg håbede (har godt nok kun set 4 afsnit) men hvis serien bliver beder må jeg jo prøve at give den en chance.

(syntes bare de humper så meget i serien, er ikk lige mig:oops:

 

Jeg synes KLART, at serien bliver bedre, jeg er totalt hooked nu (er lige straks færdig med sæson 1), selvom jeg i starten syntes, at den var ret kedelig, og at Anna Paquin overspillede stygt. Men de bliver altså ved med at humpe en del. :slem:

 

Jeg har kun læst den første bog i serien, og historien er sådan set ret spændende, men den er så ringe skrevet, at jeg næsten ikke kunne holde det ud.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...