Hop til indhold

Gulvbelægning der holder!!!


Gæst Malene Nielsen
 Share

Recommended Posts

Gæst Malene Nielsen

Vi skal have fundet på en anden løsning til 'gulvbelægning' i vores stue, som er et af de få rum vi har, hvor der ikke er klinker og gulvvarme - pt. har vi et gulvtæppe på, som efterhånden er blevet svært, at holde rent og fri for hunde og kattehår.

 

Under tæppet er der bare beton.

Jeg vil rigtig gerne have noget trægulvsagtigt.

Det skal selvfølgelig kunne holde til hundekløer og være rimelig let at holde.

 

Hvad kan I anbefale og hvad mener I man skal holde sig langt fra?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussie Aslan

Jeg har aldrig set flotte trægulve uden ridser hos folk der har hunde... (eller børn) så da vi skulle have gulve valgte jeg www.alloc.dk DE holder til alt, er super flotte, ikke nær så glatte som Pergo, og ikke liges kolde og glatte. Vi har de lyse brede planker i stue og værelser, og det lyse skibsplank i køkken og gang. og DET holder uden en enkelt ridste - på trods af at hundenen laver væddeløbsbane rundt på det, og sønnen banker metalbiler ned i det:oops:

 

Hip hurra for alloc-gulve, det er det bedste, flotteste og praktiske når man gerne vil have "flotte trægulve" og masser af hunde :banan:

 

www.skøde-hunden.dk

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 8 years later...

Det er det værste, når man bare gerne vil have sit flotte nye trægulv, til at forblive flot. Har virkelig også kæmpet med at holde mit gulv pænt, med en labrador i hjemmet. Der er ridser over det hele, og det er i hvert fald ikke pænt længere. Jeg har derfor snakket med et par håndværkere omkring nyt gulv, og hvad de kunne anbefalde, for at holde gulvet pænt. Jeg har været i kontakt med https://do-mo.dk/ og http://www.vintherbyg.dk/, som har lovet at komme med et godt tilbud, og gode råd til hvordan man holder sit nye trægulv pænt. De har været rigtig hjælpsomme og har været villige til at give mig råd og vejledning, også selvom jeg ikke vælger dem til at ligge mit nye trægulv. 

Håber at min anbefaling kunne drage noget nytte. Jeg mener i hvert fald at det er vigtigt at forhøre sig hos en fagperson, der kan fortælle om forskellige ting man kan gøre. 

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...