Hop til indhold

cairn/westi blanding - er her nogen som kender en hund med samme blanding?


sally
 Share

Recommended Posts

Vi har jo, jordens sødeste hund :-D! Og synes at blandingen er perfekt! Men vi har ikke mødt andre, cairn/westi hunde. Hun er af et kuld på 4. Men jeg har desværre ingen kontakt til hendes brødre. Det kunne være sjovt at dele billeder og erfaringer! :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sally har altid været utrolig glad, og ikke så bestemt. Hun er nok ret mild af væsen. Hun elsker alle, mennesker og hunde. Har en stor forkærlighed for skolepiger - hun ved de siger NÅÅÅÅR :banan:. (har selv en datter på 13år) .

Lige pt. gør hun lidt mere end ellers, der er flyttet en hund ind i nærheden som gør en del :cry:. Men jeg prøver at stoppe Sally i at gø. Vi bor i rækkehus, og må jo ta´ hensyn til naboerne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst kasper-9400
Hej

Vi har også lige købt Ozzy hvor mor er en Westi og far en Cairn , han er købt i Hjallerup i Nordjylland og er 11 uger .:-D

 

du bor måske ikke langt fra Hjallerup af ? bor nemlig selv i Hjallerup :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 months later...
Gæst Stinne og Hugo

Fandt lige denne lidt ældre tråd.

 

Vi har også en westie/cairn blanding. Hugo er 3/4 cairn og 1/4 westie. Han er derfor meget lys brindle. Vi købte ham ved Søndersø på Fyn.

Han er selvfølgelig den skønneste på jorden:blink:. Frisk og glad, sød og dejlig og rigtig terrier med sin egen mening nogle gange.

 

Han er nu 5 mdr, men det er ham som 8 ugers på avatar'en oppe i hjørnet.:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 year later...

Jeg faldt tilfældigvis lige over denne gamle tråd da jeg søgte på nettet. Den fangede min interesse fordi jeg har sådan en blanding :-)

 

Hendes far var ægte DKK-registreret Cairn Terrier og mor var en blanding af de to racer!

Hun er så skøn. Jeg har vedhæftet et billede af hende fra sidste uge :-)

 

Nala er født 22/09-10 og er derfor lidt over et år i dag :-)

Jeg vil elske at mødes med nogle af jer andre terrier ejere. Vi bor i Virum (Storkøbenhavn). Vi går tit i Bernstoffparken i Charlottenlund, Geels skov og ved Bagsværd sø. Er der nogle der vil mødes med mig et af de steder? :-) Ellers er jeg også frisk på en lille køretur :-)

203.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Jeg faldt tilfældigvis lige over denne gamle tråd da jeg søgte på nettet. Den fangede min interesse fordi jeg har sådan en blanding :-)

 

Hendes far var ægte DKK-registreret Cairn Terrier og mor var en blanding af de to racer!

Hun er så skøn. Jeg har vedhæftet et billede af hende fra sidste uge :-)

 

Nala er født 22/09-10 og er derfor lidt over et år i dag :-)

Jeg vil elske at mødes med nogle af jer andre terrier ejere. Vi bor i Virum (Storkøbenhavn). Vi går tit i Bernstoffparken i Charlottenlund, Geels skov og ved Bagsværd sø. Er der nogle der vil mødes med mig et af de steder? :-) Ellers er jeg også frisk på en lille køretur :-)

 

Hold nu kæft en charme trold du har dig der:lun:

 

Jeg har en Cairn Terrier, Chili på 7 år. Vi bor i Søborg.

Vi kender udmærket Bernstorffsparken :-) Og elsker at komme i Skovbrynet bl.a.

Er dog uden bil, men det er kun indtil mit kørekort kommeri hus engang til næste år.

11033.jpg

DSC_0751.jpg

DSC_0712.jpg

Chili i fuld hopla.jpg

hunde sep. 2010 409.jpg

Smukke Chili.jpg

Smelte, smelte.jpg

Smelte, smelte, smelte.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Chili ser da også for skøn ud! Chilies pels ligner meget Nalas i tekstur - er han også blød?

Jeg ser i går til agility :-) Det skal vi starte til til foråret og vi glæder os bare så meget! Vi laver natur-agility på alle vores gåture og hun elsker det!

 

 

Jeg vil da gerne komme og hente dig i Søborg en dag - det tager jo kun 10 minutter fra Virum. Vi kan også bare gå en tur inde hos dig hvis der er nogle skønne områder! Jeg foretrækker steder hvor jeg kan have hende løs :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Chili ser da også for skøn ud! Chilies pels ligner meget Nalas i tekstur - er han også blød?

Jeg ser i går til agility :-) Det skal vi starte til til foråret og vi glæder os bare så meget! Vi laver natur-agility på alle vores gåture og hun elsker det!

 

 

Jeg vil da gerne komme og hente dig i Søborg en dag - det tager jo kun 10 minutter fra Virum. Vi kan også bare gå en tur inde hos dig hvis der er nogle skønne områder! Jeg foretrækker steder hvor jeg kan have hende løs :-)

 

 

Chili er en dame med stort :mrgreen:

Hun er lidt blød i pelsen, men det er nok mest fordi hun er blevet klippet i de sidste par år, og når de bliver klippet frem for at blive trimmet bliver pelsen automatisk mere blød i det..

Hvor skal i starte til agility henne?

Er du vimmer, Chili elsker at løbe agility, i sær at springe.. Det synes hun er viiiildt sjovt..

 

Vi kan sagtens tage i Bernstorffsparken eller andre steder for at gå tur, og du må hellere end gerne hente os i Søborg. Hun er god til at køre i bil, og jeg kan have hende i hendes bur hvis det er, og ellers har vi hele utterslev mose hvor jeg plejer at slippe hende løs:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

AH Undskyld! Hehe. Jeg var lidt i tvivl om om Chili var et drenge eller pigenavn - det var lidt et sats ;-)

 

Ja, Nala bliver også klippet. Vi har haft hende til Kennel Tofthus i Lundtofte hvor de er eksperter i trimning for at få vurderet om hun kunne trimmes - det mente de ikke man burde og hun bliver derfor kun klippet. Jeg har heldigvis lært at gøre det selv, for det vokser bare pokkers hurtigt. Hun skal klippes ca. hver 3. mdr. - Hvis vi bruger barbermaskinen og klipper det helt ned kan vi nøjes med hver 4. mdr. ;-)

 

Ja, Nala er også helt vild med at hoppe, at balancerer og generelt at være højt oppe - hun hopper altid op på de højeste sten hun kan finde! Vi håber at kunne starte i HKL (Hundeklubben Lyngby) hvor jeg kan gå til og ellers vil vi starte i Kvistgård længere oppe i Nordsjælland. Kan du anbefale nogle gode steder?

 

Jeg vil selvfølgelig gerne hente jer, og ellers lyder Utterslev også rigtig fin. Er det en hundeskov, eller burde man have dem i snor der? ;-) Du kan skrive en personlig besked til mig, så jeg kan få dit nummer :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
AH Undskyld! Hehe. Jeg var lidt i tvivl om om Chili var et drenge eller pigenavn - det var lidt et sats ;-)

 

Ja, Nala bliver også klippet. Vi har haft hende til Kennel Tofthus i Lundtofte hvor de er eksperter i trimning for at få vurderet om hun kunne trimmes - det mente de ikke man burde og hun bliver derfor kun klippet. Jeg har heldigvis lært at gøre det selv, for det vokser bare pokkers hurtigt. Hun skal klippes ca. hver 3. mdr. - Hvis vi bruger barbermaskinen og klipper det helt ned kan vi nøjes med hver 4. mdr. ;-)

 

Ja, Nala er også helt vild med at hoppe, at balancerer og generelt at være højt oppe - hun hopper altid op på de højeste sten hun kan finde! Vi håber at kunne starte i HKL (Hundeklubben Lyngby) hvor jeg kan gå til og ellers vil vi starte i Kvistgård længere oppe i Nordsjælland. Kan du anbefale nogle gode steder?

 

Jeg vil selvfølgelig gerne hente jer, og ellers lyder Utterslev også rigtig fin. Er det en hundeskov, eller burde man have dem i snor der? ;-) Du kan skrive en personlig besked til mig, så jeg kan få dit nummer :-)

 

Der hvor jeg går med hende skal de være i snor, men det er sådan at de fleste er uden snor, og det giver ingen problemer. Jeg går ikke der hvor der er sti systemer, for der er alt for mange cykler og løbere. Vi kan sagtens tage ud et sted at gå med dem.. Det ville Chili elske big time:-) og det er jo altid dejligt at komme andre steder hen:5up:

 

Jeg skriver lige en privat besked til dig:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde

Haaber du finder frem til en kuld soster eller bror. det er altid saa hyggeligt og sjovt at sammenligne og folges ad lidt. Vi har selv kontakt med vores myndes soster og de ligner hinanden som to draaber vand.

 

Har ogsaa haft Cairn blanding m mellempudel, og de er skonne med masser af personlighed i lille krop:hjerte:! og hun var en rigtig terrier af sind: Viljestaerk, klog, glad, masser af go, legesyg og sommetider en vaerre bisse til sine dages ende!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...