Hop til indhold

Hvor sover din hund?


Ida_Asta
 Share

Recommended Posts

  • Svar 72
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

om natten i sengen mellem mine ben - siden i søndags (hvor manden kom hjem efter 14 dage i afrika) har hun dog sovet i smørhul mellem vores hovedpuder :lun:

 

om dagen sover hun lige hvor hun lyster - det er som oftest på lammeskindet på hendes fatboy - men kan også være i hendes kasse i køkkenet, i sofaen, på gulvet ved computeren eller i hendes bur

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige nu sover Tulle i sofaen, og Bella har fundet en plaid der er faldet ned fra sofaen og har viklet sig ind i den ... ellers sover de alle mulige og umulige steder ... om natten sover de dog oftest i sengen ... i hvert fald på den her årstid ... om sommeren kan det godt blive for varmt - og så ligger især Bella sig på gulvet ... Men generelt må de sove, hvor de vil ...

Link til indlæg
Del på andre sites

Mine hunde sover i hver deres kurv om natten i soveværelset.

Nogen gange går de nedenunder og ligger sig i deres bure.

Om dagen eren af de yndede pladser oven på det ene bur hvor de har en kurv, eller de ligger i vinduet på den brede karm ud mod haven på en pude. Buret anvendes også om dagen.

 

-Ina

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor det passer ham, men hans mor vil helst han er i sengen til jeg er faldet i søvn :lun: ellers ligger han sig i hans kurv i soveværelset eller på gulvet.

 

Han ligger ikke i sofa (tror han er enste hund på HF som ikke må :genert:) i stuen er det hans tæppe eller gulvet, i gangen har han en kurv, som han lige nu ligger og demonstere i fordi vi sidder ved pcen og ikke lige kigger på ham :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Gizmo&Arnold

Her har begge en kurv ved siden af min seng, som det egentlig mest er Arnold der benytter sig af. Mickey ligger som regel i en kurv nede i forgangen, hvor han kan holde vagt :genert: (Dygtig Chihuahua)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mette1107

Er overrasket over hvor mange der har hundene i sengen :shock:!! Det havde jeg slet ikke regnet med :blink: - men det er da totalt i orden og meget forståeligt :lun:

 

Men vi vil ikke have Coco i sengen eller i sofaen, men ud over de to steder må hun ligge hvor hun vil. Og hun fortrækker oftest sin kurv selv om hun også har en stor madras og et tæppe... Hun kan jo sagtens være tæt på os om natten selv om hun ikke er oppe i sengen.

 

Men føler mig jo totalt "stram-tantet" når jeg ser at 90% af jer har jeres hunde i sengene :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

flipsen ligger altid hos mig om natten, under dynen i fodenden :blink: - men hvis jeg mosler for meget, så daffer han ned i teltet :fornaermet:

 

om dagen indtager han bedstemor and-sofaen (på billedet er det så lige hentehårsprinsessen der har indtaget den :lun:)

[media]http://www.hunde-forum.dk/attachments/vis-os-din-perle/6737d1234814706-herr-flick-og-henteharsprinsessen-dsc00296.jpg[/media]

vindueskigger-skamlen :lun:

[media]http://www.hunde-forum.dk/attachments/praesenter-dig-selv/1617d1217440048-min-1-hund-100_3683.jpg[/media]eller min lækre lænestol som han har "lånefået" :slem: (den er siden blevet proppet med tæpper og puder :mrgreen:)

[media]http://www.hunde-forum.dk/attachments/lost-snak/5953d1233257668-om-alt-og-intet-januar-2009-dsc00254.jpg[/media]

 

 

EDIT

fandt lige et "efter Flips' stole-kapring" -billede

http://www.hunde-forum.dk/attachments/vis-os-din-perle/17222d1259347388-legeland-og-sovesofa-i-et-sp_a0149.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hov ... om natten må mine faktisk ikke være, hvor de vil ...

 

De må være i soveværelset, mellemgangen og køkkenet ...

 

De må ikke være på sønnens værelse - fordi han er jo pubertetsbarn og har meget brug for sin søvn ...

De må ikke være på badeværelset, efter Tulle fandt ud af, at man kunne holde fest, ved at tømme skraldespanden der ude ud over det hele ... og tygge i diverse sager :shock:

 

De må ikke være i stuen - for så er der for meget alarm i dem, når de kan holde øje med alt ... og vi har bare IKKE brug for alarmhunde om natten ... Om natten har vi mest brug for sovehunde ...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...