Hop til indhold

Buster, Max og Sputnik - 3 Regnbue-hunde


KarinaG
 Share

Recommended Posts

Jeg har lavet et lille fotoalbum, til minde om mine 3 hunde der ikke længere går i blandt os.

 

Hunde Forum - Karina1's Album: Mine Regnbuebro-Hunde.

 

Desværre er de uploaded bagvendt, jeg ved ikke hvorfor, men jeg håber det alligevel er til at finde ud af, i forhold til min tekster derinde...

Link til indlæg
Del på andre sites

Har fået at vide jeg også skal/bør skrive her, så det gør jeg gerne! :-)

 

 

:hjerte: Buster var min første og længe ønsket helt egen hund, desværre fik han som stor hvalp ledmus i begge albueled der på rekord tid, udviklede sig til OCD.

Han var en skøn lømmel af en Labrador Retriver og vi fik 14 måneder sammen..

buster006.jpg

 

:hjerte: Max var en ældre Golden Retriver, som jeg og Misja hentede på DB's internat i Roskilde. Hans fortid var næsten ukendt men internatet havde haft ham længe nok, til at kunne teste ham i en masse situationer og hans tilgang til alt var KÆRLIGHED!

Desværre for os alle, viste det sig at han havde så slem en HD, at den var ude for målbarhed og begge hans skuldre var hakkede og takkede som ødelagte tandhjul.

Han fik 1 skønt og livsbekræftende år sammen med Misja og jeg, jeg tænker stadig på ham og på hans helt igennem elskelige overskuds væsen!

100_3311.jpg

 

 

:hjerte: Sputnik var min plejehund on/off igennem 3-4 år, han var en veltrænet Labrador Retriver, fuld af overskud og overblik og han fik jobbet at være onkel for både Buster og Misja!

sputhvalpmisja3.jpg

 

Alle 3 var fantastiske hanhunde, som hver i sær satte deres store poteaftryk i mig :-D

 

Der er flere billeder af de 3, her: http://www.hunde-forum.dk/members/karina1-albums-mine-regnbuebro-hunde.html

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...