Hop til indhold

Baldur - Min elskede ven


Lonny
 Share

Recommended Posts

I forbindelse med at jeg lavede Luna's fødselsdagsvideo, så fik jeg langt om længe også taget mig sammen til at se på alle billederne af Baldur...

 

Jeg savner ham meget, og savnet blev ikke mindre af at se alle billederne og videoerne af ham, men savnet er heldigvis ikke længere blandet med bitterhed, og jeg er begyndt kun at huske alle de gode ting :lun:

 

Guanomo lavede en vidunderlig mindevideo om Baldur, men jeg syntes at Baldur også fortjente at hans mor lavede ham en :lun:

 

[media]http://www.youtube.com/watch?v=M1rQl39qDfQ[/media]

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Ej altså....

 

Sidder med tåre i øjnene.... :cry:

 

Skønne, skønne hund - Hvor er det bare en dejlig video, der viser alle de gode tider i havde sammen.

 

Den har han virkelig fortjent - Godt du er begyndt at huske de gode tider, så er savnet lidt nemmere at bære, og minderne er så meget gladere - Og det er jo sådan han skal huskes. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej altså....

 

Sidder med tåre i øjnene.... :cry:

 

Skønne, skønne hund - Hvor er det bare en dejlig video, der viser alle de gode tider i havde sammen.

 

Den har han virkelig fortjent - Godt du er begyndt at huske de gode tider, så er savnet lidt nemmere at bære, og minderne er så meget gladere - Og det er jo sådan han skal huskes. :lun:

 

Tak :lun:

 

Det har været svært at nå til det her punkt, og jeg er ikke helt landet endnu. Når jeg sad og så billederne og videoerne, så kunne jeg tage mig selv i at blive helt overrasket, fordi at mine sidste minder var plaget af sygdom og hans mentale reaktion på denne sygdom. Så det jeg huskede var jo egentlig slet ikke Baldur, men derimod sygdommens grimme ansigt.

 

Men imens jeg sad og så på billederne og videoerne, så begyndte jeg stille og roligt at huske den rigtige Baldur. Ham der altid var så kærlig, ham der var sød ved Luna på trods af at jeg nu har fået at vide at det slet ikke er normalt at hanhunde gider hvalpe, men han gad hende bestemt godt :lun:

 

Jeg så en video hvor han legede sin elskede papkasse leg, jeg så et billede hvor han og jeg krammede, ih jeg så bare så mange gode minder, og begyndte stille og roligt at huske ham som han var hovedparten af sit liv og altid var inderst inde, men bare ikke altid formåede at vise i den sidste del af hans liv hvor hele hans krop gjorde ondt.

 

Så det var en dejlig tur ned af "memory lane" :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu så jeg den alligevel...Og fik ret.. i det hele :megaked:

 

Dog fik jeg også et smil på læben... Over billedet af puden som med garanti, på helt egen hånd, havde spredt sit indhold ud over hele gulvet :engel::mrgreen:

 

Det var hans helt nye, 1 dag gammel hundeseng, som altså åbenbart ikke faldt i hans smag alligevel :lol:

 

Jeg tror ikke at der var ét stykke tilbage som var større end 10x10 cm :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han så ud til at være en rigtig dejlig og god hund.. Hvis man ikke får tårer i øjene af billederne, så hjælper musikken i hvert fald, det gjorde det ved mig... er så følsom når det gælder sådan noget..:megaked:.. Men er glad for at høre at du er begyndt at huske de gode ting igen, for det er jo sådan han skal huskes :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han så ud til at være en rigtig dejlig og god hund.. Hvis man ikke får tårer i øjene af billederne, så hjælper musikken i hvert fald, det gjorde det ved mig... er så følsom når det gælder sådan noget..:megaked:.. Men er glad for at høre at du er begyndt at huske de gode ting igen, for det er jo sådan han skal huskes :ae:

 

Tak

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Camilla Sjelhøj

puha sikke en smuk minde-video. :hjerte: må give de andre helt ret i at man er da totalt rørt til tåre efter den :megaked: men ja kunne ikke lade hver med at smile da jeg så billedet hvor den dumme pude har splittet sig selv ad ud over hele gulvet og "stakkels" Baldur er helt uskyldig :engel: R.I.P Baldur!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...