Hop til indhold

Tråden med alle de gode links :)


 Share

Recommended Posts

Gæst Tesito

Jeg har handlet hos den webshop der hedder dinhundeservice.dk. Hurtig leveringstid og god service ved spørgsmål til produkterne :-D Så den fortjener efter min mening også en plads på listen.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 10 months later...
  • Svar 66
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...

Har købt forskellige ting her Dalum Dyrehandel - foder og udstyr til dit kledyr

Og kan klart anbefale.

 

Blev ringet op hurtigt efter bestilling med besked om at en af varerne var i restordre, da det ikke gjorde så meget (havde lige fået at vide at der ikke var hvalp i denne omgang, hvilket jeg fortalte da de ringede) skulle de bare sende når det kom...

 

Det hele kom som aftalt....men med en håndskrevet hilsen og halsbånd, snor og guffer til kommende hvalp! Det er da service!! :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Valbytøsen

Kan stærkt anbefale at besøge www.4hotdogs.dk på deres adresse i Nordhavn, KBH! De vildt hjælpsomme og forkæler ens hund, når den er med! Og så kan man købe/se alt det de sælger vis deres hjemmeside ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 7 months later...
  • 1 year later...
Gæst SigneMadsen

Rigtig fin liste, tak for den. Men du mangler hollywooddogs.dk Den er godt nok også lige åbnet, men jeg har været inde og købe på siden. Jeg havde nogle problemer med at finde den rigtige sele til min hund, fordi jeg var i tvivl om hvad der ville sidde bedst, så jeg skrev til Hollywood Dogs, og der gik 5 min. så ringede ejeren af shoppen mig op, og guidede mig igennem valg af sele. Super god og venlig betjening og shoppen er super flot. Synes klart den er et besøg værd. Det var bare min erfaring. Ha en rigtig god weekend. Signe

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 year later...
  • 1 month later...
  • 2 years later...
  • 2 months later...
  • 5 months later...
  • 3 weeks later...
  • 3 months later...

Jeg vil også anbefale Foderbasker.dk til listen.

 

Det skal så lige bemærkes, at jeg rent faktisk arbejder der, så det er ikke en uvildig anbefaling.

Det er dog allerede en meget brugt shop, da priserne er meget lave - avancen sættes ganske enkelt lavt. (På langt de fleste produkter er den 30 pct lavere end nærmeste konkurrenter)

 

Servicen står jeg så for og der er mailbesvarelse inden for få timer og afsendelse med dag til dag.

 

Om den slags skal på listen ved jeg ikke, men I kan være 100 pct sikre på, at få en god behandling, der ikke handler om at tjene penge, men om glade hunde.

 

 

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...