Hop til indhold

RIP LilleLucky


Gæst michelle150
 Share

Recommended Posts

Gæst michelle150

Ja, efter maaange overvejelser gennem de sidste 3 år jeg har haft Lukki, besluttede jeg mig for, at lade ham aflive.

Han bliver 4 år i næste måned, d. 24. April..

Jeg kom dertil, fordi han havde så mange adfærdsproblemer.

 

RIP LilleLucky. Mor og Bella vil altid elske dig aller mest i hele verden!

 

 

Åh gud, hvor er det hårdt!!

Link til indlæg
Del på andre sites

R.I.P :cry:

Sender en masse tanker til dig :ae:

 

For en uge siden fik jeg selv aflivet min hund, Sitto, 6½ år gammel pga. angst også. Og det er så uretfærdigt og enormt hårdt - især fordi de ikke er ældre.. :megaked: :megaked: så jeg ved hvordan du har det.. Det er virkelig ubeskriveligt hårdt!

 

Vi må bare tænke på at de er et godt sted nu, hvor de aldrig mere skal være bange.. :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ærgeligt, at det skulle ende sådan - har tit tænkt på jer, hvordan det mon gik...! :cry: RIP Lucky!

 

R.I.P :cry:

Sender en masse tanker til dig :ae:

 

For en uge siden fik jeg selv aflivet min hund, Sitto, 6½ år gammel pga. angst også. Og det er så uretfærdigt og enormt hårdt - især fordi de ikke er ældre.. :megaked: :megaked: så jeg ved hvordan du har det.. Det er virkelig ubeskriveligt hårdt!

 

Vi må bare tænke på at de er et godt sted nu, hvor de aldrig mere skal være bange.. :hjerte:

 

What?! :shock: Der er noget, der er gået forbi mine øjne :megaked: RIP lille, søde Sitto! :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst michelle150

Tack allesammen.

Luckys største ønske var helt sikkert, at jeg kunne flytte medd ham langt ud på en gård sammen med Bella også, hvor der aldrig kom fremmede, så vi kunne leve lykkeligt derude.

Men det kunne jeg jo ikke.

Men han kommer hjem igen!

Mig og Bella venter på ham! D. 26. i denne måned, kommer han nemlig hjem i en fin hvid urne, hvor der står hans navn med sort skrift.

-Han skal altid være tæt på os!

Idag har jeg været meget sammen med Bella og lege hele dagen, for at hun ikke skulle gå rundt og lede efter ham, eller blive ked af det eller noget, for det frygtede jeg virkelig.

Hun elsker virkelig sin storebror.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...