Hop til indhold

Min 3. hund er på vej :)


Gæst Ina
 Share

Recommended Posts

I mandag fik jeg bekræftet fra min opdrætter at der var hvalpe på vej. Vores hunde mor er ved at lægge sig ud og hun er begyndt at få mere mad.

Det er vildt spændende - selvom det nu er 3. gang jeg skal have hund indenfor en 3 års periode. Min Charlie er genplacering og er 5 år og min Oscar har jeg haft fra hvalp og han er nu 2½.

Jeg har med vilje ventet så længe til jeg så hvordan Oscar faldt ud. Jeg Har heldigvis jordens mest rolige beagler så jeg "frygter" ikke at få en ny hvalp men glæder mig meget til vi kan komme ned og se hvalpene. De skal efter planen fødes sidst i marts :mrgreen:

 

-Ina

Link til indlæg
Del på andre sites

Johh jeg må da indrømme det er spændende - men jeg har jo to hunde i forvejen så jeg holder nok pinen ud :mrgreen:

Men spændende bliver det når de skal præsenteres for hinanden:-D

 

-Ina

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Breton-Jet

Uuuu jaaa! Beagel hvalp!!!

Jeg er så forelsket i racen!:lun:

Men min mor og far har nogle fordomme med dem:roll:

Noget med at det bliver skøre som voksende:vedikke:

Hader forældre når de ikke vil som jeg vil:stupid:

Men ihh jeg vil glæde mig til billeder:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Uuuu jaaa! Beagel hvalp!!!

Jeg er så forelsket i racen!:lun:

Men min mor og far har nogle fordomme med dem:roll:

Noget med at det bliver skøre som voksende:vedikke:

Hader forældre når de ikke vil som jeg vil:stupid:

Men ihh jeg vil glæde mig til billeder:blink:

 

Sikke da nogle fordomme :mrgreen:

 

Tillykke med den kommende vaps :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

Tillykke med den kommende vaps ... men ingen billeder :fornaermet: ... sådan nogle beagle hvalpe er nemlig noget af det sødeste og jeg bliver såååå forelsket når jeg ser dem :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...

ÅHH der er drama hos min opdrætter. Vores beagle mor har passeret den normale tid som er 62 dage. Hun er på 64. dag og intet er sket endnu.

 

Jeg er ved at gå til for der tales nu om et muligt kejsersnit hvis hvalpene ikke kommer indenfor et døgn.

Jeg tør sgu ikke gå nogen steder uden min mobil lige nu

Link til indlæg
Del på andre sites

ÅHH der er drama hos min opdrætter. Vores beagle mor har passeret den normale tid som er 62 dage. Hun er på 64. dag og intet er sket endnu.

 

Jeg er ved at gå til for der tales nu om et muligt kejsersnit hvis hvalpene ikke kommer indenfor et døgn.

Jeg tør sgu ikke gå nogen steder uden min mobil lige nu

 

Puha. :cry:

 

Ja, de skal nok ikke vente for længe med kejsersnittet, hvis fødslen ikke går i gang af sig selv...

Link til indlæg
Del på andre sites

Endelig efter nogle sindsoprivende dage er mit kommende familiemedlem blevet født her til morgen.

 

Det endte med kejsersnit og grunden til det var at der "Kun" var 3 hvalpe i maven på vores beagle mor. Temp. faldt i går aftes så derfor var tiden nu inde og her til morgen blev hvalpene født. Både mor og hvalpe er hjemme igen og alt er i orden.

 

2 hanner og 1 tæve hvoraf jeg skal have den ene han. Alle hvalpe er trefarvede :mrgreen:

 

Jeg er meget lettet og glæder mig nu kun til at komme ned og se hvalpene om en uges tid. :vuf:

[ATTACH]24235[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Endelig efter nogle sindsoprivende dage er mit kommende familiemedlem blevet født her til morgen.

 

Det endte med kejsersnit og grunden til det var at der "Kun" var 3 hvalpe i maven på vores beagle mor. Temp. faldt i går aftes så derfor var tiden nu inde og her til morgen blev hvalpene født. Både mor og hvalpe er hjemme igen og alt er i orden.

 

2 hanner og 1 tæve hvoraf jeg skal have den ene han. Alle hvalpe er trefarvede :mrgreen:

 

Jeg er meget lettet og glæder mig nu kun til at komme ned og se hvalpene om en uges tid. :vuf:

[ATTACH]24235[/ATTACH]

 

Tilllykke med det. Det bliver spændende at se de små... Må vi vide, hvilket navn, du tænker på?

 

/Mette

Link til indlæg
Del på andre sites

Endelig efter nogle sindsoprivende dage er mit kommende familiemedlem blevet født her til morgen.

 

Det endte med kejsersnit og grunden til det var at der "Kun" var 3 hvalpe i maven på vores beagle mor. Temp. faldt i går aftes så derfor var tiden nu inde og her til morgen blev hvalpene født. Både mor og hvalpe er hjemme igen og alt er i orden.

 

2 hanner og 1 tæve hvoraf jeg skal have den ene han. Alle hvalpe er trefarvede :mrgreen:

 

Jeg er meget lettet og glæder mig nu kun til at komme ned og se hvalpene om en uges tid. :vuf:

[ATTACH]24235[/ATTACH]

 

Skønt at det gik godt på trods af kejsersnit. :5up:

 

Hvordan kan det være, at det er "slemt" med kun tre hvalpe?

Link til indlæg
Del på andre sites

Skønt at det gik godt på trods af kejsersnit. :5up:

 

Hvordan kan det være, at det er "slemt" med kun tre hvalpe?

 

Det "slemme" består i at hvalpene ikke fødes til tiden dvs. mellem 60-62 dage- så kan de blive for store til at tæven selv kan føde og dermed kan de sidde fast så det alligevel ender med kejsersnit. I dette tilfælde gik der 65 dage uden der skete noget og så man man vælge så der ikke går noget galt.

 

Det er meget forskelligt med kuldene men det mest normale for en beagle er mellem 5-6 hvalpe. Rekorden hos min opdrætter er en kuld på 9 hvalpe og det kommer min ældste beagle fra :mrgreen:

 

Men jeg er super glad og har sovet igennem i nat dog med to beagler liggende op af ryggen :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...